czyli Twoim zdaniem jak bym zalozyl felgi 15' 7j opony 195/45 + gleba jakies 4 cm wygladal by lepiej niz na 17' ?
Nie do końca.
Przede wszystkim to prawidłowym rozmiarem zamiennym do seryjnego jest 195/50/15.
Moim zdaniem auto najlepiej będzie wyglądać na 205/45/16 i przy obniżonej zawieszce.
Taniej i niewiele "brzydziej" będzie na 195/50R15 + gleba.
205/45/ nie beda mi wychodzic za nadkole ? przy np.. 7J feldze jaki Et musze miec ?
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 08:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 21:30
Oj kusi kusi ten gwincik marcinmarcin prosze mi tu nie mowic ze masz na zbyciu - zaloz i smigaj hehee gdyby nie to ze zrobilem porzadek z zawiasem .... niestety walki czekaja w kolejce i smt heheh teraz to jest wazniejsze i tak mnie stara zabije bo poczatek miesiaca zaczynamy rozmowa ile mozemy wlozyc w tym miesiacu w samochod hehehehehhehehe Nie wiem zazdrosna jakas czy dziwna tez cza bedzie poprawic wlasciwosci jezdne najwyrazniej.
Oj kusi kusi ten gwincik marcinmarcin prosze mi tu nie mowic ze masz na zbyciu - zaloz i smigaj hehee gdyby nie to ze zrobilem porzadek z zawiasem .... niestety walki czekaja w kolejce i smt heheh teraz to jest wazniejsze i tak mnie stara zabije bo poczatek miesiaca zaczynamy rozmowa ile mozemy wlozyc w tym miesiacu w samochod hehehehehhehehe Nie wiem zazdrosna jakas czy dziwna tez cza bedzie poprawic wlasciwosci jezdne najwyrazniej.
Moja też coś o MG zazdrosna, chyba mu za dużo czasu poświęcamy... a KW żal mi sprzedawać trochę, jak już sprzedam to nowego pewnie już nigdy nie kupię, inna sprawa że na jedno auto w rodzinie to za twardo było.
Często się zastanawiam nad zawieszeniem u mnie w aucie. Niby Vi wychodziły niższe, ale jak na mój patrze to mi się wydaje że i tak wysoko dosyć stoi. Może kiedyś ktoś wymieniał zawiechę i założył wyższą? Da się jakoś to sprawdzić?
Wrzucam fotkę. Sorki za jakość zdjęcia i brudne auto
Często się zastanawiam nad zawieszeniem u mnie w aucie. Niby Vi wychodziły niższe, ale jak na mój patrze to mi się wydaje że i tak wysoko dosyć stoi. Może kiedyś ktoś wymieniał zawiechę i założył wyższą? Da się jakoś to sprawdzić?
Nie sądzę, żeby była zmieniana ZR na standardowym zawieszeniu też jest dość wysoki, a większe prześwity pewnie wynikają z faktu, że w 200 są trochę mniejsze koła
Jak masz jak to zmierz odleglosc od ziemi do zderzaka tuz za przednim kolem, u mnie po zalozeniu zawiechy od ZR bylo 15cm. A przestrzen miedzy kolem a blotnikiem 6cm.
Teraz zalozylem kola co mialem w 400 i podniosl sie do 17cm, ale przeswit miedzy kolem a blotnikiem jest teraz 5cm. Troche plywa teraz w zakretach, ale ta opcja zostanie tylko do czasu gdy kupie 17" fele.
Pomalutku zmiany zachodza, dzis zamowilem wydech od Janspeeda a za miesiac moze i fele juz beda
No tak ale to mi za wiele nie da że ja zmierzę sobie odległość od zderzaka do gleby i porównam z Twoimi wymiarami, bo wystarczy że masz inny profil opony i już będzie inaczej
No nie sadze ze bedzie pasowalo, przeciez 200 nie ma nic wspolnego z Civikami. Najlepiej poszukaj w katalogach czy np amory do 200 i do Civa sa zamienne. A nie masz jakiegos kumpla z Civikiem? Pol godziny i zamianka zrobiona, wtedy bedziesz mial 100% pewnosci. Ja bym tak w ciemno nie kupil napewno. A nie myslales o zawieszeniu od MG albo samych amorach i do tego sprezyny obnizajace, wyjdzie ok -60 w porownaniu do seryjnej 200
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
ja mam nisko autko tylko chcialem wlasnie gwint to jest inna bajka przeciez mozliwosc regulacji na wyjazd wysoko w tygodniu nisko a w weekend za nisko haha nie no tak serio wiadomo co gwint to gwint ale dzieki za odpowiedz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Prawdopodobnie po zejsciu ponizej -60 moga sie pojawic problemy z uszczelnieniami polosi. Moga ale nie koniecznie, wiec mozna zaryzykowac.
Ja swego na -60 bede obnizal, wiecej to juz niepraktyczne sie robi
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Tym się raczej już jeździć za bardzo nie da... Poprzedni właściciel mojego ZRa jak próbował ustawić gwint KW minimalnie niżej niż zalecany zakres to zaczepił kołem o rant przedniego błotnika...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum