Sytuacja opanowana , na szczęście padła tylko pompa paliwa , coś ją przypiekło
Zainstalowana pompa niby z 4.2b od 420 si/220ti , nie pasuje ona do dolnej czesci kosza w baku, trzeba było przy rzeźbić czego skutkiem moze byc brak jazdy przy małej ilosci paliwa pod górkę a później juz nawet na prostej Dobrze ze udało sie ogarnać temat , w przyszłym tygodniu gazownia
Afr na ok 0.8-0.9 po zmianie, egt przy 0.8-0.9 na poziomie 880-900C na 0.9b 900-910C
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Wto Gru 03, 2019 22:49, w całości zmieniany 1 raz
Auto odwiedziło w dniu wczorajszym gazmena dziś je odebraliśmy
Tak wygląda ułożenie instalacji , myśle ze zrobili to dość schludnie i z głową, reduktor nie jest wpięty trójnikiem , tylko szeregowo przed nagrzewnicą.
Zs dostał też nową chłodnice nissena
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No i pohamowane Sprawdzilismy z maniem czy ruszenie zapłony w memsie 1.6 cos daje , odpowiadam , DAJE z tym że nie zmniejsza sie jej wartosci jak w memsie 1.9 a ZWIĘKSZA.
Zmienilismy na początku na 116 , wynik był -9 koni, pozniej na 144 był juz przyrost rzędu 4 km.
Pozniej dalismy na 151 tu wyszło +10 koni, na 155 juz tylko o niecały 1km . Pozostaliśmy na 151.
Finalnie uzyskalismy 222 Km 325 Nm na benzynie oraz 225 Km 304 Nm na gazie przy 0.87bara.
Za 1000 km beda poprawki na gazie, trzeba go prawdopodobnie dolać czas pokaże co bedzie dalej .
taki tam filmik z hamowni:
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Pią Kwi 28, 2017 19:37, w całości zmieniany 2 razy
Co do zapłonu to fakt w Mems'ie 1.6 trzeba go ruszać idąc w kierunku wartości 159. Przy seryjnej wartości 128 auto pokazało 211KM i 298Nm na benzynie i 216 kuni na gazie, później weszliśmy na wartość 116 i na gazie uzyskaliśmy całe 207 kuni czyli spadek o 9KM a nie o 5 jak pisał Rap. Od razu poleciłem ruszyć te wartości w druga stronę no i cóż, tak jak napisał Rap-wartość 151 i mamy 222KM na benzynie i 225KM na gazie czyli 11 kunióf więcej na benzynie i 9 kobył więcej na gazie względem serii. Co do mniejszego momentu na gazie to myślę, że kwestia dostrojenie gazu i wprowadzenia korekt po obrotach. Tak czy inaczej myślę, że operacja się udała, pacjent jakoś dycha. Dodać należy, że silnik w aucie dawcy przy doładowaniu 0,7 bara wypluł 180KM.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W weekend odwiedziliśmy kolegę zielonego Udało się troszkę polatać ZSem. Co tu dużo mowić, ładnie to lata, turbo ładnie dmucha, wkręca się nieco później niż OEM, ale ja tam lubię takie cuda Także na prawdę bardzo ładnie to śmiga, czas zbierac hajsy na t28 a może wieksze
Pod maską auto wygląda jak by tak wyjechało z fabryki. No poza tym górnym wężem chłodnicy
No i pohamowane Sprawdzilismy z maniem czy ruszenie zapłony w memsie 1.6 cos daje , odpowiadam , DAJE z tym że nie zmniejsza sie jej wartosci jak w memsie 1.9 a ZWIĘKSZA.
Zmienilismy na początku na 116 , wynik był -9 koni, pozniej na 144 był juz przyrost rzędu 4 km.
Pozniej dalismy na 151 tu wyszło +10 koni, na 155 juz tylko o niecały 1km . Pozostaliśmy na 151.
Czy u was te zmiany w MEMS Diagu zostają na zawsze czy po ponownym uruchomieniu silnika wraca do 128 i trzeba przeskoczyć wartości żeby znowu zaskoczyło?
Bylem na zawodach u pepikow, jezdzil tam zs z 2.0 ti, byl szybki jak nowe mini cooper s 200 koni
niebieski? z dużą lotką z tyłu?
[ Dodano: Sro Maj 10, 2017 05:59 ]
LilJohn napisał/a:
Czy u was te zmiany w MEMS Diagu zostają na zawsze czy po ponownym uruchomieniu silnika wraca do 128 i trzeba przeskoczyć wartości żeby znowu zaskoczyło?
zostają do czasu odłączenia akumulatora.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
No wtryski załozone i dają radę. Ogólnie potencjał jest spory, turbo, wtryski, pompa paliwa, zaraz det 2. Trzeba dołożyć regulator cisnienia paliwa bo aktualnie afr spada do 9.3. Ogólnie nie mogę powiedzieć bo jedzie to to nawet . Po regulacji LPG problem z wysokim EGT juz nie istnieje- z 1000stopni spadło do 900 przy srogim bucie. Myslę, że da sie jeszcze zejsc z temp poprzez dopieszczenie gazu. Lag jest, czy duzy?? Hmmmmm, no autko jedzie od 3 tys ale to juz chyba wina kompa ale spokojnie juz niedługo troszkę się go oszuka hihihihihihihihihihi
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum