Wizualnie zewnątrz to:
-zestaw list bocznych ozdobnych chromowanych + listw wokół szyb chromowanych (około 120)
-zestaw xenon (700)
-zderzak tył + zderzak przód + klapa tylna z lotką (udało mi się kupić w fajnej cenie - 550)
-spryskiwacze (60)
-lakiernik (malowanie: 2x zderzak + klapa + listwy wokół szyb + listwy nadwozia + 3x zaprawki + polerowanie reflektorów - 1200)
Suma: 2630
Nie liczę pierdółek typu poduszka kierowcy MG, lusterka chromowane(na zdjęciach nie ma jeszcze), listwy bez napisu Rover na progach, logo MG, wymianę światła przeciwmgielnego w zderzaku, lekkiego pospawania zderzaku
_________________ Sprzedam siedzenia od ZT!
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 16, 2016 22:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
aimp12, gdzie tak tanio ustrzeliłeś xenon? Mnie się widzą przeliftowe lampy. Choć zastanawiam się, czy nie kupić na maksa zjechanych i nie oddać do regeneracji - dzięki temu zyskam nówki lampy + można by poprosić o bi-xenon. Podpiąć go we wnętrzu lampy do drogowych tak, by na zewnątrz wyglądały fabrycznie i cieszyć się podwójną światłością na długich.
AdaskoC, jak przybędzie piniążków po sprawie silnika to się odezwę w sprawie przedliftów.
longer86, HIDy to tam wiesz... wolałbym oryginalny xenon albo przeróbka soczewki pod bi-xenon. Choć gdzieś na You Tube widziałem quad bi-xenon w samochodzie, gdzie w sumie były cztery soczewki w aucie i ściana światła przed nim. A nie będzie to u mnie problemem, bo spryskiwacze i tak i tak chcę dołożyć - od kiedy na S8 w nocy przez sól na drodze prawie straciłem światła, a nie było gdzie się zatrzymać i ich wytrzeć.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lut 18, 2016 15:57
MD, HIDy jak się przepalą o ile jeśli się przepalą podczas eksploatacji auta, to kupujesz sobie same żarniki nowe za 40-60 zł komplet i świecą, a ksenon z biegiem lat traci jakość świecenia i wtedy raczej regeneracja.
j0zek nie.... ksenon zużywa sie tak jak hid i też kupujesz sobie palnik za 60--300pln i wymieniasz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No to jest jasne ale potocznie HID to palnik w oprawce standardowej żarówki i z starterem i przetwornica na kablach a xenon to palnik w oprawie d1s/d2s itp z zintegrowana z lampą przetwornicą i starterem wewnątrz lampy
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Kierownica obszyta czarną, perforowaną skórą.Myślałem na piankę pod skórą, aby w dotyku to było milutkie, ale zrezygnowałem, bo efekt nie byłby najciekawszy. Byłoby coś w rodzaju uskoku na linii skóra - drewno. Koszt obszycia 170zł. Kolor niemal identyczny jak poduszka.
Efekt - dla mnie mega
[ Dodano: Sro Lut 24, 2016 17:58 ]
Wybaczcie za jakość, telefonem na szybko zrobiłem fotki
Samochodzik w ostatnim czasie dostał tuleje wahacza z poliuretanu z Oluksza + ośemka z poliuretanu. W weekend wpadną drążki kierownicze(Delphi), końcówki drążków(delphi) oraz 6x tuleje wahaczy tylnych(z gumy, w metalowej obwódce), oczywiście na obie strony
tuleje poli: 75/sztuka (150)
ósemka: 120
drążki: 138
końcówki drążków: 136
tuleje na tył: 150
Przy okazji pochwalę się torcikiem na urodziny. Trafiony
Miałem wibracje przed wymianą ósemki. Popatrzyłem od spodu i ta mała tuleja na ósemce była częściowo urwana, odszczypana. Myślałem, że po wymianie będzie znaczący spadek komfortu, wierzcie mi albo nie, ale nie odczuwam różnicy w tłumieniu drgań podczas jazdy. Może to dlatego, że i tak na 18 calowych felgach komfort jest jaki jest .
dawidd, odnośnie ósemki to drgania silnika, są nadal, jednak mniej odczuwalne, nieco ustały. Na pewno poliuretan wytrzyma znacznie dłużej niż zwykła guma. Co do drgań to myślę, że winna jest łapa silnika, ta obok alternatora, bo gołym okiem widać po niej zużycie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum