Q-bak, w drugim poście dałem ci link do tematu o moim radiu wszystko sfotografowane i opisane. To co wstawiłeś to jest chiński zamiennik oryginalnego dedykowany do naszych aut i do bmw E46. Niestety ma wiele wad i jest drogie bo kosztuje ok. 2000pln z win i chyba ok 2500 z androidem a nawigacja w nim działa tak że wywalił bym to radio już dawno. GMS ma zajebistą navi. nie wiem jak z ustawianiem dźwięku w chińczyku ale w GMS jest bardzo przyzwoicie. Z tego co ludzie piszą to chińczyk lubi też gubić radio więc .......
Różnica między chińczykiem a gms jest w klawiszach na bocznych panelach radia gms ma tam gładki plastik ramki choć jak się uprzesz to założysz tam klawisze i zaprogramujesz w gms-ie.
Strona GMS: gms.pl
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko, GMS powinien ci się jakoś odwdzięczyć za polecanie marki . Tak przekonanego do produktu klienta każda firma może tylko pozazdrościć. Ale jak sprzęt dobry to i użytkownicy go chwalą... Z resztą bazując na tym co miałem możliwość przez chwilę zobaczyć/posłuchać ten model GMS jest rzeczywiście godny zainteresowania. Chyba że pojawi się nowszy i jeszcze lepszy
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Wiesz polecam bo przeszedł moje najśmielsze oczekiwania a chinol niestety ale mnie zawiódł bo miałem okazję na nim posłuchać i się nim pobawić i czytając o jego problemach nie polecił bym go. GMS od pierwszego dotknięcia mnie zaskakiwał pozytywnie i było to zupełne przeciwieństwo chińczyka. Chińczyk niestety ale mało precyzyjny interfejs wolniejszy grubo od gms i navi kiepsko działa w porównaniu do gms a mnie na navi zależało najbardziej zaraz po jakości dźwięku.
[ Dodano: Czw Mar 24, 2016 12:29 ]
aha.... a o współpracy gms z telem po BT to nawet nie wspomnę. To jest dopiero wymiatacz, chińczyk ledwo rzeźbi i jest wybredny na telefony
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Potwierdzam z tym GMSem. Współpraca po BT sama przyjemność. Po pierwszym sparowaniu później łączy sie błyskawicznie - nawet jak wysiądzesz z auta, a potem wsiądziesz, to radio w ciągu 5 sekund połączy się z telefonem w kieszeni
Navigacja chodzi szybko i bezproblemowo. Jakość dźwięku spoko, choć trochę szumów jest, ale wzmocnienie i dobry EQ rekompensują to. Jedyne co mnie wkurza, to troszkę oporny dotyk.
Poza tym prezentuje się ładnie, ma dużo opcji, a cena nie taka straszna. Ja swojego GMS 6321 zakupiłem za 999 PLN.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
No dobra, chińczyk odpada w takim razie - chociaz ladniejszy... Poluje teraz w warszawie na symphony radio, zeby za 50zl kupic i ze szwagrem zrobic aux a potem wsadzic przez swieta do auta. A w przyszlosci najblizszej pewnie pokusze się na tego GMS
Z tego co jeden ze sprzedawców mówił, to takie symphony można kalkulatorem internetowym nawet rozkodować... prawda to ? Widzialem na forum nawet link z loginem do takowego, ale nie bylo tam chyba modelu symphony
sknerko, GMS powinien ci się jakoś odwdzięczyć za polecanie marki . Tak przekonanego do produktu klienta każda firma może tylko pozazdrościć. Ale jak sprzęt dobry to i użytkownicy go chwalą... Z resztą bazując na tym co miałem możliwość przez chwilę zobaczyć/posłuchać ten model GMS jest rzeczywiście godny zainteresowania. Chyba że pojawi się nowszy i jeszcze lepszy
no tu masz rację.
Mnie sknerko już przekonał- ciekawe kto następny w kolejce
chcesz powiedzieć że 1DIN pasuje do R75? e, ale o gustach sie nie dyskutuje
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie noooo śliczne jest i zakładam że cena odzwierciedla jakość
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
To już jest lekkie przegięcie cenowe Ja mam Pioneer avic-d3 od sześciu lat i jest totalnie bezawaryjne ale niestety z nawigacji już się nie da korzystać bo ostatnie mapy jakie wyszły są z 2012r i tak się zastanawiam czy też nie wrzucić tego GMS chociaż wolałbym coś totalnie bez przycisków i z TV.
ale gms jest w zasadzie bez przycisków. tam są 3 do podświetlenia do navi ale niekonieczny i pokrętło glośności. Navi chodzi w nim bosko. własnie brak map do takichstacji jak masz ty mnie odrzuca i wolę jakieś bardziej uniwersalne bo melomanem/audiofilem jakimś nie jestem. aha tv do gms można kupić osobno od nich i a radio jest zaszykowane pod to
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Zrobiłem Roverami 75 CDT 600 tyś km, zawsze miałem dobre 1DIN z pasującym podświetleniem i oryginalną ramkę. Jak skomponuje się dobry zestaw to wizualnie wygląda ok.
Wole dobre markowe 1DIN niż stację z aliexpress za 300-500 dolarów, która ma bajery, ale audio jest słabe.
W I aucie prosto z salonu wymieniałem całe audio (razem z kablami) bo było beznadziejne i założyłem blaupunkta travelpilota z navi (2002 rok) miałem przez 8 lat - Naprawde dobrze wyglądało i grało. Dlatego koledze tez poleciłem taką opcje i nawet z radyjkiem za 500 zł i na oryginalnych głośniach (wymienione tylko niskotonowe) jest serio fajnie.
Mój tymczasowy rover 75 jest w naprawdę dobrym stanie, ale jest przestarzały i choć zadbany to wart max. 12 000 wg rynku. I dlatego nie widzę sensu, z mojego punktu widzenia - wywalać 2000 zł na stacje do auta wartego 10000, które jest przestarzałe (braki ESP, DSTC, 6 lub więcej biegów, poduch itp).
Ale to tylko moja opinia bo w sumie kupiłem obecnego rovera na chwilę bo się trafił w DE od znajomego znajomego - 1 właściciela, ale czekam na Mercedesa W213 Estate All Terrain. Jak mnie zawiedzie wizualnie to zamówię A6 Allroada.
Do funu mam W126 560 SEL i W123 CE - Rover klasykiem nie będzie - Chyba, że V8 jako kolekcjonerka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum