Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] zmiana silnika na vvc
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Sro Mar 08, 2017 20:00
[MG ZS] zmiana silnika na vvc
Autor Wiadomość
djdk 



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 17



Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 20:59   

Nie mam takiego manometru żeby sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa. Filtr cały nigdzie nie cieknie. Zamówiłem ten zawór vvc moi koledzy na nim się umarli. Po zmianie wtyczek w tym zaworze tzn niebieska za brązowa i odwrotnie obroty wracają do normalnych przestaje gasnąc ale nie mienia się to ze jaki się doda gazu znowu zaczyna gasnąc. Zgaśnie zmieniamy wtyczki odpala chodzi równo. Podniose obrotu i zaś gaśnie.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 20:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mlodyolek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 70
Skąd: Wołomin



Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 21:06   

Miałem dzwonić i podpowiedzieć aby odłączyć kostke z mapsensora i zobaczyć jaka będzie reakcja ale przepadł mi nr tel do założyciela wątku bo to ja przerabiałem wiązke jakby co ;) Wnoszę o sprawdzenie kompresji manometrem i podanie konkretnego wyniku. Być może wina leży po stronie mechanicznej niż w jakikolwiek sposób związanej z osprzętem. Ustawienie rozrządu w tym silniku można łatwo pomylić. Sam czasem mylilem ustawienie tylnych kółek.
 
 
djdk 



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 17



Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 09:37   

Zamówiłem już sprzęt do pomiaru sisnienia paliwa. Koledzy tego nie mają więc musiałem zakupić. Jak przyjdzie zrobię pomiar to dam znac
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 09:54   

Pewnie rozrzad masz rozjechany i stad problemy...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
djdk 



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 17



Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 10:45   

Tylko ciekawe kto to ustawi.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 10:47   

Ja sie bawilem 3dni przt pomocy Kozika i Luke27, ciezko jest to dobrze ustawic :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
djdk 



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 17



Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 10:50   

Chłopaki ustawili wg oryginalnych oznaczeń
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 10:50   

Wtryski jakie? Nie zagiąłeś powrotu z listwy paliwowej? Wygląda to jak problem z mieszanką. Pytanie czy zalewa czy nie dolewa? HCU nie ruszaj. Przy spadku kompresji był by słabszy ale pracował by normalnie, chyba że już totalna padlina. Może być jeszcze gdzieś zwarcie lub brak masy. Miałem identyczne objawy jak masa na pompę była za słaba.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
djdk 



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 17



Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 11:00   

Wtryski pracują równo podają taka sama smuge
. Kolor niebieski czyli takie jak powinny być. Ale pompy nikt nie ruszał wszystko jest oryginalne zmienili tylko wiazke i silnik.

[ Dodano: Czw Kwi 27, 2017 12:00 ]
No i komputer wraz z imo
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 11:09   

Równo mogą pracować ale na zbyt dużym lub niskim ciśnieniu. Jeśli AFR w porządku to szukaj w osprzęcie/wiązce. Podpinałeś to pod jakiś komputer typu autocom?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
djdk 



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 17



Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 15:01   

Wiazka została ta co była wg schematu zostały dodane 2 czy 3 wtyczki o położenia walka i o czegoś tam jeszcze. Została powiększona o te wtyczki co potrzeba.

[ Dodano: Czw Kwi 27, 2017 16:01 ]
Mapsensor odlaczony i to samo.
 
 
mlodyolek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 70
Skąd: Wołomin



Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 09:27   

Moze zamienili kostki z mapsensora z krokowcem
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 14:50   

mlodyolek napisał/a:
Moze zamienili kostki z mapsensora z krokowcem

to jest możliwe w ogole? u mnie wtyka od krokowca nie dojdzie do mapsensora.

Podepnij go pod kompa i zobacz co pokazuje.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
djdk 



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 17



Wysłany: Sob Maj 06, 2017 17:54   

Sprawdzone ciśnienie przy samym silniku przy listownie ok 3.7 bara. Zmieniony zawór vvc. Teraz trochę inaczej reaguje wkreca się na obroty normalnie ale nadal gaśnie. Zawór vvc był popsuty ale jeszcze coś go boli.

[ Dodano: Sob Maj 06, 2017 18:54 ]
No i problem znaleziony ten czpien od zaworu vvc był wbity na max do środka i w ogóle nie pracował. Teraz kwestia ustawienia tego wszystkiego wszelka pomoc się przyda przy ustawieniu tego wszystkiego. Czpien wyszedł bez żadnego problemu. A z tego co wiem to normalnie nie da się go wyjąć. W naszym przypadku wyskoczył jak po maśle.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Maj 08, 2017 14:34   

Trzpień :|
 
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Pon Maj 08, 2017 19:16   

Ale się uczepiłeś tego VVC, ta zębatka ma chodzić w jedna i drugą stronę, jak być może wywnioskujesz z linku, który wkleiłem ma też wskakiwać i wyskakiwać "jak po maśle" Inaczej byś tego nie poskładał. Ciśnienie (pytanie jak i czym zmierzone) za duże. Standardowo na listwie ma być 3bary bez podciśnienia, w przypadku Rovera z tego co pamiętam mniej. Objaw gaśnięcia na wolnych bywa spowodowany zalewaniem silnika, choć wątpię że 3,7bara dało by radę. Możesz sprawdzić czy regulator ciśnienia na listwie nie jest zapchany albo przewód na powrocie zagięty.
Link poniżej i powodzenia, widzę że będzie potrzebne.
Ps. jak byś podpiął pod kompa czytającego VVC, było by już po sprawie ;-)

http://wiki.seloc.org/a/VVC_Information
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
djdk 



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 17



Wysłany: Wto Gru 05, 2017 00:08   

Koledzy dziekuje wam serdecznie za udzial w moim temacie ale w koncu zaczynam jezdzic moim mg zs po swapie. Okazalo sie ze byl blad w wiazce elektrycznej z puszki od bezpiecznikow wychodzily dwa kable za malo w porownaniu do wiazki z mg zr 160. Przerobilismy wiazke z orginalnego zr 160 i auto od razu ruszylo bledy dalo sie bez problemu wykasowac. Nie gasnie odcinka przy ponad 7 tys obrotow. Autko juz po przegladzie:)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 05, 2017 09:07   

Gratki :) wrzuc filmik jak sie napedza :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
polonez_vvc 



Dołączył: 17 Sty 2019
Posty: 10



Wysłany: Czw Sty 17, 2019 11:50   

djdk napisał/a:
Koledzy dziekuje wam serdecznie za udzial w moim temacie ale w koncu zaczynam jezdzic moim mg zs po swapie. Okazalo sie ze byl blad w wiazce elektrycznej z puszki od bezpiecznikow wychodzily dwa kable za malo w porownaniu do wiazki z mg zr 160. Przerobilismy wiazke z orginalnego zr 160 i auto od razu ruszylo bledy dalo sie bez problemu wykasowac. Nie gasnie odcinka przy ponad 7 tys obrotow. Autko juz po przegladzie:)



Kto Ci robił wiazke do 1.8 vvc ? szukam wiązki do 1.8 vvc (całek z ECU)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] zmiana silnika
komoss Tuning mechaniczny 10 Pon Sty 20, 2014 21:18
Harry
Brak nowych postów zmiana silnika w 200 z 1.1 na 1.4 16v
karolkr Tuning mechaniczny 3 Pią Lut 06, 2009 14:57
NEOSSS
Brak nowych postów (R75) Zmiana silnika 1.8N/A na 1.8Turbo
dzelo23 Tuning mechaniczny 551 Sro Sty 22, 2020 18:04
dzelo23
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Zmiana silnika z 8v na 16v
Avixxx Tuning mechaniczny 2 Pią Mar 07, 2014 16:04
leszczu
Brak nowych postów [r200] zmiana silnika
rudealis Tuning mechaniczny 52 Pon Lip 25, 2016 20:17
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink