Wysłany: Pon Mar 12, 2007 14:45 Re: Tuning układu wydechowego
ja mam takie cos - metalowy kat, rura 56mm do srodkowego tlumika, potem
leci 50mm. na koncu tlumik MG-motorsport (wczesniej mialem tlumik z
silverston-a). koszt byl niski ale to dluga historia BTW mam uzywany
tlumik z silverstona jak ktos chce.
wrazenia z jazdy - ladniejszy dzwiek i troche lepsze wkrecanie na obroty.
tlumik koncowy ma silencer i z nim jest cicho (jak przy oryginale), po
wyciagnieciu jest gorzej
jednak bez silencera sie duzo lepiej wkreca ponad 5.500rpm, tylko ze
jest nieprzyjemnie na dluzsza mete.
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 14:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tommyyogi Gość
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 19:11 Re: Tuning układu wydechowego
Widze ze wszyscy mowia ze to ne mozliwe. Sam sprawdzalem i na armi krajowej
rozbujalem go do 110 na 2 biegu. Moze mnie licznik oklamuje????
tommyyogi Gość
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 19:15 Re: Tuning układu wydechowego
Dodam ze fabrycznie ten Rover 416 na biegu przy 6800 obrotow rozpedza sie
do 103 km/h.
Pozdrawiam
tommyyogi Gość
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 19:17 Re: Tuning układu wydechowego
"na 2 biegu " mialo byc.
Adolvo Gość
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 22:19 Re: Tuning układu wydechowego
Cytat:
Dodam ze fabrycznie ten Rover 416 na biegu przy 6800 obrotow rozpedza sie
do 103 km/h.
Chłopie..
chcesz nam powiedzieć że standardowo auto miało
103km/h na 2 biegu przy 6800obr/min,
a po zmianie wydechu, czy tam stożka,
masz teraz 110km/h na tym samym biegu przy 6200obr/min?!
co to?.. "Mamy Cię.."..??
--
Adolvo
MGF '98 1.8i
Tahiti Blue
W-wa
Wojtek Gość
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 01:33 Re: Tuning układu wydechowego
Cytat:
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys
To niemożliwe. Coś Ci się pomyliło.
Maksymalna teoretyczna prędkość na danym biegu wyłącznie od przełożeń w
skrzyni
biegów.
Dlaczego tak mowisz? Wiekszosc samochodow benz. osiaga ok. 100km/h na
dwojce.
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 08:04 Re: Tuning układu wydechowego
Użytkownik "tommyyogi" <tomek86@o2.pl> napisał
Cytat:
Widze ze wszyscy mowia ze to ne mozliwe. Sam sprawdzalem i na armi
krajowej rozbujalem go do 110 na 2 biegu. Moze mnie licznik oklamuje????
Wielce prawdopodobne. Dokladnosc predkosciomierzy to 10% Mogles miec
fabryczne 103
--
Pozdrawiam
Senn
Polonez Caro Plus 1.4 16V
Polonez Caro 1.6 16V - sprzedany
Przemek_Docent Gość
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 10:00 Re: Tuning układu wydechowego
tommyyogi wrote:
Cytat:
Widze ze wszyscy mowia ze to ne mozliwe. Sam sprawdzalem i na armi krajowej
rozbujalem go do 110 na 2 biegu. Moze mnie licznik oklamuje????
Twiedze tylko, ze i przed i po modyfikacjach
na tym samym rozmiarze opon powinienes miec te same wyniki.
--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 118 kkm + 620SDi '97 BRG 226 kkm
Wszystko x2 http://skocz.pl/moje_roverkihttp://skocz.pl/szczuropsy
piter34 Gość
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 10:37 Re: Tuning układu wydechowego
Wojtek napisał(a):
Cytat:
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys
To niemożliwe. Coś Ci się pomyliło.
Maksymalna teoretyczna prędkość na danym biegu wyłącznie od przełożeń w
skrzyni
biegów.
Dlaczego tak mowisz? Wiekszosc samochodow benz. osiaga ok. 100km/h na
dwojce.
Pisząc niemożliwe chodziło mi o to, że w 416 Si na 2 biegu nie można osiągnąć
110kmh przy 6200rpm.
Tam są zupełnie inne przelożenia w skrzyni.
Tam przy 6870rpm są dopiero 103kmh.
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 10:38 Re: Tuning układu wydechowego
Senn napisał(a):
Cytat:
Użytkownik "tommyyogi" <tomek86@o2.pl> napisał
Widze ze wszyscy mowia ze to ne mozliwe. Sam sprawdzalem i na armi krajowej
rozbujalem go do 110 na 2 biegu. Moze mnie licznik oklamuje????
Wielce prawdopodobne. Dokladnosc predkosciomierzy to 10% Mogles miec
fabryczne 103
Wg hamowni p. Chojnackiego prędkościomierze ROVERkowe są baaaardzo dokładne.
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 13:34 Re: Tuning układu wydechowego
Co do innych modyfikacji to mam kapcie 215/ 40 na 16 calowkach i zawieszenie
+ sprezyny (Eibach) okolo 35mm nizej.
Nie chce sie z nikim klucic moze poprostu moj licznik klamie a tego nie
jestem w stanie sprawdzic. Napisalem to co udalo mi sie sprawdzic jadac a
czy licznik pokazywal prawde to nie wiem. Skoro mowicie ze to nie mozliwe
wiec moj licznik klamie.
Pozdrawiam
Tommyyogi
Przemek_Docent Gość
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 14:36 Re: Tuning układu wydechowego
tommyyogi wrote:
Cytat:
Co do innych modyfikacji to mam kapcie 215/ 40 na 16 calowkach i zawieszenie
+ sprezyny (Eibach) okolo 35mm nizej.
Nie chce sie z nikim klucic moze poprostu moj licznik klamie a tego nie
jestem w stanie sprawdzic. Napisalem to co udalo mi sie sprawdzic jadac a
czy licznik pokazywal prawde to nie wiem. Skoro mowicie ze to nie mozliwe
wiec moj licznik klamie.
Wyglada to na pewno efektownie
Szeroko i nisko
Nie wiem, jaki jest standard opony w 200,
stad moze sie brac ta roznica w pokazywanej predkosci.
--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 118 kkm + 620SDi '97 BRG 226 kkm
Wszystko x2 http://skocz.pl/moje_roverkihttp://skocz.pl/szczuropsy
piter34 Gość
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 14:45 Re: Tuning układu wydechowego
tommyyogi napisał(a):
Cytat:
Co do innych modyfikacji to mam kapcie 215/ 40 na 16 calowkach i
zawieszenie + sprezyny (Eibach) okolo 35mm nizej.
Rozmiar koła masz zgodny z fabrycznym (różnica 0,18%)
Cytat:
Nie chce sie z nikim klucic moze poprostu moj licznik klamie a tego nie jestem
w stanie sprawdzic. Napisalem to co udalo mi sie sprawdzic jadac a czy licznik
pokazywal prawde to nie wiem. Skoro mowicie ze to nie mozliwe wiec moj licznik
klamie.
Sprawdź jeszcze raz dokładnie ile masz na liczniku przy równych 6000rpm i się
pochwal.
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 15:36 Re: Tuning układu wydechowego
Jutro zmieniem juz laczki z zimowych na letnie wiec jak bede mial mozliwosc
to zobacze albo jak cos to nagram filmik komorka.
Pozdrawiam .
Adolvo Gość
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 21:47 Re: Tuning układu wydechowego
Cytat:
Nie chce sie z nikim klucic moze poprostu moj licznik klamie a tego nie
jestem w stanie sprawdzic. Napisalem to co udalo mi sie sprawdzic jadac a
czy licznik pokazywal prawde to nie wiem. Skoro mowicie ze to nie mozliwe
wiec moj licznik klamie.
Tommy.. ale tu nie chodzi o przekłamania licznika..
chodzi właśnie o wskazania licznikowe..
po prostu nieważne ile masz mocy pod maską,
jeśli przełożenia i kółka są takie same to wskazania
przy określonych obrotach będą dokładnie takie same..
--
Adolvo
MGF '98 1.8i
Tahiti Blue
W-wa
Adolvo Gość
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 21:47 Re: Tuning układu wydechowego
Cytat:
a w/g GPS-u tak średnio..
Ale Ty masz MG.
aaa.. i wszystko jasne..
--
Adolvo
MGF '98 1.8i
Tahiti Blue
W-wa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum