Ja bym jednak nie ryzykował, tylko po prostu pojechał gdzieś do elektryka kumającego system stosowany w Roverkach, zeby sprawdził czy jest coś "nagrzebane" w aucie. Moze wystarczy dokupić pilota i doprogramować, a najlepiej od razu 2 szt. Tyle, że nie wiadomo gdzie najbliżej programują piloty do Roverków. Zapewnie nie wiesz Gabrysiu, czy masz kod odblokowujący immo??
_________________ Pozdrawiam - Brt
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 06, 2007 13:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pią Lip 06, 2007 16:53
jeśli nie masz pilotów , to nawet nie trać kasy na kompa bo się nie podłączy pod sterownik. Masz wyczyszczony immobilajzer, alarm się tobie nigdy nie załączy. Żeby przywrócić to najlepiej kupić cały zestaw, pilot+centralka+komputer silnika. Najtaniej wyjdzie.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
A jak masz 'starego pilota', to też musi być przeprogramowany. Niedawno to ćwiczyłem u PHJOWI
sytuacja wygląda tak, auto jest z 1997 roku i ma pilota od nowości, jak byłś ciągnięty to w babicach chyba coś robili z pilotem bo dostałem kombinację ruchów kluczykiem aby w razie czego rozbroić alarm, (zapomniałem ją lata temu )... wracając, mam tego pilota w którego ingerencja była w roku 2000 no i chcę teraz dokompletować jeszcze jeden, już zalicytowałem na allegro.. siet siet
Do pilota nic nie podłączają, tylko do złącza diag. w aucie.
Jak masz nowego i starego pilota to oba muszą być wprogramowane na nowo, bo inaczej by się nie zgrały i działałby tylko jeden.
Do pilota nic nie podłączają, tylko do złącza diag. w aucie.
Jak masz nowego i starego pilota to oba muszą być wprogramowane na nowo, bo inaczej by się nie zgrały i działałby tylko jeden.
ciekawe czy w takowym przypadku nie skasują za programowanie obu po 100 PLN każdy
/edit by kris: morris ma zaje... avatara
Ostatnio zmieniony przez piter34 Nie Lip 08, 2007 21:14, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Lip 07, 2007 15:39
nawet podczas pracy na testbook wyskakuje rozkaz żeby programować starego i nowego. czyli 2. Dopiero się dolicza jak klient chcę mieć 4-5 pilotów ale to tylko we firmach . I nie w Polsce:)
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Pomógł: 18 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 306 Skąd: Radom
Wysłany: Sob Lip 07, 2007 17:32
Ja tam kupiłem rovera z alarmem seryjnym ale nie działającym Nie było modółu sterującego i baterii w pilocie. Za modół powiedzieli dużo!!! To żeśmy sie wkurzyli. Wujek mój zakłada alrmy. Wywalił całą instalacje seryjną opócz centralnego zamka który nie działał!!! Z alarmu została tylko dioda która nie jest podłączona I teraz nie wiem jak on to zrobił ale mamy alarm z normalnym pilotem Immo działa prawidłowo czyli po otworzeniu sie wyłącza po zamknieciu włącza. Mamy czujnik antyuderzeniowy i te duperele różne I przyjanmniej jestem pewny że mi samochodu nie sprzątną tak łatwo jak przy seryjnym alarmie. Nawet próbowałem dekla zdiąć to wyje Chociaż dekle ze 40 zł ze sklepu Ale też jak przejeżdza samochód który robi duże Brummmm to tez wyje
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum