Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 84 Skąd: Anglia southampton
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:22
Anglicy bardzo dypolomatycznie podchodza do tematów
Byłem dzis u mechanika-kupiłem ten płyn który sie wlewa do zbiornika aby przeczysciło wtryskiwacze.Angol powiedział mi zebym wlał cały ten preparat do filtra paliwa a co zostanie wlac do baku.Mówi ze to napewno pomorze przy badaniach spalin
Natomiast na instrukcji jest napisane zebym wlał cały preparat do zbiornika z pełnym ropy.
Co o tym myslicie?
Na twoim miejscu bym kupił dwie takie butelki nie wiem na ile itrów to jest ropy. Wyjeździł autko do rezerwy czyli zęby wskazówka byla poniżej czerwonego pola i potem bym wlal dwie butelki tego preparatu i wlał 10l paliwa i przejechał sie tak z 15km bo krętych drogach zeby sie dobrze wymieszało i pojechał na MOT
Albo kanister 10l do tego 2 butelki tego czegoś i resztę ropy i do baku z tym, sie kawałek przejechać i na MOT
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 84 Skąd: Anglia southampton
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:43
A jeszcze jedno-sorrki ze tak marudze
A jeslij nie wyjeżdze wszystkiego paliwa z tym preparatem i pojade na przeglad to moze cos negatywnego wykazac przy badanu spalin??
Witam co do kręcenia dawki to nieźle daje kopa ale co do ufo to należy odkręcić całą obudowe grzybka na pompie i wyciągnąć "boost pina" i usunąć z niego plastikową podkładkę która ogranicza jego ruch w dół przez co jest mniej paliwka przy max doładowaniu. zresztą polecam lekturę forum vwgolf.pl o zwiększaniu dawki "bost pinie" i wiele innych tam jest to dogłębnie i łopatologicznie opisane. na koniec dodam że takie mody turbo+dawka powinny być poprzedzone zrobieniem porządnego FIMCa ,na własnej skórze przekonałem się jak głowica dostaje po pupie bo ma za gorąco.
_________________ Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
Witam
Mam pytanko do tych osob co zwiekszali dawke paliwa i cisnienie na turbinie.
Troche juz na tym pojezdziliscie i czy zauwazyliscie jakies zle skutki tych zmian.
ja ci powiem ,że kiedy go kupiłem palił przy 0 stopniach na dotyk bez grzania świec a teraz przy +5 C muszę grzać albo dłużej pokręcić.
Nie wiem czy głowica dostaje po tyłku bez IC i kompresja się traci czy wtryski zaczynają lać.
Dymu na wolnych nie widzę ani nie stracił na mocy.
_________________ Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
Wysłany: Sro Mar 07, 2012 19:21 Dawka paliwa cześć II
Opis tuningu na UFO w pompie SD W sumie to od niego zaczynam najpierw zabawę i na samym końcu kręcimy śrubą dawki paliwa
Możliwości tutaj są następujące:
1) śruba "dymna"
2) Membrana i stożek
3) kolo zębatkowe
Na co zwracamy uwagę przy podkręcaniu:
Ogólnie to podkręcamy dawkę na całym zakresie obrotów. Najlepsze jest robić jedna zmianę i skręcić do kupy wszystko i sprawdzić jak to kopci w czasie jazdy
Jeżeli mamy czarne chmury dymu ze przez nie nic nie widać to mamy za duza dawkę paliwa Ustawiamy wszystko tak ze mam taka jak by mgle czarnego dymu a nie chmurę przez która nic nie widać.
Robimy znaki na wszystkim żeby mieć punkt wyjścia I na miłość boga nie gubimy zdanych części
Testujemy podczas:
a) Ruszani z miejsca lub na biegu na dolnym zakresie zanim czuć turbinę
b) Jak Turbo zaczyna odczuwalnie pompować
c) Pełne doładowanie np n 4. biegu od 60km/h w gore
Ad 1) śruba "dymna"
Śruba "dymna" jest pod pokrywka złotą na UFO, wyciągamy ja płaskim śrubokrętem. Widzimy tam w tedy nakrętkę i śrubę Torx. Popuszczamy nakrętkę i możemy Torxem kręcić.
Kręcenie w kierunku zegara : Podnosi dawkę paliwa podawane bez doładowania Turbo
Kręcenie w przeciwnym kierunku zegara : Zmniejsza dawkę paliwa podawane bez doładowania Turbo
Kręcimy o 180° i patrzymy co się dzieje jak dodamy gazu na wolnych obrotach. Jak nie ma dymu kręcimy dalej
Ad 2) Membrana i stożek
Przy stożku symetrycznym to nie działa
Niestety działa to tylko w przypadku stożka niesymetrycznego O takim:
Odkręcamy te 4 śruby płaskie i ściągamy górną obudowę UFO, będziemy w tedy widzieć membranę. Znaczymy punkt wyjścia.
Kręcenie w kierunku zegara : Podnosi dawkę paliwa podawane pod doładowaniem Turbo
Kręcenie w przeciwnym kierunku zegara : Zmniejsza dawkę paliwa podawane pod doładowaniem Turbo
Kręcimy o 90° i patrzymy co się dzieje jak Turbo pracuje odczuwalnie i się auto przyśpiesza. Jeżeli nie kopci strasznie kręcimy dalej ale max do pozycji 120° od punktu wyjścia.
Od punktu wyjscia:
do 120° max
Kręcenie membrana daje przeważnie najłatwiejszy odczuwalnie przybycie mocy i potem kręcenie dawka paliwa.
Ad 3) kolo zębatkowe
Odkręcamy membranę z stożkiem i ja wyciągamy i zobaczymy to kolo zębatkowe. Znaczymy punkt wyjścia.
Kręcenie w kierunku zegara : Zmniejsza nacisk sprężyny i zwiększa dawkę paliwa na całym zakresie przy pracy Turbo
Kręcenie w przeciwnym kierunku zegara : Zwiększa nacisk sprężyny i zmniejsza dawkę paliwa na całym zakresie przy pracy Turbo
Kręcimy o 90° i patrzymy co się dzieje jak Turbo pracuje odczuwalnie i się auto przyśpiesza. Jeżeli nie kopci strasznie kręcimy dalej.
I to jest w sumie koniec
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sro Mar 07, 2012 23:23, w całości zmieniany 1 raz
Remigiusz,
No no nieźle przedstawione podnoszenie mocy w SD. Ładna fotorelacja. Szkoda, że wcześniej nie było tak to opisane zanim sprzedałem swojego R-SD. Szkoda
Ale są koledzy na forum, którzy mają jeszcze wersje SD i miejmy nadzieję, że podejmą się modyfikacji zgodnie z twoimi zaleceniami i pochwalą się rezultatami.
_________________ Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum