Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620 SDi] - Kat & Stozek..WARTE TO ZACHODU ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620 SDi] - Kat & Stozek..WARTE TO ZACHODU ?
Autor Wiadomość
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Sob Maj 30, 2009 12:53   

U mnie prawie 200tyś a bez kata jakieś 20tyś.Wszystko OK
Przegląd mi przeszedł na pierwszej lepszej stacji...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 30, 2009 12:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sob Maj 30, 2009 13:18   

seyfer masz rację tego twego kata już nie ma bo on jest tak zapchany że spaliny razem ze sadzą wywala tą właśnie siatką niwelującą drgania. :mrgreen: Także moim zdanie wywal kata i niech tłumikarz wstawi ci tłumik mały zamiast kata i wszystko będzie OK, a stary kat sprzedaj ludziom którzy to skupują na przemiał wtórny, także jeszcze na tym zarobisz. :razz: Co do przeglądów to i tak masz nie za ciekawą sytuację, gdyż jak pojedziesz z tym katem to się do niego przyczepi bo on nie spełnia swojej roli, najlepiej poszukaj takiego co się nie będzie przyczepiał.

Co do BLOW-OFFa to u mnie śmiga Seat Leon 1,9tdi seria 130KM po poważnych zmianach mechanicznych, większa turbina, mapy paliwa, ECU, wolny przelot i jak on walnie z OFF to że tak powiem klękajcie narody słychać jak nic. Jego wolny wydech jest tak głośny że te klekotanie w R600 jest przyjemnością a i tak przy zmianach biegów PARSKA NICZYM RASOWY KOŃ...... także pomyśl nad tym ja, jak bym miał diesla w jakim kolwiek R to od razu zegary monitorujące pracę w środku i BLOW-OFF to podstawa, ale niestety ma benzynę i nie da rady, chociaż nad zegarami cały czas myślę. :mrgreen:
 
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Wto Cze 02, 2009 01:35   

Hmm w sumie całkiem nieźle ten blow-off potrafi zabrzmieć choć nie w każdym wozie mi się to widzi. Powiedz mi po co zakładałbyś go do diesla? Chodzi Ci tylko o wrażenia dźwiękowe bo o ile mi wiadomo innych "korzyści" z tego nie ma - chyba :)
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 02, 2009 09:25   

Żeby taki blow off miał w dieslu w ogóle sens to trzeba wyjąć ze sprezarki seryjną DV'ke zaślepić lub zablokować. Inaczej taki blow off nawet nie syknie nie mówiąc już o swoim kluczowym zadaniu czyli ochronie wirnika przed nagłym wyhamowywaniu po zdjęciu nogi z gazu. Kolejna sprawa ze blow off do benzyny a do diesla sa zupełnie inne i często dedykowane pod konkretny model wiec to nie jest na tej zasadzie ze podoba mi sie taki z allegro i kupuje. Reasumując jeśli chcemy sobie kupić blow off do zwykłego diesla o seryjnej mocy dla samego psyt do chyba nie warto... proponuje sobie nagrać psyt psyt na dyktafon lub płytkę CD
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [All LPG] Stożek a LPG
kumilek23 Tuning mechaniczny 3 Wto Lis 23, 2010 01:16
_papa_
Brak nowych postów [MG ZR 105 2004r.] stożek..?
szeryff Tuning mechaniczny 23 Sro Paź 01, 2008 15:40
szeryff
Brak nowych postów Stozek do 220D
matlacz Tuning mechaniczny 24 Sob Cze 28, 2008 22:41
Remigiusz
Brak nowych postów Jaki stożek do 220 SDi 97r. ?
Cr0c0p Tuning mechaniczny 8 Sro Mar 31, 2010 16:38
kolin
Brak nowych postów [R620Si] Dolot stozek
rav020 Tuning mechaniczny 1 Sro Wrz 19, 2012 20:05
KRYS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink