W 600 niezaleznie od roku sa z przodu wentylowane a z tylu lite... Roznia sie tylko srednica w zaleznosci od silnika...
Seria 200/400 miala w 96-97 tarcze przod wentylowane, tyl lite bodajze tylko przy ABS lub przy 1.6, po 97 byly lite z przodu a tyl bebny niezaleznie czy z ABS czy bez, tylko Vi mialy tarcze tu i tu...
Rover 200 1.4 16v 96 - tarcze lite przod, tyl bebny, brak ABS taki przyklad...
Co do absu i tarcz, mam 1,4 8V z ABSem i bębny z tyłu
bo masz rocznik 98 a od tego rocznika modelowego były bębny już niezależnie od istnienia ABSu w aucie Tylko przez pierwsze dwa lata były robione wersje z tarczami z tyłu(pomijam vi, BRM, itp. )
Ale aby zamienić Bębny na tarcze to nie tylko belka wchodzi w grę, jeszcze kilka elementów, tylko ja więcej Ci nie powiem (ale tak profesjonalnie to pewnie by tarcze i klocki nowe się przydały a przy okazji i płyn)
W R 214i (75 KM) mojej żony jest ABS, tarcze z przodu i z tyłu, rok produkcji auta to 1997.
Wniosek chyba taki, że obecność tarcz hamulcowych z tyłu nie zależała od mocy silnika.
No wszystko pieknie ladnie, tylko powiedzcie mi czy warto pakowac tyle kasy w zmiane?
Tyl nie jest tak obciazony jak przod i wg mnie bebny na tyle sprawuja sie idealnie. Za kase ktora byscie wydali na nowa belke, to mozna juz zmienic przod na 282mm i napewno bedzie wieksza roznica.
Dla samego wygladu napewno sie nie oplaca
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum