pytanie tylko czy te "cwaniak" wiedział że sie scigal? to raz
gdybym nie wyszedł z założeniem że on nie wie to bym musiał byc trochę przyglupi a nie trzeba sie scigac z jakimś pierwszym lepszym można np. z którymś ze znajomych
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 14, 2009 22:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oczywiscie ze da sie oszukac, ale po co mialbym to robic?
Jesli chodzi o pomiar od 0-60 mil to masz racje, ale wystarczy ze zmienimy w ustawieniach jednostki miar na metryczne to liczy juz od 0-100km/h.
Pomiary zawsze robie na tym samym odcinku drogi, po to by wlasnie wyeliminowac roznice. Nie zwracasz jeszcze uwagi na short shifter, to naprawde przyspiesza zmiane biegow. Na wykresach dokladnie widac w ktorym momencie rozpoczynasz zmiane biegow i w ktorym konczysz(0,3-0,4s szybciej niz seria).
Wedlug mnie pomiar z gtecha i tak bedzie bardziej dokladny niz np. GPS lub stoper
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Kolego Jarros...mnie w silniku 1,6 16V (111KM i 145NM) udało się uzyskać 133KM i 158NM bez kosztowniejszych i większych przeróbek gdyby coś zapraszam na gg i pw
a co do fotokomórki...fakt nic jej nie zastąpi...ale Gtechem można mierzyć amatorsko....i doliczyć te 0,5s chociaż
ee tam tajemnica Może źle to troszkę ująłem 'niskim kosztem' ..mnie wyniosło to naprawdę mało..ale pewnie bez okazji i pomocy znajomych koszt trochę wzrośnie . Może opisze to tak jak ja mam..niestety nie wiem co po kolei ile dało..bo nie byłem tyle razy na hamowni...ale ostateczny wynik wyszedł ciekawy.
1.Silnik z niskim przebiegiem..chodzący jak pszczółka .
2.Planowanie głowicy -nie za dużo,nie za mało..w sam raz szlifowane zawory, polerowane szklanki i coś tam jeszcze.
3.Gąbkowy-Stożkowy filtr powietrza, dobrze osłonięty od ciepła z poprowadzony dolotem zimnego powietrza
4.Przelotowy wydech/tłumiki - u mnie tylko tylny tłumik przelot firmy Powerflow, kat i tł.środkowy jak na razie seria. (Gdzieś na angielskiej stronie znalazłem info że po wycięciu Kat'a w silniku 16K4FK88 przyrost wynosi 5-6KM*co do NM nie pamiętam.)
5.Remap komputera. W Roverach dość ciężko ten zabieg przeprowadzić bo komputer jest nie programowalny,ale zapewne dla dobrego szpeca do opanowania..polecam www.goodhope.pl Ja miałem tyle szczęścia że komputer został stary od 1,4i i tryska bardzo bogatą dawkę paliwa co skutkuje przy ciężkiej nodze dużym spalaniem
Teraz sprawy eksploatacyjne Trzymające całość
6.Olej Motul Synergie 6100+
7.Świece i Kable NGK Japanskie
oraz wymieniony cały rozrząd na oryginalnych częściach.
8. Nie wiem jak w waszym przypadku ale kolektor wydechowy 4-2-1 miałem seryjnie,więc odeszło mi na razie kupowanie innego.
Fotka komory.Bez osłony filtra od ciepła.
No i fotka wykresu
+ filmik http://www.youtube.com/watch?v=M9DG2aIILlk.
No no ładnie rodi_. Chciało Ci się to robić w taką Piz$#%^wice ? Też nad tym myślałem i na pewno będzie ale dopiero na nowy sezon Dużo czasu zajął Ci ten zabieg ? ściągnięcie i opatolenie ?
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 98 Skąd: Poznań/Wybrzeże
Wysłany: Nie Gru 20, 2009 13:30
rodi_, dobra sprawa, też planuję to zrobić, zwłaszcza że wymiana dwurórki mi się szykuje, i przy okazji chyba kat poleci. Tak jak Foczes, pisał warto się głowicą pobawić, co do planowania to nie jestem pewien, ale sama obróbka kanałów też powinna dać całkiem niezłe efekty. Forczes mówił, że kompa ma od 1.4 8v i jakoś daje radę, ja mam od 1.4 16v i myślałem potraktować go delikatnie ecumasterem. W tym temacie jeden kolega coś próbował namodzić, trochę informacji przydatnych też się przewinęło http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=0. Powinno coś z tego być.
Pozdrawiam
Dużo czasu zajął Ci ten zabieg ? ściągnięcie i opatolenie ?
W sumie zdjecie to bylo jakies pol godzinki, owijanie to gdzies z 1,5h w domu. Gorzej bylo z zalozeniem, bo jedna sruba nie bardzo chciala wejsc. Strasznie malo miejsca sie zrobilo w przerwach miedzy rurkami.
Heju napisał/a:
warto się głowicą pobawić
No wlasnie to bedzie zabawa pewnie na II dzien swiat, walki pipera juz sa tylko czekam na kompletny rozrzad
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Same walki kosztuja 190£, do tego jeszcze komplet uszczelek 35£, i specjalna koncowka na walek ssacy do sterowania zaplonem 35£. Razem z przesylka wyszlo 300euro. Komplet rozrzadu plus pompa wody 75e
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
gratuluje wyniku tylko jedno ale nie wiem czy ktoś zauważył jaka jest temp na wykresie? 6,5C... przy tej temp z moich 230km mierzonych przy 26C będzie ze 250km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum