Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR160]chip?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Wto Cze 21, 2011 20:45
[MG ZR160]chip?
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 09:33   

ładnie to podsumowałes :) dodał by tylko ze tu podobnie jak w Hondzie KM idzie ze wzrostem obrotów a jak wiadomo ten silnik nie lubi wysokich temp ktore sa wynikiem wysokiego krecenia wiec samo z siebie widac ze kazdy tuning jest tu malo bezpieczy/skuteczny... :(
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 30, 2011 09:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 30, 2011 09:58   

Cytując klasyka "Oczywista - oczywistość" bracie. Poooooozdro!
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Cze 30, 2011 14:43   

dobryziom napisał/a:
a jak wiadomo ten silnik nie lubi wysokich temp ktore sa wynikiem wysokiego krecenia
a jeszcze bardziej nie lubi samych wysokich obrotów - VVC się szybciej zużywa a na dodatek, a przez konstrukcje układu ( dodatkowe masy wirujące) sa większe wibracje niż w zwykłym K-Series - seryjnej odcinki 7200 szkoda ruszać, bo obniża sie żywotność silnika.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 17:38   

marcinmarcin napisał/a:
dobryziom napisał/a:
a jak wiadomo ten silnik nie lubi wysokich temp ktore sa wynikiem wysokiego krecenia
a jeszcze bardziej nie lubi samych wysokich obrotów - VVC się szybciej zużywa a na dodatek, a przez konstrukcje układu ( dodatkowe masy wirujące) sa większe wibracje niż w zwykłym K-Series - seryjnej odcinki 7200 szkoda ruszać, bo obniża sie żywotność silnika.


kurcze mnie zadzwia technia hondy gdzie potrafia zakrcic Vtec do 10k i wszystko chodzi a kucizny brak...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 30, 2011 19:39   

Japonska precyzja wykonania. Po prostu. Wystarczy odpalic vvc czy tez moje nie vvc - odpalic K20 - to nasze chodza jak traktory przy tym silniku. Duzo lepsze wywazenie ukladu korbowo-tłokowego. Przepaść. Honda is honda. Rover is rover :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 19:58   

Bumelant napisał/a:
Japonska precyzja wykonania. Po prostu. Wystarczy odpalic vvc czy tez moje nie vvc - odpalic K20 - to nasze chodza jak traktory przy tym silniku. Duzo lepsze wywazenie ukladu korbowo-tłokowego. Przepaść. Honda is honda. Rover is rover :)


powiem Ci że moje turbo stroił niejaki Maciej ze strojenia .pl który wystroił pół Warszawy i widział więcej Hond w życiu niż ja Roverów i był zaskoczony parametrami i pracą Tomcata... :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 30, 2011 21:10   

Bo to jest dużo lepszy silnik mechanicznie i powinien być tak samo zastosowany jako topowy w ZR. Tylko dostosować zawieszenie i balans auta do tego i byłby szałpał moim zdaniem z poteżną opcją tuningu dalej - cóż tak się nie stało. W zamian za to jest nierozwojowy "patent". Na te czasy to naprawde Tomcat był rodzynem. Ładna sylwetka, dużo lepsze zawieszenie z tyłu, motorownia, szpera, turbina. Sama sylwetka już mówi wiele - klasyczny "placek". ZR to taki autobus. Ja wczesniej mialem MX-3 V6 - w chooooolerę lepiej ona się prowadziła.... U nas plusują natomiast hamulce i dość fajny układ kierowniczy. Ja uważam, że to fajno skręca. Takie sprytne KJSowe autko. Na początek przygody z performance cars - w sam raz.

http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Cze 30, 2011 22:08   

Bumelant napisał/a:
Bo to jest dużo lepszy silnik mechanicznie i powinien być tak samo zastosowany jako topowy w ZR. Tylko dostosować zawieszenie i balans auta do tego i byłby szałpał moim zdaniem z poteżną opcją tuningu dalej
Wystarczyłby lekki 1.8 turbo K-Series - bardzo dobry i lekki silnik - jak kiedyś patrzyłem to R75 z tym silnikiem robią w Anglii spokojnie po 200k mil, raczej lepiej niz VVC... Jak wyobrażasz sobie dostosowanie mas? ;) Jedynie co to aku na tył, innych alternatyw brak. Opinie sa jednoznaczne - po swapie na 2.0T, ZR przestaje się prowadzić...

[ Dodano: Czw Cze 30, 2011 23:08 ]
BTW. zobacz jak Tiff się cieszył z BRM-a :)

http://www.youtube.com/watch?v=HaDFtZvsL18
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lip 01, 2011 08:11   

Każdy coś lubi. Fakt 1.8t w kserii też by niebyło złe. Dla mnie ulica to nie tor. Aż tak rewelacyjnych właściwości skręcania nie potrzebuje. Wolałbym pancerny silnik. Co kto woli. A swap jest bezsensu - chyba wszystkie polskie wylądowały w koszu. Ten turbo benzynek z Tomcia aż tak dużo więcej chyba od dyszla nie waży. Mówie nie dla mnie zabawa. Wole zmienic auto na lepsze w serii. Nie interesuje mnie Tiff bo T seria to kolo 150-155 kg waży także z 40-50kg raptem więcej. Mówie dużo gorzej jak dyszel by to nie jeźzdziło i są na to sposoby.

Ciekawe czy Tiff by się cieszył też dalej jakby robił uszczelkę po paru upalaniach heheh

A tka wogóle to juz strasznie offtopujemy - temat o chipie. Powiedziane wszytko chyba już co się da dla mnie EOT.
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Lip 01, 2011 09:08   

T-Series taka totalna pancerka bezawaryjna? ;)

Zobacz jak wyglądaja te silniki od środka po jakims czasie... i ile trzeba włożyć w taką przebudowę

http://www.youtube.com/watch?v=DdoRAbSKlBs

[ Dodano: Pią Lip 01, 2011 10:08 ]
Bumelant napisał/a:
Ciekawe czy Tiff by się cieszył też dalej jakby robił uszczelkę po paru upalaniach heheh
Upalam z głową od 40tys (łacznie już prawie 90k) i odpukać zero problemów...
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 09:42   

Ja mam zamiar w swoim Vi podłubać trochę w elektronice i zobaczę ile uda mi się w miarę bezpiecznie wyciągnąć. Z pewnością przy tym będę musiał wymienić sprzęgło i zaglądnąć do skrzyni ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 09:59   

Kozik napisał/a:
Ja mam zamiar w swoim Vi podłubać trochę w elektronice i zobaczę ile uda mi się w miarę bezpiecznie wyciągnąć. Z pewnością przy tym będę musiał wymienić sprzęgło i zaglądnąć do skrzyni ;)


przeczytaj pare postów wyzej bez mechaniki wyciagniesz całe nic...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 10:09   

dobryziom, czytałem temat, nie mam zamiaru drastycznie zmieniać mocy, chcę delikatnie podnieść i jeszcze dogładzić moment obrotowy
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 11:36   

Bumelant napisał/a:
A tka wogóle to juz strasznie offtopujemy - temat o chipie

Święte słowa...Ewentualne odpowiedzi niechaj już dotyczą tematu. :wink:
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lip 01, 2011 12:53   

z tym motorkiem 1.8 160KM startowali moi kumple na 1/4 mili i 3 lata z rzędu byli mistrzami europy i polski w swojej klasie w roverze serii 1. pierwsza rzecz w tym aucie ktora dała na hamowni 20KM to wałki.. doszedł dolot, wydech, elektronika i 200KM pluje az chuczy :)
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pią Lip 01, 2011 13:34   

komik88 napisał/a:
z tym motorkiem 1.8 160KM startowali moi kumple na 1/4 mili i 3 lata z rzędu byli mistrzami europy i polski w swojej klasie w roverze serii 1

mówisz o zastecu czy kimś innym?
komik88 napisał/a:
pierwsza rzecz w tym aucie ktora dała na hamowni 20KM to wałki

na seryjnej głowicy i odcince?
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lip 01, 2011 13:44   

o zastecku tak jak napisałeś :) jak coś to te wałki są na sprzedaż podobno :) i graty z tego motorka..
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 15:12   

komik88 napisał/a:
o zastecku tak jak napisałeś :) jak coś to te wałki są na sprzedaż podobno :) i graty z tego motorka..


widac ze nie siedzisz w temacie bo zetec to zupelnie inna bajka... z roverem nie ma to raczej nic wspolnego :p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lip 01, 2011 15:17   

http://www.zastec.pl/114-07-technika.html

Tu masz specyfikacje tego autka - z seryjną K seria i Roverem to już ma tyle wspólnego co ja z "ojcem Derektorem" - to jest właśnie pancernie przygotowany silnik o którym mówiłem - koszt ...... policz sobie sam
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lip 01, 2011 16:21   

chłopie ty mi pokazujesz auto jak było już uturbione, ale początkowo było n/a i nie mow że nie siedze w temacie bo z zasteckiem znam sie od 5 lat i jestem u nich czesto bo mi pomagają a tego rovera widzialem jak robili i co robili początkowo.. wiem o tym że wałki to 20KM i strojenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Chip do SDI 86 km...?
Szymon16 Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 02, 2013 01:14
Adrian
Brak nowych postów Chip do 416 Si...
coona Tuning mechaniczny 33 Czw Paź 20, 2011 13:57
slax
Brak nowych postów Chip 600 ???
sebos18v Tuning mechaniczny 7 Sro Sty 13, 2010 20:18
dobryziom
Brak nowych postów chip do mg zt
cino20 Tuning mechaniczny 8 Nie Wrz 07, 2008 10:13
Tempest
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi chip tuning 200 1.4si
Harry Tuning mechaniczny 3 Sro Mar 13, 2013 08:33
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink