przepustnica i filtr powietrza
Autor
Wiadomość
leszczu
Pomógł: 555 razy Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 8942 Skąd: Białystok Rover 200
Wysłany: Czw Sie 11, 2011 19:47
narkil , zrób najlepiej kilka fotek i mi pokaż, bo jak na razie nie wiem o co dokładnie biega.
_________________ DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 11, 2011 19:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tomek0000147
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 5 Skąd: Złotów
Wysłany: Sro Paź 12, 2011 20:55
Witam ma rover 1,4 16v i chcialbym podnies moc:)i chcialem przepustnice zamontowac od 2,0 ale nie wiem czy pasuje?? i chcialbym wiedziec czy mozna jakos inaczej podniesc moc po przez czesci mechaniczne?
ADI-mistrzu
Pomógł: 254 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 4439 Skąd: Legionowo Rover 45
Wysłany: Sro Paź 12, 2011 22:54
http://forum.roverki.eu/v...r=asc&start=240
Proszę bardzo, poczytaj od tej strony moje posty a będziesz wszystko wiedział. Co do mechaniki to nic za bardzo nie zrobisz, możesz jedynie układ zapłonowy przerobić, dać cewkę na cylinder i wywalić rozdzielacz, podnosi nieco Nm.
Pozdrawiam
tomek0000147
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 5 Skąd: Złotów
Wysłany: Czw Paź 13, 2011 18:46
A tam chopaki mówili cos o wkladkach sportowa k&N co to jest i na czyn to polega??
ADI-mistrzu
Pomógł: 254 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 4439 Skąd: Legionowo Rover 45
Wysłany: Czw Paź 13, 2011 18:51
k&N to filtr o wyższej przepustowości powietrza, z wałkami rozrządu nie wiem, jak chcesz się aż tak bawić to spróbuj założyć zmienną fazę już.
flapjck1
Pomógł: 108 razy Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 1751 Skąd: Urzut/Nadarzyn
Wysłany: Czw Paź 13, 2011 20:27
jest do kupienia nowa parka kolek regulowanych do rovera - tylko 500 pln
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
ADI-mistrzu
Pomógł: 254 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 4439 Skąd: Legionowo Rover 45
Wysłany: Czw Paź 13, 2011 20:32
flapjck1 te na śrubkę skręcane? Ja tam im nie ufam, jakoś tak mało wytrzymale wyglądają
flapjck1
Pomógł: 108 razy Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 1751 Skąd: Urzut/Nadarzyn
Wysłany: Czw Paź 13, 2011 20:45
ee tam, przeciez tam nie wiadomo jakich sil nie ma
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
tomek0000147
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 5 Skąd: Złotów
Wysłany: Czw Paź 13, 2011 21:04
A mam taki problem z pompa od wspomagania ze nie raz tak chreczy co to moze byc??
ADI-mistrzu
Pomógł: 254 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 4439 Skąd: Legionowo Rover 45
Wysłany: Czw Paź 13, 2011 22:38
Rolka napinacza, do wymiany, jest pod pompą wspomagania.
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Czw Paź 13, 2011 23:24
flapjck1 napisał/a: ee tam, przeciez tam nie wiadomo jakich sil nie ma
do kv6 podchodza?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
tomek0000147
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 5 Skąd: Złotów
Wysłany: Pią Paź 14, 2011 16:05
Bylem u mechanika i powiedzial ze jest pompa do wymiany bo tam jakis zawor przeposzcza.
A jak krece kierownica to plyn tak wyglada jak by sie gotowal.
Kozik
Pomógł: 141 razy Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 3306 Skąd: Sanok MG ZS
Wysłany: Pią Paź 14, 2011 17:14
tomek0000147 napisał/a: A jak krece kierownica to plyn tak wyglada jak by sie gotowal.
a może jest zapowietrzona pompa?
_________________ Pozdrawiam Kozik
tomek0000147
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 5 Skąd: Złotów
Wysłany: Pią Paź 14, 2011 19:45
a jak ja sie ja od powietrza???
flapjck1
Pomógł: 108 razy Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 1751 Skąd: Urzut/Nadarzyn
Wysłany: Pią Paź 14, 2011 21:29
Markzo napisał/a: flapjck1 napisał/a: ee tam, przeciez tam nie wiadomo jakich sil nie ma
do kv6 podchodza?
nawet jesli to potrzebujesz ich 4ech
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Kozik
Pomógł: 141 razy Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 3306 Skąd: Sanok MG ZS
Wysłany: Sob Paź 15, 2011 13:47
tomek0000147 napisał/a: a jak ja sie ja od powietrza???
kręcisz do końca w prawo potem do końca w lewo parę razy, gasisz silnik aż płyn się uspokoi potem znowu kręcisz i w końcu się odpowietrzy
_________________ Pozdrawiam Kozik