wiedza jest moja na ten temat forumowa ale wyczytałem ze 6 łopatkowa jest dużo słabsza... prawda to co nie zmienia faktu ze spiek coraz mniej mi sie podoba...;/ chciał bym normalne mocne sprzęgło bo chce na wiosnę założyć inna dmuchawkę ze zmienna geometrią i wiem ze po tym na pewno sprzęgło nie da rady ...
Ruszać się dało tylko trzeba było to robić z wyższych obrotów niż normalnie. Szarpać szarpało, normalne przy takim sprzegle. Takie rzeczy nie robi się do jazdy rano po bułki
bez przesady spiek spiekowi nie równy mój obecny bardzo cywilizowany jedynie w korku może być dość upierdliwy ale różnica głownie przy ruszaniu w czasie jazdy i wachlowaniu biegami jedynie natychmiastowa reakcja na bieg tzw. "szarpanie" to charakterystyka jego pracy inaczej nigdy nie będzie.
to szarpniecie bierze się tylko z tego ze sprzęgło nie ma poślizgu i łapie bardzo agresywnie nie przesuwa się w normalnym sprzęgle jest to płynne bo zawsze jest lekki uślizg. Co do skrzyni wypowiem się za jakieś 10tys. km chociaż jedno jest pewne PG1 to w cale nie jest jakaś marna konstrukcja kwestia odpowiedniego jej traktowania u mnie 2 lata i się dzielnie trzyma a znosi sporo więcej niż seria.
zawsze sie mówiło ze sprzęgło i PG1 w R to słaba strona a okazuje sie ze PG1 nie jest jednak taka słaba bo połowa na tym forum IDT ma juz 140KM i PG1 daje rade gorzej tylko ze sprzęgłem... sam nie wiem czy tego spieka zakładać......
dorwać jak dorwać tylko dobryziom, napisał ze spiek spiekowi nie równy... przeważnie spiek zakładają do benzyniaków mocnych a u nas w klekotach to ciekaw jestem jak by sie tym jeździło zwłaszcza jak sobie pomyśle że zima idzie a ty każdy bieg będzie zrywał przyczepność pewnie co nie...;/
[ Dodano: Nie Lis 27, 2011 14:57 ] Remigiusz, a co byś powiedział na Garrett GT25
alexi, i jak tam u Ciebie to sprzęgło zachowuje się przy obciążeniu po zmniejszeniu doładowania??
[ Dodano: Sro Lis 30, 2011 21:45 ]
a teraz ciągnąc waszego oftopa (czyli Firq, i Remigiusz, ) w moim temacie o SPRZĘGLE
Jak to jest z tą turbiną co najłatwiej wsadzić??
bo patrząc na turbo z tdi ARL czyli GT1749VB to gorąca strona jest jeśli dobrze widzę z kolektorem jednym odlewem
czy można przełożyć gorącą stronę od naszego gt 15 do jakiejś z zmienną geometrią co by bardzo ułatwiło montaż??
a może są jakieś firmy do której wystarczy zaprowadzić auto i turbo w pudełeczku i oni ja wsadzą i uruchomią popranie??
tylko ciekawe jaki to może być koszt
tyle ze wtedy to sprzęgło tylko u Radzikowskiego i
Ja bym wam radził oddać do regeneracji u Radka i dać sobie podkuć lepszy materiał i tyle Angole jakoś dalej twierdza ze do 150KM tak jak my teraz mamy sprzęgło seryjne w zupełności wystarcza i radzą kupić OEM seryjnego sprzęgła i thats it.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Lis 30, 2011 22:42, w całości zmieniany 1 raz
Ahhh dobrze że pytasz maj dir bo właśnie dziś przetestowałem jak to jest na 0,9 doładowania z lodówka na przyczepce i 3 kolesiami w aucie. Zero poślizgu. . Jak sam śmigam też się nie ślizga. Na 3 jeszcze piszczy ahh no i Alfa 156 SW z jakimś turbo buttonem nie miała szans (start z 2 biegu)
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
właśnie dziś przetestowałem jak to jest na 0,9 doładowania z lodówka na przyczepce i 3 kolesiami w aucie. Zero poślizgu.
dzięki
Remigiusz napisał/a:
regeneracji u Radka
chodzi ci o Radzikowskiego??
jeśli same okładziny to wole u tego co Krzysiek robił kiedyś czy co spiek był robiony tam do tomcata bo cena ludzka
Remigiusz napisał/a:
Angole jakoś dalej twierdza ze do 150KM
angole rożnie twierdzą co już było nie raz udowodnione
ale ja mam 160prawie choć tobie się mój wykres nie podoba
ale wiadomo że tu chodzi raczej o moment i o tą jeb... górkę w wykresie
borek88, No mi chodziło o ta ludzka cenę a nie było do u Radzikowskiego A ja mam więcej NM Uwzam ze dobra wykładzina na sprzęgło i ma to działać. Tak sobie teraz myślę i może u ciebie już na hamowni to się ślizgało i dlatego tak mało Nm tez wyszło Bo 17Nm mniej to jest troszkę
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
a radzikowski na stronie taki zabieg wyceniony ma na około 600 700 zł
no widzisz też tak myślałem bo to by była cena nie taka tragiczna
a już bym miał sprzęgło na dożywocie auta pewnie
ale otrzymałem info 1200zł (nie wiem czy to sam pan Radzikowski czy pracownik) no ale chyba jaj sobie nie robił
borek88, A nie umieją tego tak zrobić ze bez planowania kola zamachowego Duzo odkręcania na taka robotę i drogo jeszcze. Niech dadzą mniej materiału zamiast planowa kolo i tyle Nie rozumiem po co oni to kolo planują dalej
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum