Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 119 Skąd: Radom
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 08:55
Jakbym swojego ex widział . Wygląda super w zakrętach rewelka ale.... w zimę - nie wyobrażam sobie (puściłem swojego tuż przed giga śniegami ), zjazd do jakiegokolwiek garażu jakakolwiek zmiany nachylenia podłoża na drodze - non stop tarcie. W efekcie umnie tłumik wyglądał jak prostokąt od spodu. Już nie wspomnę o jezdzie w 4 osoby
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 08:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 10:57
Zgodze się że w zakrętach sie trzyma teraz dobrze, nie ma żadnych przechyleń ani nurkowania podczas hamowania. Powiem ci greg-si że też bym już nie wrócił do nich. Seryjne amortyzatory są za długie i one na nierównościach nie pracują tylko całe sprężyny skaczą. Więc w najbliższym czasie trafia krótsze amortyzatory lub wstrzymam się jeszcze trochę, dołożę i kupie prawdziwego gwinta.
Znam kilka osób które jeżdżą/jeździły na czymś takim. Jedni chwalą, inni za żadne skarby nie wrócą do tego.
Jeździłem samochodem z czymś takim i skok sprężyny jest mizerny przez co amortyzator wogóle nie pracuje w swoim położeniu. Można powiedzieć trakcji brak. Samochód zachowywał się jak taczka z metalowym kołem. Skakał na wszystkim.
Poza regulację i efektem wizualnym to jest porażka.
ps. ja je miałem, 70zł w błoto bo spaliły się po niecałym roku jedna i 2ga... a nie miałem takiego efektu zupełnie... nie wiem jakim cudem, ale na fotce wygląda super
Myślę nad Osram Silvestar +50 bo u nas trzeba 2 kąplety co nie H1 Krótkie i H4 Długie
To koło 35zeta za kąplet. Testował to ktoś Świecą przynajmniej na biało
Hmm to muszę zaglądnąć bi na allegro cis ala xenon pisze że h1 i h4 są
http://allegro.pl/zestaw-...3069442876.html
Aluski masz 15 na profilu 55 i 185 szerokość czy
Nom co ledy to ledy zdj niżej mojego autorstwa led po lewej zwykła po prawej
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 13:19
Alusy mam 15 i na lato mam 195/50, a zimówki mam jakiś zamiennik rozmiaru 185/55 już dokładnie nie pamiętam jaki
[ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 14:19 ]
Tak się tu zakurzyło że nie mogłem nawet tematu znaleźć Oczywiście działam cały czas przy aucie. Ostatnio Roverek dostał nowy rozrusznik, uszczelniacz wałka sprzęgłowego, uszczelniacze półosi, uszczelkę pod miskę olejową, dwie poduszki silnika, filtr powietrza i nowy olej z filtrem
Co do zmian wizualnych:
-felgi 17 na oponkach 205/40
-halogeny oklejone żółtą folią
-lusterka od 45 w kolorze
-grill i blenda w kolor
-ledowe podświetlanie wnętrza
-nowe głośniki z przodu + syczki
-bębny i zaciski w kolor
Przy aucie wciąż działam. Po weekendzie majowym idzie do wymiany przednia szyba i może delikatnie przyciemnienie szyb ale to wszystko się okaże. Na razie tylko jedna fotka
Dobrze wygląda choć felga średnio podchodzi ale tragedii nie ma.
Widzę niekonsekwencję z halogenami. Jak już są one 'żółte' to kierunki w przednich lampach i błotnikach też by tu zrobiły robotę będąc w takim samym kolorze. Do tego amber w przednich kierunkach i w nocy byłoby ciekawie
Póki co chyba najlepiej wyglądający R400 jaki był tu na forum.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Nie Lip 13, 2014 21:12
Rover wciąż ma się dobrze i jeździ bez żadnych problemów. Ostatnio jak wspominałem wyżej została wymieniona przednia szyba i trafiło kompletne zawieszenie gwintowane MTS przez co siedzi jeszcze niżej Pod koniec lipca początek sierpnia idzie do lakiernika przez co wygląd się co nieco jeszcze zmieni mam nadzieje że zdążę wszystko ogarnąć co sobie zaplanowałem do SCP
Podoba mi się jak siedzi ale powiedz mi jedno, nie jest za nisko chodzi mi o krawężniki progi itp. Bo ja widzę po swoim który ma oryginalny zawias że jest nisko i często zahaczam z przodu oczkiem do holowania o krawężniki. A tak poza tym brakuje jakieś lotki na tylnej klapie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Pon Lip 14, 2014 14:24
Do krawężników dojeżdża się na wyczucie Co do progów to nie ma żadnych problemów jedynie przednimi chlapaczami przycieram Lotka miała być ale tymczasowo zrezygnowałem z niej bo wole coś innego zakupić ale to pokaże bo powrocie od lakiernika jak będzie już zmontowane wszystko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Nie Paź 05, 2014 18:39
Żeby nie było że nic się nie dzieje. Rover dalej jeździ i nabija kilometry bez problemów. Po SCP zostały wymienione z przodu tarcze i klocki firmy ATE. W czwartek auto poszło do blacharza na wymianę nadkola, pomalowaniu kilku rzeczy dodatkowo i naprawę zawiasów z przodu od kierowcy bo strasznie już drzwi opadły. Żeby było ciekawiej byłem umówiony na 19 by oddać auto a po godzinie 18 wjechał mi koleś w tył
Tak się prezentował na SCP.
Tak wyglądał przed oddaniem do blacharza i przed kolizją.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum