to super kadzaf, a Turbinka jest Remigiusza, bo zapłacił mi za nią austriackim przelewem procentowym na zlocie %%%%% ale ode mnie
czuje sie zaszczycony że ta dmuchawka będzie odnowiona i jako eksponat posłuży
[ Dodano: Pon Gru 31, 2012 18:33 ]
czego sie nie dowiesz
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sob Sty 05, 2013 22:39
Firq napisał/a:
kadzaf, nie żadna blokada bo otwór w środku zasysa powietrze wirniku któregonie ma na foto napędza je i wylatuje tą rurą u góry po lewej
Rzeczywiscie masz Firq racje ,roznica jest ułozeniu łopatek w wirnikach stad włąsnie taki kształ odbudowy.
Twoje pewnie made in UK była moja Franca hehe
Jako iż turbko w dostatecznym stanie (pewnie te 1,8bara robiło robote )
nie mogłem obejsc sie bez małej modyfikacji
To jest zwykly lakier bazowy? Przy EGT ktore moze miec nawet 800 stopni (ktos mial kiedys sprawdzic i chyba nikt nie sprawdzil ile jest naprawde w modzonej l seri) to jest poroniony pomysl tym bardziej wewnatrz...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pływak, haha.. no jako eksponat idzie, jak by to wchodziło do auta to bym tego nawet nie lakierował bo by odpadło I tak najpierw było malowane cynkiem potem baza i bezbarwnym
Jutro jak mi się uda i wyschnie bezbarwny lakier to będę składał do kupy Turbo
-----------------------
ok Turbo zrobione Stoi sobie teraz na półce
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum