Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] Turbina GT1549
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] Turbina GT1549
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Gru 31, 2012 17:29   

Remigiusz, czyżby to była Trubinka ode mnie ?? :D
jeśli tak to cieszy mnie to że płuca stare mojego MG-ka będą jako eksponat stały :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 31, 2012 17:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Gru 31, 2012 17:58   

Firq, hehe.. dokładnie jest to twoja bo nowym roku idzie na piaskowanie :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Gru 31, 2012 18:28   

czyli to jednak od MG ?
Wezme tez moja tak zrobie jak ta Firqa :twisted: bo inaczej chyba nie dowiem sie :mrgreen:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Gru 31, 2012 18:33   

to super :) kadzaf, a Turbinka jest Remigiusza, bo zapłacił mi za nią austriackim przelewem procentowym na zlocie %%%%% :D ale ode mnie :P
czuje sie zaszczycony że ta dmuchawka będzie odnowiona i jako eksponat posłuży :D

[ Dodano: Pon Gru 31, 2012 18:33 ]
czego sie nie dowiesz ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Gru 31, 2012 18:36   

Firq napisał/a:
[ Dodano: Pon Gru 31, 2012 18:33 ]
czego sie nie dowiesz

patrz moj ostatni post na poprzedniej stronie
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Gru 31, 2012 18:38   

kadzaf, nie żadna blokada bo otwór w środku zasysa powietrze wirniku któregonie ma na foto napędza je i wylatuje tą rurą u góry po lewej :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Sty 05, 2013 22:39   

Firq napisał/a:
kadzaf, nie żadna blokada bo otwór w środku zasysa powietrze wirniku któregonie ma na foto napędza je i wylatuje tą rurą u góry po lewej :D

Rzeczywiscie masz Firq racje ,roznica jest ułozeniu łopatek w wirnikach stad włąsnie taki kształ odbudowy.
Twoje pewnie made in UK była :D moja Franca hehe :D
Jako iż turbko w dostatecznym stanie (pewnie te 1,8bara robiło robote )
nie mogłem obejsc sie bez małej modyfikacji :mrgreen:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sty 06, 2013 14:21   

no robiło robiło :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 29, 2013 00:56   

Kilka części jest po piaskowaniu i dziś były malowane na kolor "kuty metal" :wink:



Zabrałem się jeszcze za polerkę strony zimnej i wychodzi prawie na lustro :mrgreen:





[ Dodano: Wto Sty 29, 2013 00:56 ]
Ok polerka jest gotowa bo już mam dość :mrgreen:



_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 01, 2013 00:11   

up
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 01, 2013 00:21   

Turbina już prawie gotowa dostała strona gorąca kolor Thaiti Blue Rovera bo mi została jeszcze puszka z R220 :razz:




_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 01, 2013 07:47   

To jest zwykly lakier bazowy? Przy EGT ktore moze miec nawet 800 stopni (ktos mial kiedys sprawdzic i chyba nikt nie sprawdzil ile jest naprawde w modzonej l seri) to jest poroniony pomysl tym bardziej wewnatrz...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 01, 2013 07:48   

Remigiusz napisał/a:
Turbinka idzie do piaskowania i polerowania i pójdzie jako eksponat na półkę do mnie do pokoju
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 01, 2013 07:51   

Moj blad poj$#$ mi tematy ze zmienna geo. Co 5 min temat o turbo albo l serii, a ostatnio rzadko bywam i sie gubie ;) jak jako eksponat to ok :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 01, 2013 08:00   

Pływak napisał/a:
Moj blad poj$#$ mi tematy ze zmienna geo. Co 5 min temat o turbo albo l serii, a ostatnio rzadko bywam i sie gubie jak jako eksponat to ok
:ok: faktycznie, ludzie dłubia lseries na potęge ;D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 02, 2013 16:31   

Pływak, :mrgreen: haha.. no jako eksponat idzie, jak by to wchodziło do auta to bym tego nawet nie lakierował bo by odpadło :P I tak najpierw było malowane cynkiem potem baza i bezbarwnym :wink:

Jutro jak mi się uda i wyschnie bezbarwny lakier to będę składał do kupy Turbo :wink:

-----------------------

ok Turbo zrobione :razz: Stoi sobie teraz na półce :mrgreen:




_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 02, 2013 16:42   

fajny motyw :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Lut 02, 2013 21:25   

ciekaw jestem na jakie cisnienie ustawił :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 02, 2013 23:22   

kadzaf, hahhaa... nie wiem jak na jakie ciśnienie jest ustawione :mrgreen: Ale raczej na serii :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lut 03, 2013 23:48   

hehe jak nic nie zmieniałeś Remigiusz, to jest na niej 1.8 bara :) :P
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 SDI] Swap GT1549 na VNT1852V
Naki17 Tuning mechaniczny 49 Pią Paź 03, 2014 21:59
Remigiusz
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 12, 2012 23:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 20:23
markos620SDi
Brak nowych postów [K-series] VCC w 1.4?
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 31 Pią Lip 15, 2011 21:39
marcinmarcin
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 15:50
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink