Ok tylko że mbc może tylko zwiększyć ciśnienie doładowania poprzez zdławienie ciśnienia na przewodzie sterującym.
Czy zatem każda turbina ma tak dobrana sprężynę na „gruszce” sterującej że DV otwiera się poniżej 0,5 , a dopiero komp steruje ciśnieniem? (przy fabrycznych instalacjach)
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 12, 2013 14:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na bank komp tego nie ogarnie, bo silnik jak tylko turbo zacznie pompować będzie pracował w nadciśnieniu, a oem komp z N/A pracuje w podciśnieniu. Kup ecu mastera det2 albo det3 i to rozwiąże problem, wysterujesz wszystko elegancko
Masz jakieś foty spod maski? przerobiłeś już coś?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Rino, Zrob nowy temat i wrzucaj wiecej informacji, kazdy jest ciekawy projektu
Ale jak dokładnie zareaguje komp? czy to jest reguła? widziałem w necie przykłady gdzie goście zakładali turo i latało to na seryjnym kompie...
Na razie jeszcze nie ma co zakładać osobnego tematu, jak sprawa nabierze tempa to założę.
Założenie jest takie że projekt jest bardzo nisko budżetowy ale jednocześnie bez fuszery. Tak żeby udowodnić że się da. Nie ukrywam że dodatkowe ponad 600zł na ecu mastera trochę psuje to założenie. Wiadomo że jak nie będzie wyjścia to trudno.
Odpowiedź raczej znam ale spróbuje komp z 1.8 turbo z r75 - jest jakakolwiek opcja adaptacji?:)
pozdrawiam
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
Ale jak dokładnie zareaguje komp? czy to jest reguła? widziałem w necie przykłady gdzie goście zakładali turo i latało to na seryjnym kompie...
komp z rovera raczej średnio to ogarnie.
Rino napisał/a:
600zł na ecu mastera trochę psuje to założenie.
ale czemu 600? spokojnie idzie kupić nawet okazyjnie za 100zł det2, który CI zupełnie wystarczy miałem okazje za 200zł prawie nowego det2 z wszystkim akcesoriami kupić, ale się spóźniłem.
Rino napisał/a:
komp z 1.8 turbo z r75 - jest jakakolwiek opcja adaptacji?:)
jakbyś się uparł i rozwiązał sprawe immo, łaj not
Odnośnie całości, dać się da, bo na forum FSO itp można spotkać masę uturbionych kserii ostatnio ktoś składał 1,8 z dołem od 1,8Turbo i głowicą VVC
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Kompa z 75 bym na 1,8T nie bral bo jest ustawiony na dwumase i ma trochę gorsze osiągi jak do zwykłego sprzęgła. To jest w sumie jedyna różnica softa tych komputerów
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kompa z 75 bym na 1,8T nie bral bo jest ustawiony na dwumase i ma trochę gorsze osiągi jak do zwykłego sprzęgła. To jest w sumie jedyna różnica softa tych komputerów
co ma komputer do sprzęgła?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
To ze inna mapka jest rozłożenie momentu, w 75 masz dwu mase
Dokładnie. Trzeba zrobić remap aby dostosować kompa do koła zamachowego. Ale można to zrobić lub kupić gotowe. AMW Motosport (Adrian) ma gotowe kompy z remap'em na 1.8 T. Koszt ok 100GBP.
Przy tak kosmicznie dużym momencie obrotowym (210Nm?) i jeszcze bardziej kosmicznej mocy (150/160KM) na pewno dwumasa odleci w przestworza ludzie bez jaj, jakby tu była mowa o mocach rzędu 300/400KM i niucie w okolicach 400-500Nm to jasne, może być problem...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Rino, Robiłes juz kolektor wydechowy? Od czego bierzesz turbalke?
turbawka to garret t25 z nissana sx300 z wbudowanym VG.
kolektor będę strugał sam na 99% będzie na bazie seryjnego kolektora, zastanawiam się nawet czy seryna średnica rur wystarczy..
down pipe jest z rovera 75 1.8 t, resztę będę dorabiał sam.
wtryski mam już 315cc/min (przy B.S.F.C na poziomie 0.55 i Max Duty Cycle na poziomie 80% wystarczą na 175KM)
BOV i IC pochodzi również z sx300 ale docelowo IC będzie raczej z Mastera 1.9.
brakuje mi MBC, wskaźnika boostu i gratów do orurowania.
No i teraz mnie zmartwiliście że seryjny komp tego nie uciągnie więc muszę jeszcze kupić ECUMASTERA... nowy kosztuje na allegro 620zł, używek brak, więc jakby ktoś słyszał...
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
No i teraz mnie zmartwiliście że seryjny komp tego nie uciągnie więc muszę jeszcze kupić ECUMASTERA... nowy kosztuje na allegro 620zł, używek brak, więc jakby ktoś słyszał...
przeglądaj racingforum.pl i różne fora JDM, można tam go dorwać czasem, np na forum turbokillers mają sporo gratów w dobrej cenie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum