Jeździłem szwagra r75 1.8t z pomodzonym wydechem, w porownaniu do ori wydechu dużo lepiej się odpychał i o dziwo mniej spalal Więc warto od razu pomyśleć nad nim
W porownaniu do mojego r200 1.4 to ten klockowaty r75 latał z tym silnikiem
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Wto Lut 25, 2014 17:16
Mój silnik się w sumie do niczego nie nadaje bez remontu.
1.8 T mam w zajebistym stanie i z gwarancja na przebieg.
W rozliczeniu zostawiam swoj VVC.
No pokaż mi chodz jeden filmik na yt jak to chodzi po modach, bo w sumie Tobie się wydaje ile można z tego wyciągnąć.
Bo nikt (...) tego nie robił i tak mnie to denerwuje.
W serii w mam wydech na 2.25 cala więc styknie jak na razie nic nie da bez programu
zluzuj worka. pzdr rap
Ostatnio zmieniony przez Raptile Wto Lut 25, 2014 20:40, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Wto Lut 25, 2014 19:23
W anglii remapowane 1.8 Turbo wypluwają po 190KM i 230~240Nm i myślę, że po zrobieniu wydechu, lekko ostrzejszych wałkach (np. ze 135tki czy dwa wydechowe z VVC) pęknie 200.
Tak czy tak musisz się liczyć, że elektronika nie będzie Plug&Play, bo 1.8 nie ma indukcyjnego czujnika położenia wału jak wolnossące K16, a czujnik Halla. Na upartego można zrobić mix ze sterownikiem ze stepspeeda i wgrać wsady. Ja jednak poszedłbym w świniaka, bo wtedy możesz od razu iść w parametry remapowanych 1.8T.
No pokaż mi chodz jeden filmik na yt jak to chodzi po modach, bo w sumie Tobie się wydaje ile można z tego wyciągnąć.
Bo nikt !@!$# tego nie robił i tak mnie to denerwuje.
To nie Honda czy VW że masz podane wszystko na tacy, zrobione tysiące podobnych samochodów z opisami i teoriami na setkach stron.
Jak chcesz coś zrobić to rób. Nikt za Ciebie decyzji co z czym połączyć nie podejmie. Albo się ma jaja i wchodzi w coś albo narzeka że nikt tego jeszcze nie zrobił i psioczy. Zrobiłbym ale....
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
No pokaż mi chodz jeden filmik na yt jak to chodzi po modach, bo w sumie Tobie się wydaje ile można z tego wyciągnąć.
Bo nikt !@!$# tego nie robił i tak mnie to denerwuje.
greg-si napisał/a:
To nie Honda czy VW że masz podane wszystko na tacy, zrobione tysiące podobnych samochodów z opisami i teoriami na setkach stron.
Jak chcesz coś zrobić to rób. Nikt za Ciebie decyzji co z czym połączyć nie podejmie. Albo się ma jaja i wchodzi w coś albo narzeka że nikt tego jeszcze nie zrobił i psioczy. Zrobiłbym ale....
skoro masz 2 silniki i możliwość zrobienie z 2 jednego. to czemu nie chcesz spróbować ?
to nie honda czy vw tak jak pisze Greg, gdzie dużo częsci masz za grosze i popularne mody. to jest inna marka i innymi prawami się rządzi
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Wto Lut 25, 2014 20:39
MultecFSO, TAKIE INFORMACJE MI POTRZEBA, WIĘC WIELKIE DZIĘKI
Kurde i nikt nie wsadza filmów jak to jezdzi po modach
Bo za swój stary silnik bede miał ecumastera.
A seryjny komp w 1.8T nadaje się do programowania?
Chce wyliminować jakieś błedy i (...), wydanych pieniedzy w błoto, może to jest główny powód moich obaw.
zluzuj worka cz.2 . pzdr rap
Ostatnio zmieniony przez Raptile Wto Lut 25, 2014 20:43, w całości zmieniany 2 razy
Wszystkie informacje, które tu się pojawiły są od dawna na forum, wystarczy poszukać. Nie bardzo Cie rozumiem, chcesz robić swapa a boisz się pokombinować... chcesz najprostsze rozwiązanie? napraw VVC. Każdy swap to zabawa i dużo przeróbek, przecież to jasne
spider napisał/a:
Kurde i nikt nie wsadza filmów jak to jezdzi po modach
a czemu Cie to dziwi? silnik dość drogi, mało rozwojowy, do tego problemy z elektroniką. 2,0t wkłada się mechanicznie tak samo łatwo, a elektryka jest milion razy prostsza, to samo tyczy się usunięcia imo.
spider napisał/a:
Bo za swój stary silnik bede miał ecumastera.
to Twój silnik warta 200-300zł? najs...
spider napisał/a:
A seryjny komp w 1.8T nadaje się do programowania?
przecież pisał Multec o remapach, to samo znajdziesz w sieci... troche chęci a nie oczekiwanie na podanie gotowca na tacy...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Sro Lut 26, 2014 10:10
Za ten silnik to serio przegiąłeś, za sama głowice dają mi od reki 800-900 zł a za cały blok jeszcze więcej
więc mówię, że będę miał na strojenie.
Z tego co przeczytałem i wiem, to nie da rady go wystroić na tym kompie, ale pytam się dla pewności, bo może coś wiecie więcej albo potraficie mi podpowiedzieć.
Wole 2 razy się zapytać, bo sam się naprawdę już zastanawiam co mam robić.
Dziękuje Ci bo w końcu dostałem jakieś informacje które pomogą podjąć mi jakaś sensowną decyzje
A jak bym miał już wyciągać na naprawiać vvc, to tylko po to aby zawieźć blok na KrasnobrodzkąRacing i go zatulejować
A czy serio nie lepiej wsadzic te 2.0t gdzie na dzien dobry masz sporo mocy a w kwocie 2stowek wsadzasz mbc i zegar doladowania i masz dodatkowego kopa bez zadnych regulacji na hamowniach i strojeniach a gdy chcesz jeszcze podkrecic moc to masz wiekszy zakres bez zadnych zakuwan itp bo.silniki wytrzymale, kultura pracy silnika rewelacyjna bardzo elastyczny i dynamiczny , wyprzedzanie w kilka seknd bez zadnych redukcji i palowania na obrotach, seta w 5 sekund to czasy mocnych sportowych fur wsadzenie tego jest latwe i zrobi to osoba bez doswiadczen, elektryka obcykana, zaraz powiesz ze ciezko znalesc dobry silnik, a ja powiem ze kto szuka ten znajdzie, ale wydaje mi sie ze nawet ,,zajechany" silnik serii T wiecej pociagnie niz seria K, oczywiscie mozesz laczy 1.8t i vvc ale to bedzie dziewiczy rejs i moze pochlonac sporo gotowki a osiagi i tak beda srednie a tego sie boisz, a druga opcja 2.0t juz jest obcykana u mnie jezdzi i ma sie dobrze. Wrazie czego sluze pomoca
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Czw Lut 27, 2014 18:36
Namówiliście mnie na tyle, że robię głowice w swoim vvc zobaczymy czy napierdalanie z silnika ustanie po wymienie szklanek.
Dziękuje Wam wszystkim za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum