Ja ostatnio odłączyłem DIGIMAF bo myslałem że mi się popsuł a okazało się że przepływka mi padła A teraz jeżdżę bez przepływki i powiem szczerze że gorzej mi się jezdzi niż z DIGIMAFEM.
BTW: Nie ma ktoś do sprzedania przepływomierza lub wkład do przepływki do Rovera 25 IDT ?:D
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 08:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Psuje sie ta blaszka na czujniku który mierzy przepływ powietrza. Problem w tym ze cały układ w środku jest w "Bonding" i nie da się nic tam lutować
Pada ta blaszka gdzie pisze drilled hole
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Przepływka jest zaraz za filtrem powietrza. Ciekawe czy komputer silnika nie ma jakichś wbudowanych algorytmów do jej diagnostyki, wówczas zastąpienie byłoby trudne. Jeśli po prostu dostaje sygnał proporcjonalny do ilości przepływającego powietrza to teoretycznie powinno dać radę komputer oszukać.
No i dziś był test na trasie.
Dodam że w mieście nie kręciłem powyżej 2,5 bo silnik nie był rozgrzany.
Powyżej 2,5 przerywał moc (jak by się przez cały czas przełączał w tryb awaryjny i normalny) i doszedł do około 3,2. Po wypięciu normalne wyprzedzanie do 4tys.
Dół był super, ale góra już nie na trasę.
Połączenia na pewno były stabilne. Ustawienie 40%
Czyste lusterka i czyste szyby ale kopcenia nie zauważyłem w żadnym wypadku
Teraz oczekiwanie na dualmaping
A tak milej to miał bym prośbę aby ktoś ze sprawnym przepływomierzem sprawdził jakie napięcie jest na przewodzie sygnałowym na wolnych obrotach, 1500/2000/3000 i jak by chciał to 3500
Wystarczy się wpiąć miernikiem w przewód i jedna osoba ustala obroty a druga odczytuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum