Raptile, nie wiem bo jeszcze na rolkach nie byłem bo tak naprawde cały czas dopracowuje ten swap
Pływak, mogło tak być ale to nic ja tez kiedyś klientą na warsztacie powiedziałem po szybach że auto 2001 rok a było 2011 hehe tak że z tymi cyferkami bywa różnie byle by umieć pieniądze liczyć dobrze
I teraz tak dylemat mam czy kupić Gt1852V czy Gt1759V od Hondy Civic Ta od Civica by lepiej pasowała i z tego co wiem to te Turba dają rade do 180KM w VAG
Mnie trochę tylko przeraza ta Gt18 z Laguny ze tam padają one dość często
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remigiusz, to moze gt22
bit nie wejdzie w ZR napewno a nie wiem jak w 45 jak by u mnie było miejsce to juz by dwie vnt śmigały ale u mnie ledwo jedna weszła
a tak w ogóle to Remi zależy jaki masz plan na auto bo jak na 200 KM to musi być suszara konkretna a jak na spokojnie ze 170km to i 17 wystarczy Ale coś Ci widze po głowie chodzi
po głowie to mi chodzi to żeby wyciągnąć ile się da Na mapach chce jeszcze +15km ugrać i reszta musi VNT nadrobić i tyle żeby tak dojść do 190KM i z 300NM
Sam już nie wiem najlepiej bym miał spokojna głowa jak by była kasa na nowke GT1852V Jednak chyba kupie po regeneracji Turbinke bo kosztują 800zl Zaryzykuje najwyżej stracę, bo używkę gdzieś w okolicy kupić to cud
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
maniu48, jest gwarancja ale ona nic nie obejmuje uwierz bo gdyby sie coś stało to powiedzą że źle uzytkowałeś turbine że olejem nie zalałeś albo że za mało zalałeś i w ogóle zawsze się wykręcą
Remigiusz, Plan zacny ale mało niuta troche
tu juz jest grubszy temat na te 400 nm
ale ciężko strasznie będzie z 300NM zrobić 200km w dieslu niestety wiec albo spokojne 170 - 180 km i 300 nm albo 200km i niut pod 400
tu juz jest grubszy temat na te 400 nm
ale ciężko strasznie będzie z 300NM zrobić 200km w dieslu niestety wiec albo spokojne 170 - 180 km i 300 nm albo 200km i niut pod 400
i zaczną lecieć po kolei wszystkie podzespoły zaczynając od sprzęgła..
tak masz racje ja tylko mówiłem że nie zrobi się 200 km z takim małym momentem w dieslu bo obrotów brakuje niestety
podzespoły poleca ale jesli będzie się atakować 200KM to trzeba sie w tym liczyć że trzeba skrzynie wzmocnić sprzegło wzmocnić zawieszke przeguby i takie tam
Więcej jak 350NM nie chce wyciągnąć bo jak na razie na tych 350NM skrzynia daje rade Mnie tam 300Nm zadowoli 400NM nie chce bo zabije skrzynie to to mija się z moim celem
180 do 190KM taki jest cel na 200KM zabraknie siły w wtryskach wiec nierealne to jest niestety Ale 180 do 185 w zupełności mnie zadowoli już
[ Dodano: Nie Sie 19, 2012 23:06 ] Firq, Aha, a co w końcu z tymi wężami do oleju
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum