to jest metalowa rurka tylko cała spiralna że można ją recznie wyginać ze wszystkie strony a średnica sie nie zmienia jak masz oryginalny spłym w miejscu zakrętów jest taka Harmonijka to to ta rurka jest cała z takiej harmonijki fi 16 zaspawać koncówki i jest na oryginał
180 do 190KM taki jest cel na 200KM zabraknie siły w wtryskach wiec nierealne to jest niestety Ale 180 do 185 w zupełności mnie zadowoli już
[ Dodano: Nie Sie 19, 2012 23:06 ]
O wtryskach pisałem już wcześniej i ładnie drążyliście temat - ale widzę, że coś upadło. W ramach przypomnienia.
Temat w linku poniżej jest poświęcony tzw. końcówką wtryskiwaczy 0.216 które koledzy w VW montują w celu zwiększenia mocy + pompa mechaniczna na wałku średnicy 11mm.
Otóż nasi koledzy z Portugalii również przerabiają roverki i znalazłem stronę na forum www.mg-rover.org na temat wtryskiwaczy (końcówek)
"Yeah i know it is,but i'll try to get some more info about it.I've also been told that in portugal they don't swap injectors for Wingy spec or SDI ones,but they change the nozzles for SEAT Ibiza ones,off the 1.9 Tdi 110bhp version.Nice to hear that people around the world are modding the L-series with alternative options."
Czy dobrze rozumiem powyższy tekst. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. Nasi koledzy montują końcówki wtrysków od Seata Ibizy 1.9 TDI silnik AFN. Czyli jest możliwość zmiany końcówek jeśli wtryski pochodzą od Ibizy??
A oto porównanie wtryskiwaczy Rover 400 SD i Seat Ibiza 1.9 TDI ze sklepu iParts z częściami:
michu1123, Problem jest taki już kiedyś pisałem ze od Ibizy maja inny kat rozpylania niż od Rovera upali to tłoki Byl o tym temat drążony dalej na MG Rover forums ale jak sie to na dłuższa metę zachowują nie wiadomo, wiem tylko tyle ze zly kat rozpylania jest
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
michu1123, Bylo tam co ty znalazłeś ten text angielski
[ Dodano: Sro Paź 10, 2012 18:02 ]
Jest pierwszy śmigający VNT z tym sterownikiem co robiłem w UK Dziala to bardzo fajnie tylko nie rozumiem anglików czemu oni dalej na 1.3bara GT1852V utrzymują
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jest tez kilka nowych info o EMP=Exhaust Manifold Pressure czyli ciśnienie kolektora wydechowego miedzy głowicą a Turbina.
Ratio jakie my szukamy przy VNT jest idealnie 1:1
MG ZS 115 z wtryskami SDI tylko, reszta standard.
Standard Turbo: 1.35bar, EMP max 2,21bar
VNT: 1,35bar, EMP nigdy nie rosło wyżej niż 1.35bar, obojętnie jaki bieg jakie obroty i jak się przyspieszało.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Wtrysków od 300TDI się nie wsadzi bo maja inny korpus, jedynie końcówki da się wsadzić z tego . Górne numery są NR końcówek według katalogu
Z czego ja się dowiedziałem i widać to w naszych autach no paliwa mam i tak pod dostatek bo kopci a przy 300TDI końcówkach to stare lokomotywy wymiękają Problem jest taki ze te końcówki maja jak by bardziej grubsze rozpylanie ropy i leja za bardzo po ściankach cylindrów i skutek jest taki ze zatrzeć się może silnik lub coś wypali a po kilku kilometrach takie coś się dzieje na końcówkach:
Jak ktoś chce moc powyżej 250KM niech te końcówki pakuje ale od SDI spokojnie do 200KM wystarczają. Inne kwestia jest znów pompa
Dlatego trzeba by najpierw doprowadzić tyle powietrza żeby było czyste i proporcjonalne spalanie co idzie w prara ze dodaje to automatycznie mocy.
Jak znam życie posłucham rady Plywaka i postaram się gada tak wystroić z VNT ze by nie było dymu
Chyba jeszcze pójdzie FMIC Tylko jak na razie krucho z kasa
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Zamontujecie najpierw VNT albo większe Turbo a potem gdybajcie nad podlewaniem jeszcze bardziej wtryskami. Na mapach tez można go jeszcze podkręcić żeby więcej dawkowało
[ Dodano: Pią Sty 11, 2013 18:23 ]
Co myślicie o takiej instalacji kolegi Naki17 Ciekawy patent bez płytki :
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi odnośnie tego co wczoraj Ci pisałem bo może się źle zrozumieliśmy
Tak wyjście kolektora u nas wygląda
Tak wygląda on we freelandku
Jak widzisz to 20t2n a nie td4 według mnie dużo łatwiej będzie podciągnąć tu wydech niż tam wciskać turbo na styk i kombinować z dopływem oliwy nie mówiąc już o walorach estetycznych xd
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sob Sty 19, 2013 10:47
Mogłoby to miec sens. koszt takiego kolektora ok 50zł ,nie byłby problemu ze spływem,jedynie to troche moze byc gimnastyki z polaczeniem fitra powietrza ale i tak wiecej + jak -
Pod warunkiem ze podpasuje sie odpowiednia pod ten koletor turbejke.,bo ta z laguny raczej nie podjedzie bez ingerencji.(musiałby obrocic równiez i goraca strone(o ile jest taka mozliwosc) ,by spływ oleju był odpowiedni)
Tu nie o koszt kolektora chodzi bo to orginalny kolektor z freelandera 2.0itd 20t2n i tak samo nasza turbina i silnik tylko we lr jest to innaczej rozwiazane prawdopodobnie przez wezsza komore silnika
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum