Ja wszystkie parametry w Landku TD4 2002 i 2006r czytam programem Scan Master ELM.
iDT powinien też bez problemu odczytać.
Mam dokładnie taki interfejs:
http://allegro.pl/fva-pro...2537575724.html
Dzięki wielkie za odpowiedź , interfejs na razie pożyczę od znajomego ale z grubsza ma taki sam jak ten na aukcji lecz bez tej naklejki mam nadzieję że podejdzie .
Dla posiadaczy starszych aut. Z komputerem M.E.M.S w R420D połączycie się interfejsem VISA EUROSCAN. Jedyny minus to że kabelek potrzebuje 2 portów COM (ciężko znaleźć takiego laptopa). Program odpalany z DOS z obsługą Live data i kasowaniem błędów.
stachubaz, w SD nie trzeba kasować błędów bo komputer ich na stale nie zapamiętuje Wystarczy zapłon wyłączyć i błąd znika Działa to trochę jak system SRS
Dobrze wiedzieć ze da sie tez live data odczytać.
Mógł byś jeszcze dodać co pokazuje za parametry jakich czujników na Live Data ?
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
W vp44 jest zaszyty z czujnikiem obrotu i mam wrażenie, ze u mnie z jego sygnałem jest coś nie tak, bo auto jest wrażliwe na zmianę temperatury paliwa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum