Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-Series] Wtryski iDT do SDi czy mozna??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-Series] Wtryski iDT do SDi czy mozna??
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Sie 09, 2011 21:13   

Remi55, od accorda tdi 105 KM sa te same wtryski co sdi bo to nasza stajnia prawda ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 09, 2011 21:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 09, 2011 22:55   

Firq, Tak w sumie to samo, ważne jest tylko to żeby na wtryskach było nabite "200 bar" :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 09:08   

u góry powinno byc nabite czy w którym miejscu ?? a ile barów maja wtryski od idt ?

[ Dodano: Sro Sie 10, 2011 10:08 ]
Remi55, wujek google na różnych forach powiedział ze po wymianie wtrysków w idt na wtryski z sdi auto lubi strasznie kopcić...;/ prawda to ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 10, 2011 10:07   

Firq, Tam gdzie numer jest nabity wtrysku nie da się tego nie zauważyć :wink:

Zdrowy Diesel musi kopcić, ale ze az tak strasznie kopci to chyba nie jak dla mnie to w sam raz kopci nie ma tragedii jeszcze :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
RUDiCK 




Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 84
Skąd: Olkusz



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 10:52   

Panowie coraz bardziej napalam sie na te wtryski SDi :rotfl: . Tylko poradzcie, na co zwracac uwage przy kupnie, jak stwierdzic stan wtryskow i ewentualnie gdzie je przetestowac. A moze kupic najtansze jakie znajde i oddac do regeneracji - czy taka operacja wogole jest oplacalna. Ogolnie powiedzcie na jaki koszt sie nastawic.

Aha i jeszcze jedno, co z tymi podkladkami uszczelniajacymi wtryski, tez teba wymienic (jak tak to gdzie dostac takie) czy moze zostawic stare??
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 14:21   

nowa podkładka koszt 1 zł w sklepie wiec warto wymienić a wtryski kupujesz dajesz do sprawdzenia na maszynie i jeśli sa ok montujesz a jeśli nie oddajesz i kupujesz inne i tez sprawdzasz. Chyba ze na pałę kupisz wsadzisz bez sprawdzania....
Remi55 napisał,

Cytat:
Zdrowy Diesel musi kopcić, ale ze az tak strasznie kopci to chyba nie jak dla mnie to w sam raz kopci nie ma tragedii jeszcze

\ nie wiem co mam przez to rozumieć ze nie ma tragedii ... na chwile obecna moja maszyne ciągne np od 1500 obr/min do 5000 obr/min i dymka nie puści a szczerze nie lubie jak auto kopci;/ ale z drugiej strony zawsze moje wrócić na wtryski z IDT co nie

[ Dodano: Sro Sie 10, 2011 15:21 ]
a z tymi numerami wtrysków to na kocnu ciągu cyfr bedzie 200bar tak ??
przykładowo xxxxxxxxxx200bar tak ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 10, 2011 14:25   

Firq napisał/a:
na chwile obecna moja maszyne ciągne np od 1500 obr/min do 5000

do pałowania kup sobie lepiej benzynę :wink:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 15:15   

benzyna jest dobra mycia części :lol: a ze ktoś ma diesla to nie znaczy ze ma jeździć jak emeryt ;] raz w miesiącu ciągnę tak auto do 4 biegu żeby układ się wyczyścił wiec nie powiedział bym ze to jest pałowanie ;] a nie lubie jak auto dymi i to wsio
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 10, 2011 16:47   

Ja rzeczywiście mam lipne wtryski jakieś, sprawdze i dam znać ;)
Ale w sumie nawet może i lepiej, nie chcę go przelewać mocno paliwem...
Ogólnie ja mam zamysł taki, żeby teraz jak mi się turbo skończy to zmodzić je i wtedy lecieć bardziej w płaski wykres, a nie robienie górki momentu ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 18:01   

Krzysi3k, a wtryski masz od idt czy sdi ?? ty masz modyfikowany program w kompie prawda ??
ciekaw jestem faktycznie jak te wtryski sie założy od sdi to czy faktycznie nie bedzie auto wiecej paliło przy tym samym stylu jazdy...
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 10, 2011 18:05   

Firq, ja mam program + jakieś wtryski (pewnie od Freelandera czy cuś, albo słabe od iDT - w każdym bądź razie kijowe), sprawdze i dokładnie dam znać jakie :)
Mam też program robiony :) FMIC i pare innych pierdółek :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sie 10, 2011 18:33   

Krzychu byłem wczoraj w dwóch firmach zajmującymi się regeneracjami turbin i mamy chyba zonka ;/ bo u nas po zmianie wirnika itak to nic nie da ;/ mowią że te turbiny nie są wydajne podobno (brak zmiennej geometrii) i to że jakieś waleczki się ukręcają ;/ i że zmienisz wirnik i za miesiąc lub dwa znów się rozleci ;/ porazka.. dwie firmy w łodzi to potwierdziły. ja chyba tych wtrysków nie będe wymieniać, bo autko na samym programie już przykopci zdrowo nie raz hehe, poza tym bardzo mało mi pali więc nic na razie nie ruszam
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 10, 2011 18:34   

Remi55 napisał/a:

Zdrowy Diesel musi kopcić, ale ze az tak strasznie kopci to chyba nie jak dla mnie to w sam raz kopci nie ma tragedii jeszcze :wink:

Ani zdrowy, ani nawet i lekko pomodzony nie powinien kopcić ale jak się wkłada wtryski, które więcej leja i pewnie inaczej rozpylają paliwo oszukuje się wskazania przepływki to wtedy fakt to jest normalne ale jak robisz korektę programu u normalnego tunera zawsze pada pytanie: Kręcimy ile się da czy robimy soft bezdymny? Co prawda sam znam przynajmniej dwa przypadki, ze auto zostawia za sobą smugę sadzy na asfalcie ale te auta mają prawie 100% więcej mocy niż miały w serii i właściciele nie oszukują się, ze to normalne ;) Przy takich mocach jak tu raczej jest do ogarnięcia w miarę bezdymny soft.

Firq napisał/a:

\ nie wiem co mam przez to rozumieć ze nie ma tragedii ... na chwile obecna moja maszyne ciągne np od 1500 obr/min do 5000 obr/min i dymka nie puści a szczerze nie lubie jak auto kopci;/ ale z drugiej strony zawsze moje wrócić na wtryski z IDT co nie

Seria chyba przy lekko ponad 4,5K obr ma odcięcie... Co do kopcenia to tak jak wyżej myślę, ze po wymianie wtrysków podniesieniu ciśnienia i wrzuceniu fmic'a spokojnie da się wystroić soft aby auto nadmiernie nie kopciło.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 19:05   

Pływak, nie wiem ale do 5 tys sie wkreca maszyna to sa dane ze wskazówki obrotomierza wiec moze byc jakies przekłamanie ...;]
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sie 10, 2011 19:24   

u mnie też 5tyś odcinka :)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 10, 2011 19:56   

Nie ma sensu kręcić do 5 tys obrotów, od 4200 spada mocno moc i moment...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 20:43   

Krzysi3k, wiem o tym ale nam chodzi o to ze auto potrafi sie do tych obrotów wkręcić a nie do 4500 ;]
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 10, 2011 21:24   

Pływak, Z tym kopceniem ze zdrowy to ja żartuje, bo chyba ze tego nie wynikło :razz:

Jest oczywiście filmik z hamowni ale niestety za duży żeby go na youtube wsadzić teraz w PL, jak będę w Wiedniu to wsadzę i sami zobaczycie czy dla was strasznie kopci czy nie :wink:

Ja przeplywki nie oszukuje bo jeżdżę teraz na niej bez żadnych boxow i innych pierdołach :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 21:32   

eee tam jak będzie za mocno dymił to dostanie 1.5 bara na dmuchawkę i chyba juz wtedy przestanie :)) rano jadę po wtryski :) ile u was kosztuje sprawdzenie wtrysków pod kątem rozpylania ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 10, 2011 21:34   

Firq, Zależy chyba od zakładu ale coś od 50 do 100zl za sprawdzenie :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 12, 2012 23:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 20:23
markos620SDi
Brak nowych postów [IDT] Wtryski z Sdi lub...?
tuners Tuning mechaniczny 1 Nie Paź 14, 2012 13:11
Remigiusz
Brak nowych postów Czy to wtryski sdi w idt
Dubler2 Tuning mechaniczny 4 Pon Maj 14, 2012 18:19
Remigiusz
Brak nowych postów [all iDT] Wtryski z SDI
maras83 Tuning mechaniczny 3 Pią Lis 04, 2011 21:38
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink