Forum Klubu ROVERki.pl :: [All R] HGF - szansa na powtórkę?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[All R] HGF - szansa na powtórkę?
Autor Wiadomość
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Mar 24, 2013 22:16   

nie wiem jak ASO Rovera ale jak widziałem profesjonalizm wielu ASO FIata/ALFA ROMEO (serwisuje u nich ducato) to stwierdzam że pierwszy lepszy dłubacz robi lepiej bo mu zależy a tam na odpierdziel,
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 24, 2013 22:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rudealis 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 186



Wysłany: Sob Mar 30, 2013 18:03   

Witam może by tak każdy kto miał HGF,napisał przy jakim przebiegu miał i ile zrobił od remontu.Dalo by to jakis obraz ile średnio wytrzymuje
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 31, 2013 09:36   

rudealis napisał/a:
Witam może by tak każdy kto miał HGF,napisał przy jakim przebiegu miał i ile zrobił od remontu.Dalo by to jakis obraz ile średnio wytrzymuje

Rover 400 1998r 150tys km
Polonez 1,6 16V 75tys mil + ok 30-35tys km, też wychodzi około 150 tys km.
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 23:17   

Polonez 1.4 16V ok. 165kkm i poprawka po dupowatym mechaniku przy 175kkm do dziś ma ponad 240kkm bez kolejnego HGF.
Polonez teścia 1.4 16V ok. 180kkm potem do 200kkm u nas bez HGF i sprzedany.
Polonez Kuzyna 1.4 16V 140kkm i do 180kkm u niego bez HGF potem sprzedany.
LR Freelander 1.8 153kkm u poprzedniego właściciela pierwszy HGF i potem już ja poprawiłem naprawę bo sączył z uszczelki na zewnątrz płynem przy ok. 175kkm, do teraz bez HGF a jest ok 225kkm.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 23:48   

200 1.4si
80 tys. drugi HGF pierwszy byl pewnie przy ok. 70, beznadziejnie wcześniej naprawili i dlatego mi sie trafil
 
 
 
rudealis 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 186



Wysłany: Czw Kwi 04, 2013 22:15   

Czyli jak dobrze zrobiony HGF i wiadomo silnik nie palowany na zimnym,to spokojnie 150 tysięcy km zrobi.
 
 
Ronald 




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 16:36   

Witam ponownie,

Dla Przypomnienia, układ nie chciał się odpowietrzyć. Działał jak na małym obiegu. Po więcej szczegółów zapraszam do wcześniejszych postów w tym temacie.

Dziś oddano mi auto z warsztatu. NIENAPRAWIONE! Jakiś mexyk. Auto trzyma normalną temperaturę, a co jakiś czas jest bulgot jak by układ się własnie odpowietrzył. Do tego tworzy się takei cisnienie że wyrzuca płym chłodzący przez korek!

Na filmie widać co się dzieje z korkiem. Szczególną uwagę zwracam na 24 s, kiedy to wyraźnie widać jak układ się odpowietrza. Mimo to dalej zachowuje się jak zapowietrzony.

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be


Co to kurna jest?!

Nie jest to HGF, auto przeszło badania na CO2, nie ma po nim śladu! oleju nie ubywa, płynu nie przybywa. WTF?!
_________________
Od zera do prędkości maksymalnej. Mój wariat :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ai73eqMR-oA
 
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 21:19   

Pewnie korek do wymiany. Zbyt szybko puszcza ciśnienie.
 
 
 
Ronald 




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 09:50   

Niestety, chodź bardzo bym chciał, to to chyba nie jest korek.

Jest tak zakręcony, że po 2 minutach nieudanych prób odkręcenia go, dałem sobie spokój.

Poza tym, w kabinie raz na jakiś czas nie leci ciepłe powietrze. Kiedyś miałem takie przypadłości w starym Scorpio. Tam winna była uszczelka, która "zabierała" płyn chłodzący, a jak go nie było, nie było grzania... Tu uszczelka jest dobra. Jakieś czary :)

W czwartek ląduje w ASO, zobaczymy co oni powiedzą.

[ Dodano: Wto Kwi 16, 2013 09:50 ]
Dodam jeszcze, że wg wskazań zegarów, silnik po osiągnięciu temperatury roboczej jest jak by lekko niedogrzany. Wskazówka nie jest idealnie na połowie, a kilka stopni pod.

Miał ktos forumowiczów takie coś?
_________________
Od zera do prędkości maksymalnej. Mój wariat :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ai73eqMR-oA
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 10:40   

Musisz ten korek odkręcić, a jak nie to wymieniaj cały zbiorniczek na inny z nowym korkiem.

Dobrze oglądaliście silnik pod względem wycieków spod głowicy ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 11:15   

Ronald napisał/a:
Dodam jeszcze, że wg wskazań zegarów, silnik po osiągnięciu temperatury roboczej jest jak by lekko niedogrzany. Wskazówka nie jest idealnie na połowie, a kilka stopni pod.

Miał ktos forumowiczów takie coś?


tak, jak mi gazowało płyn chłodniczy przy awarii uszczelki pod głowicą, robiły się bąbelki spalin i czujnik nie pokazywał że silnik się już gotuje

[ Dodano: Wto Kwi 16, 2013 11:14 ]
Ronald napisał/a:
Nie jest to HGF, auto przeszło badania na CO2, nie ma po nim śladu! oleju nie ubywa, płynu nie przybywa. WTF?!


badanie było robione w tym samym warsztacie co hgf?

jak się zrobi uszczelkę pod głowicą nie oznacza to, że nie padła znowu (były takie przypadki na forum), skonfrontuj diagnozę w innym warsztacie

[ Dodano: Wto Kwi 16, 2013 11:15 ]
może się też termostat nie otwierać ale to byłyby węże chłodnicy tylko lekko ciepłe a nie gorące
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Ronald 




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 22, 2013 19:49   

Dzięki za odpowiedź. HGF było robione w ASO, zawartośc CO2 sprawdzana w innym zupelnie niezależnym warsztacie...

Do teraz nie była to uszczelka, ale dziś zagotował się silnik pod czerwoną skalę. Niby nie długo tam był, raptem może max 5 min. Jednak jak zapewne ktoś to zaraz potwierdzi, teraz już mam i HGF...

Co za mexyk :)

Termostat był wymieniany, a rurki koło chłodnicy aż parzą...

[ Dodano: Pon Kwi 22, 2013 19:49 ]
Witam ponownie. Auto wróciło z ASO. Uszkodzony był... korek! Hahaha, naprawa kosztowała grosze. Co ciekawe nikt poza ASO i Leszczem nie miał pojęcia co to jest! :)

Anyway, auto śmiga i jest zdrowe. Podsumowując nie był to HGF!
_________________
Od zera do prędkości maksymalnej. Mój wariat :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ai73eqMR-oA
 
 
 
z.stepka 



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: szczecin



Wysłany: Pią Maj 10, 2013 23:25   

witam a ja mam chyba kolejny hgf korek od oleju jest w smietance ale bagnet jeszcze wody mi ubywa ze zbiorniczka pół litra na 100 kilometrów a wszystko szczelne i bez przecieków , robiłem uszczelke przy 160 tyś. a teraz mam 185 tyś jak robiłem uszczelke to powymieniałem wszystkie simeringi i inne uszczelki co mam robić pomóżcie można jakoś sprawdzić czy to znowu to samo normalnie masakra .
 
 
rudealis 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 186



Wysłany: Nie Maj 12, 2013 10:25   

Po sprawdzaj dokladnie uklad czy nie ma gdzies wyciekow,wymien profilaktycznie korek.U mnie bylo podobnie maslo pod korkiem po 3 k od remontu i ubytek plynu wco niechcialo mi sie wierzyc okazalo sie ze jeden waz przy chlodnicy puszczal delikatnie plyn i tak ubywalo plynu a maslo pod korkiem bylo od krotkich odcinkow w zimie.Daj znac co i jak.
 
 
Ronald 




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 16, 2013 07:46   

Ja u siebie po wyżej opisanej przygodzie z korkiem miałem, czyszczony cały układ chłodzenia w ASO. Powodem był olej w układzie chłodzenia, pozostałośc po poprzednich HGF. Układ wyczyszczony wyglądał idealnie przez może tydzień i 1000 km. Teraz znowu zarzygany olejem, ALE nie jest to dowód na HGF! Oleju nei ubywa, płynu nie przybywa, w ASO badali na CO2 i stwierdzili brak. Także nie zawsze olej w układzie, oznacza na 100% HGF.

Z.stepka, udaj się do jakiegoś wiekszego warsztatu i sprawdź zawartość CO2 w układzie.
_________________
Od zera do prędkości maksymalnej. Mój wariat :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ai73eqMR-oA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink