toczylem otwor srodkowy bo mial 61mm a ten duzy gdzie tarcza nachodzi na piaste bo tam byl taki kawalek metalu 2mm na koncu i nie dalo sie tego zalozyc.
powiem ci tak bo teraz przerabiam ten temat hampli i mam zacisku przod tyl od preludy 2.2 vti chyba 1999;p przod przymierzalem z kolega z forum i wyszlo tak na moich alu 16" brm wszystko pasowalo i spoko;p ale z ciekawosci przymierzylismy jego 16" ze streetwise i niestety jarzmo tarlo o fele;/ o ile sie nie myle to zaciski z zr 160 maja tloczek 54mm a preluda 57;p chyba ze cos mi sie wali;p
[ Dodano: Sro Mar 05, 2014 17:23 ] spider, przyjedz do mnie za 2 dni do piaseczna to ci pokaze jak hamuja te z ep3 i zobaczymy co lepsze;p
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 235 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Mar 05, 2014 18:58
Ale tarło pewnie o ramiona z powodu różnic w ET bo raczej nie na obwodzie ?
Te zaciski z Pralki 99' wchodzą bez przeróbek ? Jaka tarcza 282 czy w końcu 300?
nie bo moje felgi brm i te od streeta maja dokladnie to samo Et i szerokosc;p roznica polega na tym ze ramiona w brm sa wypukle i tam idealnie zacisk wlazi a w streecie jest na prosto i tutaj problem... ja podlaczylem dla przymiarki zacisk od pralki i bylo p&p dla tarczy 282mm;p ja osobiscie zakladam zaciski z ep3 type r i tarcze 300mm do tego pompa 1" stalowy oplot i na tyl mam zaciski z pralki i z zra na 260mm. ale moze uda mi sie jeszcze cos wyczarowac na 280mm;p mialem taki pomysl np zaciski i tarcze od corolli d4 na tyl 279mm ale musze pobrac wymiary i ogarnac czy podpasuje;p
pytanie po co taki duze hamulce do tak małej wagi oraz mocy włozenie duzej tarczy ma sens przy wielokrotnym hamowaniu z duzej prekosci... przy jezdzie streetowej duzo lepiej sprawdzi sie zacisk 2 lub 4 tłoczkowy tarcza 282 plus dobry kolcek
PS wkładanie na tył duzej tarczy tez nie ma zastosowania bo I tak masz rozdzielacz gdzie tył praktucznie wcale nie hamuje
ogolnie powiem ci ze mialem plan zeby wlozyc legenda 282 2 tloczkowe ale jakos zaciskow znalezc nie moglem;p pozatym okazyjnie udalo mi sie kupic tarcze brembo 300mm i padl wybor na zaciski z ep3;p ciekawy jestem po prostu jak to bedzie hamowalo;p
Ja będę zakładał zaciski od r620 ti gdzie klocek w nich jest o 1/3 wiekszy niż w ZR 160, i moim zdaniem na razie mi to wystarczy do 2.0t, hamowało landarę 620 to i zr też da radę , a Julek będzie stawał dęba hehehe ABS będzie się gotował
fi tloczka 55mm, klocek ok. 135mm, ma ktos jakies dane co jest w zr 160?
z 200 to musiałbys miec ceramikę pozatym pamietaj o dobrym kolcku bo ten zestaw bez dobrego klocka bezie tylko spowalniał... a jak załozysz dobry klocek to od razu tez opone bo bez niej tez nie bedzie efektu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum