Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 SD+I] KOŃCÓWKI WTRYSKIWACZY 216
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400 SD+I] KOŃCÓWKI WTRYSKIWACZY 216

Czy jest możliwość zamontowania w naszych R
Autor Wiadomość
GREG. 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: ZKA



Wysłany: Nie Gru 19, 2010 18:36   

borek88, Nie jestem pewien jak jest do konca z tymi wtryskami od idt.Juz mu wyslalem teraz czekam na odp :wink:
_________________
FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 19, 2010 18:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 19, 2010 18:51   

GREG., jak by cos wymyslil w racjonalnych pieniadzach i bylby jeszcze jakis przyrost KM i Nm to ja w swoim mam wsadzone sdi wiec podmianka i pisze sie na zabieg jesli zbadasz teren.
powiedz jeszcze raz co ty chcesz w tych wtryskach zmodzic??
koncowke wymienic na dajaca wiecej paliwa??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 19, 2010 19:00   

borek88, Bo chodzi o ciśnienie głownie, dlatego się lepiej opłaca dać od SDi do przeróbki :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
GREG. 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: ZKA



Wysłany: Nie Gru 19, 2010 19:21   

borek88, Dokladnie tak zalozyc koncowki tzw.216 ktore wystepuja w vw.Jak sie da przyrost mocy gwarantowany bo te nasze wtryski to sa troszke za male jak do pompy 11mm.No ale pozniej juz dochodzi turbo o wiekszej przepustowosci powietrza bo bedzie kopcic :/
_________________
FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 19, 2010 20:06   

GREG., fajnie, że odświeżyłeś mój temat i drążysz dalej bo jak wszystko się uda to nasze R zyskają więcej na mocy. Jednak cały czas będzie nasz ograniczać wytrzymałość skrzyni PG1. A co do większego turbo w przypadku montażu tzw 216 to proponuje GT2052 od Landrovera Discovery 2,5 TDi spokojnie można wyciągnąć 1,5 bara.
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
GREG. 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: ZKA



Wysłany: Nie Gru 19, 2010 20:11   

michu1123, Draze bo naprawde warto.Tak jak piszesz najslabszy element to skrzynia no i boje sie tez o sprzeglo.Odbiegne troche od tematu ale tylko na chwilke :razz: Wiesz cos moze o jakis dobrych zamiennikach sprzegla co by mozna bylo wstawic?
_________________
FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 19, 2010 21:51   

GREG. napisał/a:
najslabszy element to skrzynia

angole wymieniają łożyska w skrzyni na metalowe koszyki bo obecnie siedzące łożyska 6208 podajże są w koszykach z tworzywa.

http://www.roverdiesel.co...c.php?f=26&t=20

GREG. napisał/a:
Wiesz cos moze o jakis dobrych zamiennikach sprzegla co by mozna bylo wstawic?

angole wstawiają tarcze z kevlaru ale nie mam pojęcia czy są dostępne u nas w Polsce oraz czy coś innego pasuje od innych aut. link poniżej

http://forums.mg-rover.or...d.php?p=2633789

Może jak byśmy znali oznaczenia w/w sprzęgła to można by było coś poszukać ale tak wpisując "sprzęgło z kevlaru - coś w tym stylu " to nie da rady poszukać konkretów.

Ale jest nas wielu na forum i zawsze ktoś coś może dodać i tak " po nitce do kłębka" :cool:
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
GREG. 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: ZKA



Wysłany: Nie Gru 19, 2010 22:00   

michu1123, Wlasnie o to chodzi moze ktos cos wie albo wymysli :wink:
_________________
FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 19, 2010 22:06   

michu1123, Trzeba by zapytać gości co regenerują sprzęgła czy by nie potrafi taki materiał nałożyć. Bo tak to nie znajdzie nawet na eby.uk już nie widzę tych sprzęgieł :neutral:

Najlepiej by było tam wsadzić łożyska Hybrydowe lub cało ceramiczne i spokój :mrgreen: Z tego co pamietam co wykręcałem skrzynie biegów to siedziało tam metalowe łożysko w metalowym koszyku :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
GREG. 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: ZKA



Wysłany: Nie Gru 19, 2010 22:15   

Czekamy na odp. z wtryskami.Jesli sie da cos z nimi zrobic to wtedy bedziemy sie martwic przeniesieniem napedu :wink: Licze na pozytywna odpowiedz ze jednak sie da i wtedy grubsze mody :mrgreen:
_________________
FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 19, 2010 22:30   

Helix clutch - £450 - 300lbs - normal drivability - to jest 406 Nm
Kevlar Clutch - £350 - 350lbs - Bit of getting used to. - to jest 472 Nm.

To tyle na razie na temat sprzęgła. Tak jak mówisz musimy poczekać na możliwość adaptacji koncówek 216 na nasze wtryski później będziemy się martwić.
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Gru 19, 2010 22:46   

michu1123 napisał/a:
GREG. napisał/a:
najslabszy element to skrzynia

angole wymieniają łożyska w skrzyni na metalowe koszyki bo obecnie siedzące łożyska 6208 podajże są w koszykach z tworzywa.


w oryginalnych są faktycznie koszyki z tworzywa ale jak regenerowałem skrzynie to wybito mi pomysł zamiany na metalowe bo po pierwsze wbrew pozorom są mniej wytrzymałe a po drugie w razie pęknięcia robią rozpierduchę w skrzyni. Jak na razie się sprawdza 2 lata jazdy przy 330Nm i skrzynia igiełka.


michu1123 napisał/a:

GREG. napisał/a:
Wiesz cos moze o jakis dobrych zamiennikach sprzegla co by mozna bylo wstawic?

angole wstawiają tarcze z kevlaru ale nie mam pojęcia czy są dostępne u nas w Polsce oraz czy coś innego pasuje od innych aut. link poniżej


tutaj proponuje dać zwykłe nowe sprzęgło i tylko dać mocniejszy docisk np. do Radzikowskiego. Ewentualne niedogodności to noga Pudziana upierdliwe w korkach :) Do tak znikomych mocy spieki kevlary to przerost formy...

PS rozumiem ze oprócz zmiany wtrysków oraz zwiększenia doładowania planujecie jakieś strojenie? Bo jeśli nie to oprócz większej ilości dymu oraz spalania dużo "powera" nie przybędzie...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
GREG. 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: ZKA



Wysłany: Nie Gru 19, 2010 22:47   

michu1123, Super to juz cos mamy :wink: No ale niestety tanie nie sa :/ a z drugiej strony kto powiedzial ze tuning jest tani :mrgreen:
_________________
FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Gru 20, 2010 06:03   

a jesli te koncowki podejda to ile moze kosztowac przerobka tych wtryskow??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1751
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Gru 20, 2010 09:34   

ee panowie, temat przerabiania wtryskow do sdi byl juz na tym forum przerabiany nie pamietam przez kogo

co do kolesia z forum vw ( cowboy - o ile dobrze pamietam ksywe ) to on wtryski wysylal do niejakiego Bogdana ktory prowadzi serwis ukladow wtryskowych w Nadarzynie k/Wawy

jak chce ktos do niego ( bogdana ) telefon to 606820768
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
GREG. 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: ZKA



Wysłany: Pon Gru 20, 2010 10:26   

To teraz juz mamy namiary wiec trzeba zaczac dzialac konkretnie w tym temacie :mrgreen:
_________________
FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 19:18   

Panowie odświeżam temat.

Otóż nasi koledzy z Portugalii również przerabiają roverki i znalazłem stronę na forum www.mg-rover.org na temat wtryskiwaczy (końcówek)

"Yeah i know it is,but i'll try to get some more info about it.I've also been told that in portugal they don't swap injectors for Wingy spec or SDI ones,but they change the nozzles for SEAT Ibiza ones,off the 1.9 Tdi 110bhp version.Nice to hear that people around the world are modding the L-series with alternative options."

Czy dobrze rozumiem powyższy tekst. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. Nasi koledzy montują końcówki wtrysków od Seata Ibizy 1.9 TDI silnik AFN. Czyli jest możliwość zmiany końcówek jeśli wtryski pochodzą od Ibizy??

A oto porównanie wtryskiwaczy Rover 400 SD i Seat Ibiza 1.9 TDI ze sklepu iParts z częściami:
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Mar 16, 2011 07:39   

nie zapominaj że AFN to silnik Volkswagena i siedział również w Golfie III, seria to 110KM
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Mar 16, 2011 08:52   

190 bar ;)
Czyli jakby wsadzić do SDi to będzie poprawa, a w iDT to dużo lepiej niż przy wtryskach z SDi :)
Więcej mocy, więcej kopcenia :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Mar 16, 2011 09:20   

Krzysi3k napisał/a:
190 bar

ale sdi ma 200 bar, czyli więcej
220/300 bar tyle mają 216
http://allegro.onet.pl/sp...1510035449.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wydechy końcówki tłumika
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 1 Wto Mar 04, 2008 17:52
dobryziom
Brak nowych postów [R400] Intercooler 2.0 SDI
Kacpro Tuning mechaniczny 0 Pią Maj 29, 2015 20:06
Kacpro
Brak nowych postów [R400] Chiptuning na 130 KM 2.0 iDT
Kacpro Tuning mechaniczny 6 Pią Maj 22, 2015 13:46
Kacpro
Brak nowych postów [R400/45/ZS] Stabilizatory
Wymiary stabilizatorów
greg-si Tuning mechaniczny 19 Pią Lip 30, 2010 06:57
greg-si
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400 1.6si] turbina
serwacy82 Tuning mechaniczny 3 Pon Cze 13, 2011 15:16
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink