GREG., jak by cos wymyslil w racjonalnych pieniadzach i bylby jeszcze jakis przyrost KM i Nm to ja w swoim mam wsadzone sdi wiec podmianka i pisze sie na zabieg jesli zbadasz teren.
powiedz jeszcze raz co ty chcesz w tych wtryskach zmodzic??
koncowke wymienic na dajaca wiecej paliwa??
borek88, Dokladnie tak zalozyc koncowki tzw.216 ktore wystepuja w vw.Jak sie da przyrost mocy gwarantowany bo te nasze wtryski to sa troszke za male jak do pompy 11mm.No ale pozniej juz dochodzi turbo o wiekszej przepustowosci powietrza bo bedzie kopcic
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
GREG., fajnie, że odświeżyłeś mój temat i drążysz dalej bo jak wszystko się uda to nasze R zyskają więcej na mocy. Jednak cały czas będzie nasz ograniczać wytrzymałość skrzyni PG1. A co do większego turbo w przypadku montażu tzw 216 to proponuje GT2052 od Landrovera Discovery 2,5 TDi spokojnie można wyciągnąć 1,5 bara.
_________________ Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
michu1123, Draze bo naprawde warto.Tak jak piszesz najslabszy element to skrzynia no i boje sie tez o sprzeglo.Odbiegne troche od tematu ale tylko na chwilke Wiesz cos moze o jakis dobrych zamiennikach sprzegla co by mozna bylo wstawic?
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
Może jak byśmy znali oznaczenia w/w sprzęgła to można by było coś poszukać ale tak wpisując "sprzęgło z kevlaru - coś w tym stylu " to nie da rady poszukać konkretów.
Ale jest nas wielu na forum i zawsze ktoś coś może dodać i tak " po nitce do kłębka"
_________________ Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
michu1123, Trzeba by zapytać gości co regenerują sprzęgła czy by nie potrafi taki materiał nałożyć. Bo tak to nie znajdzie nawet na eby.uk już nie widzę tych sprzęgieł
Najlepiej by było tam wsadzić łożyska Hybrydowe lub cało ceramiczne i spokój Z tego co pamietam co wykręcałem skrzynie biegów to siedziało tam metalowe łożysko w metalowym koszyku
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Czekamy na odp. z wtryskami.Jesli sie da cos z nimi zrobic to wtedy bedziemy sie martwic przeniesieniem napedu Licze na pozytywna odpowiedz ze jednak sie da i wtedy grubsze mody
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
angole wymieniają łożyska w skrzyni na metalowe koszyki bo obecnie siedzące łożyska 6208 podajże są w koszykach z tworzywa.
w oryginalnych są faktycznie koszyki z tworzywa ale jak regenerowałem skrzynie to wybito mi pomysł zamiany na metalowe bo po pierwsze wbrew pozorom są mniej wytrzymałe a po drugie w razie pęknięcia robią rozpierduchę w skrzyni. Jak na razie się sprawdza 2 lata jazdy przy 330Nm i skrzynia igiełka.
michu1123 napisał/a:
GREG. napisał/a:
Wiesz cos moze o jakis dobrych zamiennikach sprzegla co by mozna bylo wstawic?
angole wstawiają tarcze z kevlaru ale nie mam pojęcia czy są dostępne u nas w Polsce oraz czy coś innego pasuje od innych aut. link poniżej
tutaj proponuje dać zwykłe nowe sprzęgło i tylko dać mocniejszy docisk np. do Radzikowskiego. Ewentualne niedogodności to noga Pudziana upierdliwe w korkach Do tak znikomych mocy spieki kevlary to przerost formy...
PS rozumiem ze oprócz zmiany wtrysków oraz zwiększenia doładowania planujecie jakieś strojenie? Bo jeśli nie to oprócz większej ilości dymu oraz spalania dużo "powera" nie przybędzie...
ee panowie, temat przerabiania wtryskow do sdi byl juz na tym forum przerabiany nie pamietam przez kogo
co do kolesia z forum vw ( cowboy - o ile dobrze pamietam ksywe ) to on wtryski wysylal do niejakiego Bogdana ktory prowadzi serwis ukladow wtryskowych w Nadarzynie k/Wawy
jak chce ktos do niego ( bogdana ) telefon to 606820768
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Otóż nasi koledzy z Portugalii również przerabiają roverki i znalazłem stronę na forum www.mg-rover.org na temat wtryskiwaczy (końcówek)
"Yeah i know it is,but i'll try to get some more info about it.I've also been told that in portugal they don't swap injectors for Wingy spec or SDI ones,but they change the nozzles for SEAT Ibiza ones,off the 1.9 Tdi 110bhp version.Nice to hear that people around the world are modding the L-series with alternative options."
Czy dobrze rozumiem powyższy tekst. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. Nasi koledzy montują końcówki wtrysków od Seata Ibizy 1.9 TDI silnik AFN. Czyli jest możliwość zmiany końcówek jeśli wtryski pochodzą od Ibizy??
A oto porównanie wtryskiwaczy Rover 400 SD i Seat Ibiza 1.9 TDI ze sklepu iParts z częściami:
_________________ Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum