Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 22:16
Chłopaki odgrzewam temat
Kupiłem termostat, wąż do chłodnicy i nigdzie ale to nigdzie nie mogę znaleźć trójnika do wpięcia się w wąż chłodnicy Jak już trafił się plastikowy w hydraulicznym to mówią że ta temperatura go zniszczy, jak miedziany to opaski będą na krawędziach, u gazowników rozkładają ręce bo największy mają fi:19, w sklepach z częściami do samochodów też niczego nie można dostać Skąd w tym zestawie mają trójnik, o ile nie "na zamówienie" albo co Wy zakładaliście Bardzo proszę o radę bo jak nie to chyba do tokarza pójdę
Pozdrawiam
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Pon Paź 15, 2012 19:12 Trójnik
Po wielu dniach szukania przystałem na propozycję pracownika jednego z hydraulicznych, co prawda sam nie był pewien ale to ja będę testował Z grzał mi trójnik z wypustkami, wszystko plastikowe. Co prawda materiał ma wytrzymałość do 95 stopni jednak ze względu na to że jest dość gruby, (5 mm ścianki ) myślę że da radę Martwi mnie tylko brak obwódek na końcach rurek na których opaski by się zatrzymały ale może ciśnienie tego nie rozwali Miały być miedziane, ale gorzej z przedłużeniem O to zdjęcia :
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Pon Paź 15, 2012 20:48
no właśnie tego się boję ale te które były w zestawie z termostatem PRT były chyba tylko w tym celu zrobione bo trójników w tym rozmiarze, tzn. 35 nie ma nigdzie a jeszcze samochodowych
[ Dodano: Pon Paź 15, 2012 21:48 ]
Choć właśnie do głowy mi przyszło czy by może końców nie przytopić to by małe ranty były
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Pon Paź 15, 2012 21:04
Kupiłbym tylko u nas nigdzie nie ma takich Jutro jeszcze w firmie która hydrauliką siłową się zajmuje zapytam, czasami przy prasach mimośrodowych u nas w pracy podobne rzeczy montują
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Sro Paź 24, 2012 22:50
osarro napisał/a:
nie wiem jakim cudem nie posiadałeś trójnika bo jest w zestawie;)
A no takim że nie kupowałem zestawu Moim zdaniem nie warto przepłacać. Termostat do Rovera Sdi - 60 pln
Opaski 5 pln
Przewód chłodniczy 10 pln
Trójnik 10 pln. (pracuje nad lepszym , chodź nawet mosiądz w specyfikacji ma temperaturę pracy 95 stopni )
Ale właśnie, jakie macie w zestawach trójniki, bo bardzo Ciekaw jestem Metalowe, plastikowe No i jakie wymiary na wyjściach
Ja bym chciał założyć taki termostat do poldorovera.
Czy ktoś mógłby mi zaznaczyć gdzie ten termostat powinienem wpiąć ?
Tutaj jest schemat z polodorovera:
Uploaded with ImageShack.us
kangaroo69 ten trójnik z hydraulicznego to polipropylen zapytaj dokładnie bo jest też wersja zbrojona specjalnie do ciepłej wody użytkowej przystosowana do temperatury 120 stopni.
Wizualnie niczym się nie różnią ale wersja do ciepłej wody posiada metalową siatkę zbrojeniową w połowie grubości płutna.
Te kawałki rurek można zostawić dłuższe wyszlifować sobie "choinkę" , żeby wąż lepiej się na niej trzymał.[/b]
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Nie Gru 02, 2012 17:33
A zapytam Chodź jak dobrze pójdzie to będę miał miedziany trójnik w tym tygodniu. Póki co to dobrze trzyma, ale nie wiem jak będzie na dużym mrozie gdy guma zacznie pracować
szakal_wawa, W Twoim przypadku, a przynajmniej z tym układem nie widzę potrzeby U nas jest to między termostatem a chłodnicą. A czego chcesz to zamontować
A zapytam Chodź jak dobrze pójdzie to będę miał miedziany trójnik w tym tygodniu. Póki co to dobrze trzyma, ale nie wiem jak będzie na dużym mrozie gdy guma zacznie pracować
szakal_wawa, W Twoim przypadku, a przynajmniej z tym układem nie widzę potrzeby U nas jest to między termostatem a chłodnicą. A czego chcesz to zamontować
Do poldorovera
Włożyłem 1.8 VVC 160KM na memsie3 i tak myślałem czy nie zrobić coś również z tym chłodzeniem, bo wszyscy tak pozytywnie o tej zmianie piszą. Tylko nie do końca wiem właśnie gdzie to umieścić
A ja chciałbym się zapytać jak wewnętrzną średnicę maja te przewody zastosowane w termostacie PRT I jaką w końcu montować obudowę termostatu. Czarną czy beżową
kangaroo69, zamontowałeś już u siebie ten termostat Masz jakieś foty I gdzie kupowałeś przewody chłodnicze
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 21:19
Przepraszam, że dopiero piszę ale kupę roboty mam i nie zaglądałęm na forum A więc tak:
-termostat obojętnie jaki, ja wziąłem Verneta do 220 SDI za 60 pln. (mieli w małym sklepiku, więc dostępność dobra)
-Węże średnicy tej co nasz gruby, od chłodnicy, będą wchodzić bardzo ciężko, ale to nawet lepiej Ten co mi go brakowało, kupiłem w sklepie z częściami do ciągników, kupowałem z termostatem w ręku, pod wymiar
Jeśli jeszcze go nie zakładałeś to jutro Ci wrzucę foty
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Sob Gru 29, 2012 21:12 prt
Tak to mniej-więcej wygląda Przepraszam za jakość zdjęć ale musiałem teraz wieczorem robić a i wszystko w środku uchlapane Myślę że to co trzeba zobaczysz, jedyny kłopot może być z filtrem powietrza, dlatego za nim przykręcisz na stałe dobrze sobie spasuj, u mnie obudowa filtra na chama w ten rezonator wchodzi
kangaroo69, minelo troche czasu - jak sprawuje ci sie trójnik samoróbka - tez bede niedługo coś takiego wstawiał. Jak silnik rozgrzewał się zima - wszystko było ok po modyfikacjach?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum