jak na spocie jechalismy za Remim to kopci sobie dość dość tu chyba też ten przelot pomgol bo jak mu przybutowałeś to mimo padającego deszczu znikał nam świat z oczu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Firq, tylko zdajesz sobie sprawę, że w pewnym momencie podkręcanie turbo mocniej niewiele daje? Bo ważne też są inne parametry turbiny, jak wielkość wirnika, obroty itd.
no tak ale skoro maszyna dymi tzn ze najprawdopodobniej za mało powietrza bo mieszanka jest zbyt uboga wiec dając więcej powietrza mieszanka jest bardziej wzbogacona i co za tym idzie auto powinno mniej dymić
i wiem ze samym powietrzem auto lepiej nie pójdzie ale jak dodamy do tego wiecej paliwa które daja wtryski z sdi to moze coś fajnego z tego wyjść
Markzo, Tylko to było jeszcze na wtryskach od Freelandera Az tak szaro nie było bo ja was jeszcze lusterku tylnym widziałem
Zdziwił byś się na hamownie ze tak mocno w cale nie kopci jak się wydaje Mi te może tak kopci bo Turbinke jeszcze podkręcić muszę na 1,3bara lub 1,35bara i kopcenie zniknie trochę.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Panowie mam jeszcze takie pytanie. Czy wtryskiwacze od SD (turbo bez intercoolera) sa takie same jak w silnikach SDi ? A najlepiej jak by mi ktos podal oznaczenie tych od SDi żebym jakis innych nie kupil.
Znalazlem jeszcze cos takiego:
2FH KBAL70P45 - wtrysk sterujący,
2FH KBAL70P46 - pozostale 3szt,
Tylko nie moge okreslić czy takie oznaczenie same mialy SD i SDi.
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 14, 2011 07:51
już kilka x było pisane w temacie że musi być wyryte 200 bar wtedy to są pewne od SDI..
[ Dodano: Nie Sie 14, 2011 14:50 ]
Witam powiem co zrobiłem u mnie
założyłem wtryski od sdi
wyczyściłem kolektor ssący (prawie centymetr nagaru na ściankach)
zaślepiłem egr
podkręciłem turbo na 1.5 bara
wywaliłem kata
wyczyściłem przepływke
i wtedy rozgrzałem maszyne i pojechałem na test i co się okazało ....
na III biegu maszyna zrywa przyczepność kołami i co za tym idzie ani delikatnej chmurki dymu nie puści
Firq, 1.5 bara troche za duzo Ale mówiłem ze bestia się zrobi z auta Ale kopci na pewno jak przyspieszasz nie ma bata ze nie, najlepiej widać w nocy do świateł od tych co jada za tobą
[ Dodano: Nie Sie 14, 2011 23:47 ]
I tutaj macie pokazane dlaczego dają SDI takiego kopa.
Jest to wykres z testu obu wtrysków u Boscha
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi55 napisał 1.5 bara troche za duzo
w sam raz jak dla mnie
Remi55, ani dymka nie puści poważnie mowie brat jechał MG a ja za nim ibizą zeby sprawdzić i deptał do końca i nawet chmurki nie było. Możesz nie wierzyć ale tak jest
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum