Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-Series] Wtryski iDT do SDi czy mozna??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-Series] Wtryski iDT do SDi czy mozna??
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 21:40   

100 to chyba za pompowtryski z fałweja (VW) za takie normalne wtryski tylko na ciśnienie tyle u was kasują ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 10, 2011 21:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 21:57   

Firq napisał/a:
100 to chyba za pompowtryski z fałweja (VW) za takie normalne wtryski tylko na ciśnienie tyle u was kasują ??


W Krakowie tak sie ksztaltuja koszty za sprawdzenie i ewentualne czyszczenie naszych dwusprezynowych wtryskiwaczy:

http://www.gladysek.pl/wtryskiwacze/w_n_2s.html
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sie 10, 2011 22:56   

ja ci za darmo sprawdzę ;) mam maszyne na miejscu :) ale troszke masz drogi do mnie hehe ;)
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 11, 2011 05:22   

u mnie po 5zł za sztuke brali
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 11, 2011 06:40   

Firq napisał/a:
dostanie 1.5 bara na dmuchawkę

i turbo powie papa, bezpieczna granica to 1,3 bara dla tej turbiny :wink:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 11, 2011 08:20   

jak na spocie jechalismy za Remim to kopci sobie dość dość ;) tu chyba też ten przelot pomgol bo jak mu przybutowałeś to mimo padającego deszczu znikał nam świat z oczu ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Sie 11, 2011 08:51   

szoso, nie koniecznie powie papa bo moj były 220 sdi ponad rok pompował 1.7 bara i zaro luzu na wirniku i oleju nie brała tak wiec moze a nie musi ;]



Markzo, Remiego maszyna az tak kopci ?? ;]
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Sie 11, 2011 09:20   

Firq, tylko zdajesz sobie sprawę, że w pewnym momencie podkręcanie turbo mocniej niewiele daje? Bo ważne też są inne parametry turbiny, jak wielkość wirnika, obroty itd.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Sie 11, 2011 09:44   

no tak ale skoro maszyna dymi tzn ze najprawdopodobniej za mało powietrza bo mieszanka jest zbyt uboga wiec dając więcej powietrza mieszanka jest bardziej wzbogacona i co za tym idzie auto powinno mniej dymić ;]
i wiem ze samym powietrzem auto lepiej nie pójdzie ale jak dodamy do tego wiecej paliwa które daja wtryski z sdi to moze coś fajnego z tego wyjść :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 11, 2011 09:50   

Markzo, Tylko to było jeszcze na wtryskach od Freelandera :razz: Az tak szaro nie było bo ja was jeszcze lusterku tylnym widziałem :wink:

Zdziwił byś się na hamownie ze tak mocno w cale nie kopci jak się wydaje :wink: Mi te może tak kopci bo Turbinke jeszcze podkręcić muszę na 1,3bara lub 1,35bara i kopcenie zniknie trochę.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Sie 11, 2011 10:05   

Remi55, kupiłem dziś wtryski i każdy ma opisane 200bar to sa od sdi prawda ??
dlaczego jeździłeś na wtryskach w freelandera ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 11, 2011 14:43   

Firq, Tak

Firq napisał/a:
dlaczego jeździłeś na wtryskach w freelandera ??

Bo mi się tak podobało :razz: I takie kupiłem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
RUDiCK 




Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 84
Skąd: Olkusz



Wysłany: Nie Sie 14, 2011 06:57   

Panowie mam jeszcze takie pytanie. Czy wtryskiwacze od SD (turbo bez intercoolera) sa takie same jak w silnikach SDi ?? ? A najlepiej jak by mi ktos podal oznaczenie tych od SDi żebym jakis innych nie kupil.

Znalazlem jeszcze cos takiego:
2FH KBAL70P45 - wtrysk sterujący,
2FH KBAL70P46 - pozostale 3szt,

Tylko nie moge okreslić czy takie oznaczenie same mialy SD i SDi.
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sie 14, 2011 07:51   

już kilka x było pisane w temacie że musi być wyryte 200 bar wtedy to są pewne od SDI..
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sie 14, 2011 09:18   

RUDiCK, od SD i SDi są te same ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sie 14, 2011 13:50   

[ Dodano: Nie Sie 14, 2011 14:50 ]
Witam powiem co zrobiłem u mnie :)
założyłem wtryski od sdi
wyczyściłem kolektor ssący (prawie centymetr nagaru na ściankach)
zaślepiłem egr
podkręciłem turbo na 1.5 bara
wywaliłem kata
wyczyściłem przepływke
i wtedy rozgrzałem maszyne i pojechałem na test i co się okazało ....
na III biegu maszyna zrywa przyczepność kołami :twisted: :mrgreen: :twisted: :mrgreen: i co za tym idzie ani delikatnej chmurki dymu nie puści :lol:
:rotfl:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 14, 2011 15:20   

Firq napisał/a:
i co się okazało ....

robiłeś jakieś pomiary ??
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sie 14, 2011 15:46   

nie robiłem i do 100 nie bede robił bo sprzęgło mi nie pozwoli na to ale na IV biegu 60-100 to zmierzę i wrzucę wynik na forum ale to nie dzis ;]
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 14, 2011 22:47   

Firq, 1.5 bara troche za duzo :) Ale mówiłem ze bestia się zrobi z auta :wink: Ale kopci na pewno jak przyspieszasz nie ma bata ze nie, najlepiej widać w nocy do świateł od tych co jada za tobą :wink:

[ Dodano: Nie Sie 14, 2011 23:47 ]
I tutaj macie pokazane dlaczego dają SDI takiego kopa.



Jest to wykres z testu obu wtrysków u Boscha :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sie 14, 2011 23:13   

Remi55 napisał
1.5 bara troche za duzo
w sam raz jak dla mnie :)
Remi55, ani dymka nie puści poważnie mowie ;] brat jechał MG a ja za nim ibizą zeby sprawdzić i deptał do końca i nawet chmurki nie było. Możesz nie wierzyć ale tak jest :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 12, 2012 23:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 20:23
markos620SDi
Brak nowych postów [all idt] Wtryski sdi
djinni Tuning mechaniczny 3 Czw Sty 22, 2015 10:15
Raptile
Brak nowych postów [IDT] Wtryski z Sdi lub...?
tuners Tuning mechaniczny 1 Nie Paź 14, 2012 13:11
Remigiusz
Brak nowych postów Czy to wtryski sdi w idt
Dubler2 Tuning mechaniczny 4 Pon Maj 14, 2012 18:19
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink