Firq wlasnie tego nie robimy bo po co? jakby sie ktos interesowal to sam by podbił w swoim temacie wiele razy prosiłem o up'a zeby nowinke wkleic i mi sie juz po prostu nie chce
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 11, 2012 18:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Rozumiem Markzo, ale jak dla mnie podbijanie celowo tematu żeby coś wrzucić i inni widzieli mija się z celem bo skoro nikt nie pisze to znaczy sam wiesz o czym a na siłe podbijać nie warto bo to troche śmieszne
Ja i tak uważam ze foty wszystkie nie pokazują trudności przy V6 w ZR. Trzeba być na miejscu i to samemu zobaczyć
I tak uważam ze ten ZR będzie unikat na bo będzie sprawna Klima, a kolega Rene z Niemiec np nie ma bo za dożo roboty było to dorobić Mnie ciekawi jeszcze kilka szczegółów które będą do rozwiązania bo nie jest to P&P i trzeba dużo na myśleć jak to zrobić z głową żeby było potem dobrze. I to ze Tomek nie zrobił czegoś tam bo nic nie widać w postępu prac to nie znaczy ze nie główkuje nad tym a to najwięcej czasu zajmuje I za to wielki szacunek
Niestety Tomek to robi samemu bo pomocników nie ma i przy takim projekcie to po prostu trzeba czasu i spokoju żeby to miało ręce i nogi. Tomek robi z miłością do detalu wiec Zr będzie na pewno spoko zrobiony jak i cala reszta wozów na podwórku
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ja też się interesuje tym tematem i z niecierpliwością czekam na jakieś zdjęcia i opisy, to że teraz jest mały ruch tutaj to nie znaczy ze np za pół roku ktoś nie postanowi zrobić podobnej przeróbki. Tak to przynajmniej będzie mieć jakiś punkt zaczepienia Bo był już ktoś kto robił tą przeróbkę i to opisał Tak wiec ja czekam na jakieś nowe foty i info.
Ehhhh
dalej brak kontaktu
1.Czy mogę już odebrać mój samochód? Jeżeli nie to co zostało do zrobienia i kiedy planowane jest zakończenie prac ? Planujesz go wogóle dalej składać ?
2. Co zostało zrobione przez ostatni miesiąc ?
3. Dlaczego Tomi nie odbierasz moich telefonów?
4. Pod koniec lipca rozpoczynam urlop, mogę wziąć namiot i przyjechać pomóc skończyć ci swapa?
Po wykonaniu 95% prac projekt umiera śmiercią naturalną.
Całą pracę jaką włożyłem przez ostatnie dwa tygodnie można wsadzić .... nie powiem gdzie,
Ciufa stwierdził, że mam rozebrać samochód tak aby więcej nie dokładać do niego.
A teraz może troche szczegółów bo pewnie i tak temat wycieknie na forum.
Umowa była prosta - robie swapa a w zamian dostaje silnik VVC + osprzęt ale niestety VVC sie wysypał i za swapa został mi silnik z pękniętą głowicą.
OD kilku tygodni Ciufa cisną aby go dokończyć. Ok więc samochód jest skończony ale ze względu że trzeba było zainwestować w tą przeróbkę koejne pieniądze kolega Ciufa okrasił się, że nie zapłaci za części i mam projekt rozmontować aby więcej nie płacić. Biorąc pod uwagę ponad dwa miesiące pracy koszty w wysokości ok 5% całych kosztów powodują o podjęciu decyzji o rozebraniu auta.... Hmmm szkoda, że wcześniej sie nie okresił nie traciłbym czasu...
A dzis jestem ponad miesiąc w plecy z czasem i mam za to uszkodzone VVC
Po rozmonotaniu projektu jeśli ktoś będzie chętny będzie do wzięcia komplet gotowych gratów do przekłądki K seri na KV6 (poduszki, mocowania, ukłąd chłodzenia, chłodnice, układ wspomagania )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum