Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 180
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: greg-si
Sro Sie 15, 2012 09:35
MG ZR 180
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 18:49   

Firq wlasnie tego nie robimy bo po co? jakby sie ktos interesowal to sam by podbił ;) w swoim temacie wiele razy prosiłem o up'a zeby nowinke wkleic i mi sie juz po prostu nie chce ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 11, 2012 18:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 19:16   

up jest.. ziemia nasypana kwiatki w tamtym tygodniu posadzone :P ZR za doniczkę robi :D tzn ZR fał sześć :D
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Cze 11, 2012 20:22   

Rozumiem Markzo, ale jak dla mnie podbijanie celowo tematu żeby coś wrzucić i inni widzieli mija się z celem bo skoro nikt nie pisze to znaczy sam wiesz o czym a na siłe podbijać nie warto bo to troche śmieszne ;]
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 20:40   

no i sie rozumiemy Firq :ok: :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 12, 2012 00:32   

Ja i tak uważam ze foty wszystkie nie pokazują trudności przy V6 w ZR. Trzeba być na miejscu i to samemu zobaczyć :wink:

I tak uważam ze ten ZR będzie unikat na bo będzie sprawna Klima, a kolega Rene z Niemiec np nie ma bo za dożo roboty było to dorobić :wink: Mnie ciekawi jeszcze kilka szczegółów które będą do rozwiązania bo nie jest to P&P i trzeba dużo na myśleć jak to zrobić z głową żeby było potem dobrze. I to ze Tomek nie zrobił czegoś tam bo nic nie widać w postępu prac to nie znaczy ze nie główkuje nad tym a to najwięcej czasu zajmuje :wink: I za to wielki szacunek :wink:

Niestety Tomek to robi samemu bo pomocników nie ma i przy takim projekcie to po prostu trzeba czasu i spokoju żeby to miało ręce i nogi. Tomek robi z miłością do detalu wiec Zr będzie na pewno spoko zrobiony jak i cala reszta wozów na podwórku :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Danen 




Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Niepołomice/Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Cze 17, 2012 16:45   

Ja też się interesuje tym tematem i z niecierpliwością czekam na jakieś zdjęcia i opisy, to że teraz jest mały ruch tutaj to nie znaczy ze np za pół roku ktoś nie postanowi zrobić podobnej przeróbki. Tak to przynajmniej będzie mieć jakiś punkt zaczepienia :D Bo był już ktoś kto robił tą przeróbkę i to opisał :) Tak wiec ja czekam na jakieś nowe foty i info.
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Lip 14, 2012 08:17   

Ehhhh
dalej brak kontaktu :(
1.Czy mogę już odebrać mój samochód? Jeżeli nie to co zostało do zrobienia i kiedy planowane jest zakończenie prac ? Planujesz go wogóle dalej składać ?
2. Co zostało zrobione przez ostatni miesiąc ?
3. Dlaczego Tomi nie odbierasz moich telefonów?
4. Pod koniec lipca rozpoczynam urlop, mogę wziąć namiot i przyjechać pomóc skończyć ci swapa?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 03, 2012 14:29   

:) :) :) miło zobaczyć swój ex motor w prawie ukonczonym setupie ;) pod maska miejsca na milimetry :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Czw Sie 09, 2012 21:38   

Po wykonaniu 95% prac projekt umiera śmiercią naturalną.

Całą pracę jaką włożyłem przez ostatnie dwa tygodnie można wsadzić .... nie powiem gdzie,

Ciufa stwierdził, że mam rozebrać samochód tak aby więcej nie dokładać do niego.

A teraz może troche szczegółów bo pewnie i tak temat wycieknie na forum.

Umowa była prosta - robie swapa a w zamian dostaje silnik VVC + osprzęt ale niestety VVC sie wysypał i za swapa został mi silnik z pękniętą głowicą.

OD kilku tygodni Ciufa cisną aby go dokończyć. Ok więc samochód jest skończony ale ze względu że trzeba było zainwestować w tą przeróbkę koejne pieniądze kolega Ciufa okrasił się, że nie zapłaci za części i mam projekt rozmontować aby więcej nie płacić. Biorąc pod uwagę ponad dwa miesiące pracy koszty w wysokości ok 5% całych kosztów powodują o podjęciu decyzji o rozebraniu auta.... Hmmm szkoda, że wcześniej sie nie okresił nie traciłbym czasu...

A dzis jestem ponad miesiąc w plecy z czasem i mam za to uszkodzone VVC ;)

Po rozmonotaniu projektu jeśli ktoś będzie chętny będzie do wzięcia komplet gotowych gratów do przekłądki K seri na KV6 ;) (poduszki, mocowania, ukłąd chłodzenia, chłodnice, układ wspomagania )
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sie 09, 2012 21:57   

w sumie to mi szkoda, że nie uda się dokończyć ... ale niestety nie ja za to płacę :bezradny:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 09, 2012 22:17   

No to pięknie :neutral: Same przykre rzeczy czytać trzeba :/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 09, 2012 22:41   

Szkoda, tym bardziej że demontaż też będzie pewnie czasochłonny.
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 10, 2012 05:55   

Niech to auto już cale zostawi szkoda demontować jak na razie. Sie potem potnie i wywiezie na złom :) :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 10, 2012 11:04   




Jezdzi to chociaz?
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Sie 10, 2012 11:56   

heh Laba ;]
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 10, 2012 12:24   

Szkoda. :cry:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 10, 2012 12:33   

Jak tacy zawiedzeni jesteście to może ktoś odkupi projekt od Ciufy i dociągnie do końca? Pewnie bez problemu go odsprzeda :]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 10, 2012 13:47   

skąd wiedziałem, że to się tak skończy :lol:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pią Sie 10, 2012 14:47   

No właśnie powiedz skąd? Czyli co demontaż i po temacie? Ale jaja, szkoda, nei tylko ja byłem ciekawy jak to się skończy?
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2078
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 10, 2012 14:47   

Szkoda...bo tak naprawdę to chyba najciekawszy projekt który do tej pory miał szanse powstać w klubie :)
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink