Wtryski od SDi mają 200 bar, od iDT 220 bar. Wkładając do dającej wysokie ciśnienie pompy (VP30) wtryski o niższym ciśnieniu masz więcej mocy
Więc kolejne 10 bar w przypadku iDT daje dodatkową moc
napewno cos w tym musi byc
ja poczulem roznice na wtryskach najwieksza (odczuwalna napewno nie subiektywnie)
bo ani wyciecie kata, ani filtr, ani zaslepienie egr, ani odlaczenie odmy, nic z tych rzeczy nie dalo takiej odczuwalnej poprawy mocy i zapewnie na vp30 bedzie dobra roznica.
i jak Krzysi3k, jestes pierwszy?? moze da sie koncuwki zalozyc do tych wtryskow z iDT?? bo ja mam 4 z roz..bana dawka paliwa (nie leja niby cisnienie maja ustawione oki ale wydatek jest prawdopodobnie zbyt maly)
trochę się rozpędziłeś, to nie są drwiny i nie jestem żadnym specjalistą
jeśli przedstawisz mi dowody to jestem w stanie uwierzyć w twoją teorię
powietrze z odmy to nie jest jakiś żar, poza tym jest Intercooler od schładzania tego powietrza
szoso420, nie mam zamiaru nic udowadniać ani się wykłócać nad teoriami.
po prostu sądze ze ciepłe powietrze więcej tu zaszkodzi niż pomoże i tyle.
chodzi o to ze ani podkręcanie turbo ani żaden wymysł nawet razem (nie licząc chipa ani jakiś boxow oraz mafam'a) nie da takiego efektu jak wymiana wtrysków
ale nadal możemy cudować czy cieple powietrze przed tubro ma wpływ na osiagi i parametry silnika
hmmm.. tak sobie myślę o tym wszystkim i jak od Ibizy przy 190bara się już otwiera wtrysk a od SDi maja 200bara. Więc od idt maja 220 bara i zmiana w IDT na SDI wtryski czyli -20bar daje +37KM do zmiana na od Ibizy by dało jeszcze kolejne +18.5KM.
Teoretycznie by można na samych wtryskach z 101KM IDT wyciagnac na wtryskach SDi z koncowkami Ibizy 156.6KM I to bez chipow Co teraz by sie dzialo ten komplet i nasze dual mapy --> 170KM Tak sobie oooo
Ja bym radził te końcówki Ibizy wsadzić do SDi by to spokojnie dało +15km albo i więcej Nie rozbierałem jeszcze nigdy wtrysków ale chyba samemu to zmienić by się dało
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
watpie nawet mało ktory pseudo pompiarz da rade to zrobic.
pewnie przełozyc i ustawic cisnienie to kazdy kto ma nawet prl-owski sprzet do sprawdzenia cisnienia ustawi i zobaczy czy mgiełka idzie dobra
ale wydajnosci wtryskow nie wiem kto jest w stanie ustawic i kto znajdzie dane dotyczace wydatku paliwa na cykl czy na jakas tam ilosc czykli
tam pan czyszczac i regulujac mi wtryski od sdi załatwił mi cały komplet po czym auto miało 80KM i musiałem kupic drugi
sprawdzane były u innych pompiarzy i mowili ze dobre dopiero w goodhope dowiedziałem sie o tym wydatku i powiedział mi ze raczej nikt mi tego nie ustawi
Raptile, Kupujesz wtryski od Seat IBIZY II jak było opisane wyżej Odkrzaczasz wtryskiwacz i zmieniasz końcówki
borek88, Co do zmiany końcówek do da się to jednak zrobić samemu i jak było opisane fajnie:
Cytat:
Should be fine if you do your disassembly with the injector in a vice upside down.
There are springs, and shims but if you're careful (and not very careful at that, it isn't rocket science, just moderately careful) you'll get the nozzle holder off with the nozzle and shims all stacked up nicely and you can literally just swap the nozzle.
It most likely will have a slight effect on your break pressures, the innards are very sensitive, so ideally I should be saying get your injectors calibrated afterwards, but tbh i'd just see how it goes. Wingy injectors are not calibrated beyond the first stage. It's proper practice but not everyone does it.
Tak wygląda wtryskiwacz i nie ma nic co by się tam dało zepsuć Trzeba tylko pamiętać jak co gdzie było i tak znów skręcić do kupy
borek88 napisał/a:
tam pan czyszczac i regulujac mi wtryski od sdi załatwił mi cały komplet po czym auto miało 80KM i musiałem kupic drugi
sprawdzane były u innych pompiarzy i mowili ze dobre dopiero w goodhope dowiedziałem sie o tym wydatku i powiedział mi ze raczej nikt mi tego nie ustawi
Dlatego szkoda sie w to bawić i przełożyć i zobaczyć jak to działa
Ja mam pewny plan wywalić sobie ta pompę Vp30 i wastawic albo VP37 albo VE Szczegóły już przemyślałem w sumie Ponieważ sama pompę w sobie czy Vp30 Vp37 czy VE pompa jest taka sama, najgorsza jest ta nasza VP30 bo ma malutki wałek tylko 7mm a mechaniczna pompa VE w SD ma 11mm i teoretycznie na tej pompie VE można tez 145KM wyciągnąć i to jest mój następny projekt Trzeba tylko przerobić wtryskiwacze i na dobry początek i wyregulowac pompe.
Z VE pompa jest ten plus ze jest mniej roboty ponieważ ECU jest proste mniej kabli, regulacja mechaniczna A 45 / 25 ma dobra podstawę na takie mody ponieważ ma lepsza Turbinę niż w SD czy SDI Wybebeszone u mnie jest w sumie wszystko wiec tylko z montażu Vp37 lub VE pozostaje jak w IDT zamiana wtrysków na takie co przy niższym ciśnieniu się już otwierają
Jak na zwykłym SD z IC jest mozliwe 125KM a przy Turbinie od IDT nie wiadomo ile by to dalo. Albo montaż Vp37 wsadzić power buttona i jazda. I jak mam być szczery to jak by nawet to miało 140KM to już wole mieć 140KM niz 160KM i denerwować się ze mi może pompa padnac
Ale w każdym bądź razie w domu mam VE pompę oraz ECU i przygotuje sobie taki zestaw w razie jak mi VP30 padnie żebym mógł autem dalej jeździć Wozić takie coś w bagażniku sobie jak by się to stało np za granica i do Polski dojedzie Drugi ECU EDC15 z Vp30 mam wiec przerobie sobie tylko wtyczkę ze przepinam ECU do orig wtyczki w 45 podpinam tylko 3 kable do pompy VE i jazda
Ja tylko żałuje ze tego wcześniej nie zrobiłem jak miałem jeszcze 25 Bylo by bardzo "reliable"
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Widzę panowie, że temat ruszył ku lepszemu. Cieszę się bardzo, że może coś z tego będzie. Fajnie Remi55, że ciągniesz temat - myślę, że jest warto.
Szkoda, że nie mam już swojego Roverka SD+I na mechanicznej pompie.
_________________ Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
mam małe info z Espanol Tak maja chłopcy L-serie IDT z ponad 200KM dokładnie 214KM
GT22 VNT + inne wtryski i ogień Zaciekawiło mnie co za wtryski używają i jak się okazuje maja końcówki wtrysków Bosio 520 Race (od VAG) na wtryskach od IDT wy kalibrowane wszystko do kupy Taki wtryskiwacz ma dość przepływu na 200km
Jedynie co mnie dziwi jest to ze nasze końcówki maja kat wtrysku 145° a te 520 Race maja 150° jak wszystkie VAG'owskie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sro Kwi 17, 2013 01:27, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum