Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 SD+I] KOŃCÓWKI WTRYSKIWACZY 216
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400 SD+I] KOŃCÓWKI WTRYSKIWACZY 216

Czy jest możliwość zamontowania w naszych R
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Mar 16, 2011 09:39   

Wtryski od SDi mają 200 bar, od iDT 220 bar. Wkładając do dającej wysokie ciśnienie pompy (VP30) wtryski o niższym ciśnieniu masz więcej mocy :)
Więc kolejne 10 bar w przypadku iDT daje dodatkową moc :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 16, 2011 09:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 17, 2011 06:25   

napewno cos w tym musi byc
ja poczulem roznice na wtryskach najwieksza (odczuwalna napewno nie subiektywnie)
bo ani wyciecie kata, ani filtr, ani zaslepienie egr, ani odlaczenie odmy, nic z tych rzeczy nie dalo takiej odczuwalnej poprawy mocy i zapewnie na vp30 bedzie dobra roznica.
i jak Krzysi3k, jestes pierwszy?? moze da sie koncuwki zalozyc do tych wtryskow z iDT?? bo ja mam 4 z roz..bana dawka paliwa (nie leja niby cisnienie maja ustawione oki ale wydatek jest prawdopodobnie zbyt maly)
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Mar 17, 2011 07:26   

borek88, ja nie wiem czy byłby sens mi wsadzać te wtryski ;)
Starczy mi na razie chyba mocy,.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 17, 2011 07:54   

borek88 napisał/a:
ani odlaczenie odmy

a od kiedy to odłączenie odmy poprawia moc :lol:
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 17, 2011 16:17   

szoso420, czy moc czy moment w tej chwili nie istotne
o tyle poprawia ze doma wali cieple (czesto zaolejone) powietrze

ale znalazl sie specjalista od drwin
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 18, 2011 07:32   

borek88 napisał/a:
ale znalazl sie specjalista od drwin

trochę się rozpędziłeś, to nie są drwiny i nie jestem żadnym specjalistą
jeśli przedstawisz mi dowody to jestem w stanie uwierzyć w twoją teorię
powietrze z odmy to nie jest jakiś żar, poza tym jest Intercooler od schładzania tego powietrza
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 18, 2011 16:15   

szoso420, nie mam zamiaru nic udowadniać ani się wykłócać nad teoriami.
po prostu sądze ze ciepłe powietrze więcej tu zaszkodzi niż pomoże i tyle.
chodzi o to ze ani podkręcanie turbo ani żaden wymysł nawet razem (nie licząc chipa ani jakiś boxow oraz mafam'a) nie da takiego efektu jak wymiana wtrysków
ale nadal możemy cudować czy cieple powietrze przed tubro ma wpływ na osiagi i parametry silnika
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Mar 30, 2011 08:27   

Oni wymieniają końcówki, a ciekawe czy te wtryski nie pasowałyby Plug&Play? Tam też chyba Boschowska pompa była, poza tym wtryski identyczne z wyglądu :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 30, 2011 15:36   

z tego co ja patrzylem to korpus wtrysku jest duzo grubszy niz w l-serie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 16, 2011 03:35   

hmmm.. tak sobie myślę o tym wszystkim i jak od Ibizy przy 190bara się już otwiera wtrysk a od SDi maja 200bara. Więc od idt maja 220 bara i zmiana w IDT na SDI wtryski czyli -20bar daje +37KM do zmiana na od Ibizy by dało jeszcze kolejne +18.5KM.

Teoretycznie by można na samych wtryskach z 101KM IDT wyciagnac na wtryskach SDi z koncowkami Ibizy 156.6KM :mrgreen: I to bez chipow :razz: Co teraz by sie dzialo ten komplet i nasze dual mapy :mrgreen: --> 170KM :?: Tak sobie oooo :roll: :?:

Ja bym radził te końcówki Ibizy wsadzić do SDi by to spokojnie dało +15km albo i więcej :mrgreen: Nie rozbierałem jeszcze nigdy wtrysków ale chyba samemu to zmienić by się dało :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 16, 2011 09:02   

Remi55, jakie końcówki ?? Co trzeba zrobić ? Czy podpasi p&p ? Jestem zainteresowany ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 16, 2011 11:14   

Remi55 napisał/a:
ale chyba samemu to zmienić by się dało

watpie nawet mało ktory pseudo pompiarz da rade to zrobic.
pewnie przełozyc i ustawic cisnienie to kazdy kto ma nawet prl-owski sprzet do sprawdzenia cisnienia ustawi i zobaczy czy mgiełka idzie dobra
ale wydajnosci wtryskow nie wiem kto jest w stanie ustawic i kto znajdzie dane dotyczace wydatku paliwa na cykl czy na jakas tam ilosc czykli
tam pan czyszczac i regulujac mi wtryski od sdi załatwił mi cały komplet po czym auto miało 80KM i musiałem kupic drugi
sprawdzane były u innych pompiarzy i mowili ze dobre dopiero w goodhope dowiedziałem sie o tym wydatku i powiedział mi ze raczej nikt mi tego nie ustawi
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 16, 2011 15:12   

Raptile, Kupujesz wtryski od Seat IBIZY II jak było opisane wyżej :wink: Odkrzaczasz wtryskiwacz i zmieniasz końcówki :wink:

borek88, Co do zmiany końcówek do da się to jednak zrobić samemu i jak było opisane fajnie:
Cytat:
Should be fine if you do your disassembly with the injector in a vice upside down.

There are springs, and shims but if you're careful (and not very careful at that, it isn't rocket science, just moderately careful) you'll get the nozzle holder off with the nozzle and shims all stacked up nicely and you can literally just swap the nozzle.

It most likely will have a slight effect on your break pressures, the innards are very sensitive, so ideally I should be saying get your injectors calibrated afterwards, but tbh i'd just see how it goes. Wingy injectors are not calibrated beyond the first stage. It's proper practice but not everyone does it.


Tak wygląda wtryskiwacz i nie ma nic co by się tam dało zepsuć :wink: Trzeba tylko pamiętać jak co gdzie było i tak znów skręcić do kupy :wink:



borek88 napisał/a:
tam pan czyszczac i regulujac mi wtryski od sdi załatwił mi cały komplet po czym auto miało 80KM i musiałem kupic drugi
sprawdzane były u innych pompiarzy i mowili ze dobre dopiero w goodhope dowiedziałem sie o tym wydatku i powiedział mi ze raczej nikt mi tego nie ustawi


Dlatego szkoda sie w to bawić i przełożyć i zobaczyć jak to działa :razz:

Ja mam pewny plan wywalić sobie ta pompę Vp30 i wastawic albo VP37 albo VE :mrgreen: Szczegóły już przemyślałem w sumie :wink: Ponieważ sama pompę w sobie czy Vp30 Vp37 czy VE pompa jest taka sama, najgorsza jest ta nasza VP30 bo ma malutki wałek tylko 7mm a mechaniczna pompa VE w SD ma 11mm i teoretycznie na tej pompie VE można tez 145KM wyciągnąć i to jest mój następny projekt :mrgreen: Trzeba tylko przerobić wtryskiwacze i na dobry początek i wyregulowac pompe.

Z VE pompa jest ten plus ze jest mniej roboty ponieważ ECU jest proste mniej kabli, regulacja mechaniczna :mrgreen: A 45 / 25 ma dobra podstawę na takie mody ponieważ ma lepsza Turbinę niż w SD czy SDI :wink: Wybebeszone u mnie jest w sumie wszystko wiec tylko z montażu Vp37 lub VE pozostaje jak w IDT zamiana wtrysków na takie co przy niższym ciśnieniu się już otwierają :wink:

Jak na zwykłym SD z IC jest mozliwe 125KM a przy Turbinie od IDT nie wiadomo ile by to dalo. Albo montaż Vp37 wsadzić power buttona i jazda. I jak mam być szczery to jak by nawet to miało 140KM to już wole mieć 140KM niz 160KM i denerwować się ze mi może pompa padnac :wink:

Ale w każdym bądź razie w domu mam VE pompę oraz ECU i przygotuje sobie taki zestaw w razie jak mi VP30 padnie żebym mógł autem dalej jeździć :wink: Wozić takie coś w bagażniku sobie jak by się to stało np za granica i do Polski dojedzie :wink: Drugi ECU EDC15 z Vp30 mam wiec przerobie sobie tylko wtyczkę ze przepinam ECU do orig wtyczki w 45 podpinam tylko 3 kable do pompy VE i jazda :wink:

Ja tylko żałuje ze tego wcześniej nie zrobiłem jak miałem jeszcze 25 :razz: Bylo by bardzo "reliable"
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 19:44   

Widzę panowie, że temat ruszył ku lepszemu. Cieszę się bardzo, że może coś z tego będzie. Fajnie Remi55, że ciągniesz temat - myślę, że jest warto.
Szkoda, że nie mam już swojego Roverka SD+I :( na mechanicznej pompie.
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 00:12   

Hejka,

mam małe info z Espanol :P Tak maja chłopcy L-serie IDT z ponad 200KM dokładnie 214KM :wink:

GT22 VNT + inne wtryski i ogień :D Zaciekawiło mnie co za wtryski używają i jak się okazuje maja końcówki wtrysków Bosio 520 Race (od VAG) na wtryskach od IDT wy kalibrowane wszystko do kupy :wink: Taki wtryskiwacz ma dość przepływu na 200km :wink:

Jedynie co mnie dziwi jest to ze nasze końcówki maja kat wtrysku 145° a te 520 Race maja 150° jak wszystkie VAG'owskie :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sro Kwi 17, 2013 01:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 01:12   

:mrgreen: a na jakiej pompie zrobili te okolice 200 ? :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 01:28   

MG ZR z pompa Vp30 :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 04:53   

Wlazło im gt22?
I remi dowiedz się czy upalają czy nie te końcówki bo jestem przed wymianą nadal :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 11:08   

poprawcie mnie jeśli się mylę , to są końcówki od Ibizy II ?

http://allegro.pl/ShowIte...ars_rule_id=114

kosztują +/- 200 zł komplet i bez przeróbek/ z małymi przeróbkami można je podmienić z seryjnymi końcówkami wtrysków w SDI ? :?:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 12:44   

Tuners jak upalaja ? Nie wiem gdzie tych race szukać :( gostek na nich śmiga już z rok i jak na razie bez problemów jak mi napisał.

Ten link to są seryjne końcówki wtrysków.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wydechy końcówki tłumika
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 1 Wto Mar 04, 2008 17:52
dobryziom
Brak nowych postów [R400/45/ZS] Stabilizatory
Wymiary stabilizatorów
greg-si Tuning mechaniczny 19 Pią Lip 30, 2010 06:57
greg-si
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400 1.6si] turbina
serwacy82 Tuning mechaniczny 3 Pon Cze 13, 2011 15:16
szoso
Brak nowych postów R400 2.0 TDI jaka moc ?
andy.lbn Tuning mechaniczny 11 Sro Kwi 02, 2008 17:36
andy.lbn
Brak nowych postów [R400] Intercooler 2.0 SDI
Kacpro Tuning mechaniczny 0 Pią Maj 29, 2015 20:06
Kacpro



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink