Tam jeszcze można by trochę dłubnąć. Jak się damiwr nie boisz, mogę Ci podesłać modyfikację okrzykniętą "Kambodża". Wypluwa ok. 157KM i 379Nm (na moim aucie) czy jakoś tak, bo już nie pamiętam, a kartki poginęły. Osobiście nie polecam, bo dwumas tego nie znosi dobrze.
Trzeba jeszcze pamiętać, że auto szpyniora, a teraz damiwra nie trzymało serii na hamowni. Nie wiadomo jaki byłby wynik na seryjnych mapach. Tak czy inaczej, źle nie jest
Oby tylko dymem nie sadził i spalanie miał w normie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Do tej pory:
- filtry
- olej
- klocki przód tył
- ogólny przegląd
- OC (1100 PLN...)
W planie:
- wymiana głośnika od na drzwiach od strony kierowcy
- wachacz prawy przedni
- progi (zachodzą rudą - jakieś pomysły)?
- trzeba zajrzeć dokładnie w ręczny i sprawdzić dlaczego nie działa tak jak powinien
- wizyta w british cars w celu aktualizacji info o aktualnym stanie reszty
Co do ręcznego to napisz do kolegi Longer86 on Ci wytłumaczy o co chodzi. Problemem jest 'rozciągający' się kompensator (ta 'przejściówka' z 1 linki z wajchy na 2 linki do kół).
Co do ręcznego to napisz do kolegi Longer86 on Ci wytłumaczy o co chodzi. Problemem jest 'rozciągający' się kompensator (ta 'przejściówka' z 1 linki z wajchy na 2 linki do kół).
Serdeczne dzięki, napisałem i czekam na info
- progi (zachodzą rudą - jakieś pomysły)? Znalazłem nowe w dobrym stanie w niedużej cenie kupić je na zapas i powalczyć o regeneracje obecnych? Czy od razu wsadzać te nowe? Orientujecie się jaki może być tego koszt ?
- Co polecacie do wykonania w kwesti np. konserwacji auta/lakieru/wszystkiego wykonywać i co jaki okres czasu?
Wprowadziłem Was w błąd, od dzisiaj będe pisał precyzyjniej .
Pelson Longer
Progi - znalazłem podobno zdrowe(igła), jade je obejrzeć w przyszlym tygodniu.
Jeżeli zdecyduje się na ich wymiane, rozumiem, że kolejnośc jest taka:
- lakierowanie
- wymiana
Słyszałem też, że niektórzy proponują wyprodukowanie progów (blacharze) jednak, pytanie jak jest z ich jakościa? czy lepiej kupić z R75 z 2005r po wypadku jak są zdrowe? Czy "wyprodukować"?
Lepiej kupić z padniętego R75 (2002-2005) czy na zamówienie u blacharza? Jak uważacie?
Gdzie niedzwoniłem dowiedzieć się ile by kosztowała wymiana sama - słysze komentarze "Panu się nie opłaca" "stare auto" - bzdury ! moja 75tka będzie jedną z tych nieśmiertelnych
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią Kwi 08, 2016 16:36 ]
A co wy uważacie o wymianie progów i innych nienajtańszych naprawach w naszych R75?
Warto? - ja wychodze z założenia, że warto natomiast merytorycznie nie mam żadnych argumentów.
jestem na etapie że tego auta ciężko się będzie pozbyć, wychodzę z założenia że więcej mi nie jest potrzebne, będę jeździł aż zajadę. Po za tym teraz każdy patrzy na wygląd a mój odbiega od seryjnego.
Ja upiłem używane progi za 400, i wspawanie liczą u mnie po 150-200 za stronę, jeszcze tego nie robiłem
Ja też jestem na tym etapie - tym bardziej, że zakupując auto było konkretnie doinwestowane.
W takim wypadku mam nadzieję, że te progi będą okej.
Znacie dobrego blacharza w okolicach Warszawy w rozsądnej cenie?
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią Kwi 08, 2016 19:23 ]
jeszcze informacje, co do części i ewentualnych napraw - jadę w przyszłym tygodniu do British Cars wiem, że muszę zrobić wachacz prawy, końcówkę drążka z lewej strony.
Szukać samemu czy zdać się na Pana Mariusza?
Pozdrawiam
[ Dodano: Sro Cze 08, 2016 16:58 ]
Cześć,
16.06 umówiony na:
Wachacz przedni prawy (aluminiowy)
końcówka drążka przednia prawa
ręczny - diagnoza i naprawa (napisze co padło)
kierunek przedni prawy (na zderzaku, padła żarówka)
Zamówiłem głośniki:
Infinity REF 6530s - na przód, poprzednie spalily się przy pomocy mojej malutkiej córeczki
W między czasie:
- wymiana tarczy tylnych + klocki dzięki czemu do sprawności wrócił hamulec ręczny - tarczobemben na poprzednich tarczach był poniżej minimalnej i nie łapał ok 600 PLN
- wymiana wysprzęglika 850 PLN
- wymiana świateł postojowych na Led canbus 6000K (powiem Wam, że pięknie świecą i świetnie komponują się z xenonem!) system canbus zlikwidował "miganie" oraz błąd na komputerze, który wywołują zwykłe ledy 20 PLN
- naprawiony błąd na komputerze dotyczący poduszek powietrznych. 50 PLN
Wszystkie naprawy i wymiany dokonywane w British Cars u Mariusza potwierdzone książką serwisową.
Co w planie?
Odzywają się progi - chciałbym coś z nimi zrobić jak najszybciej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum