Wysłany: Nie Mar 18, 2012 18:28 [MG ZT] Pompa sprzęgła - regeneracja
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam
Wiem że otwieram długo omawiany temat pompy sprzęgła ale mam pytanie .
U kogo lepiej zregenerować pompę (Radziwił2,Boncky)?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Mar 23, 2012 08:15, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 18, 2012 18:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Był już wątek o tym Kolega maryba tam regenerował
Generalnie jak zbyt duże uszkodzenie pompki, to kolega radziwil2 odsyła do Bonckiego.
Z tego co dowiodła dyskusja, ale być może nie do końca to kolega radziwil2 robi drobną modyfikację pompki/uszczelki czy czegoś tam za pomocą lutownicy, ale tak naprawdę bazuje na przepłukaniu układu. Regeneracja pompki u Bonckiego chyba nieco tańsza
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
polecam z gwarancja u Radziwił2 zrobilem narazie 35tys i nic sie nie dzieje a zadne plukanie nie da takich efektow, moze na dwa miesiace
Ciekawe u mnie płukanie pomogło na ponad 35kkm i potem kaput z dnia na dzień
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ło co za temat:) w każdym temacie gdzieś tam wszystko zostało już napisane, jedyną wadą mojej regeneracji jest uszczelka, która w przypadku grzania się układu - strzeli. Jednak ja osobiście uważam to za zaletę. Ponieważ właściciel wie że sprzęgło jest do wymiany. Ci którzy nie wierzą prędzej czy później zmieniają zdanie:) Ci którzy mają wszystko ok jeżdżą już po 150tys i walą dalej...
Aktualnie produkuję uszczelkę odporną na przegrzanie się więc nie padnie pompka a coś innego - to wersja dla oszczędnych chociaż czy ja wiem czy dla oszczędnych:)
Co do drugiej regeneracji, też gdzieś tam pisaliśmy, ja nikogo nie ocieniam, jednak powtarzam że wymiana uszczelki od strony ucha nie dużo daje, mam efekty tej wymiany w galerii zdjęciowej, mógł bym to dokładnie opisać ale nie ma po co:) dla ciekawych wystarczy spojrzeć na budowę oryginalnej uszczelki i porównać z budową uszczelek w innym aucie i prowadzeniem tłoka w innym aucie:)
Był już wątek o tym Kolega maryba tam regenerował
Generalnie jak zbyt duże uszkodzenie pompki, to kolega radziwil2 odsyła do Bonckiego.
- no ja miałem roczną pompkę, robiłem u Radziwiła , zrobiłem 9 tys - jak narazie zerow problemu.
MaReK napisał/a:
Z tego co dowiodła dyskusja, ale być może nie do końca to kolega radziwil2 robi drobną modyfikację pompki/uszczelki czy czegoś tam za pomocą lutownicy, ale tak naprawdę bazuje na przepłukaniu układu. Regeneracja pompki u Bonckiego chyba nieco tańsza
oj nie uważałeś ..... ale ... był juz o tym wątek
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum