Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
W jaki sposób najlepiej przewieźć dwa rowery przy pomocy tego samochodu. Na haku czy na dachu? dodam, że nie mam ani rantów dachowych ani haka, ale jedno i drugie można przecież dokupić i zamontować.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 25, 2016 07:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wygodniej zdjąć i założyć, zrozumiesz jak będziesz starszy czemu nie miałbym ochoty dźwigać roveru tak wysoko
[ Dodano: Pon Kwi 25, 2016 12:32 ]
aha... w sedanie na haku niewygodnie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pon Kwi 25, 2016 12:44
Od 16tu lat wożę rowery tylko i wyłącznie na haku i nie mam platformy tylko zwykły wieszak z Norauto na dwa rowery. Dorobiłem sobie nawet dodatkowe światła które po założeniu blokują rowery lepiej niż inne zabezpieczenia. Wszystko jest zamykane na solidne zamki, więc złodziej musiałby zabrać cały zestaw razem z hakiem...chociaż na tym świecie wszystko jest możliwe. Od strony aerodynamicznej też wydaje mi się to lepszym rozwiązaniem, do tego nie trzeba się wspinać żeby zapiąć poprzeczki, no i mogę wjechać pod molo . Dodam że bagażnik otwiera się bezproblemowo bo kierownica od roweru jest poza zasięgiem klapy. Oprócz tego po powrocie do garażu po prostu wieszak zawieszam na ścianie, a mój syn cały sezon jeździ z tymi poprzeczkami na dachu.
No ja miałem do czynienia z takim co klapy się nie dało otworzyć
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pon Kwi 25, 2016 14:19
W tym moim jest możliwość nachylenia całego ramienia, a więc rowery wiszą całkiem pionowo albo są odchylone i wtedy kierownica skrajnego roweru jest daleko od zasięgu klapy. Całą sprawę załatwia się dwoma śrubkami. Według mnie najgorszym rozwiązaniem są te wieszaki na tylną klapę z pasami (jeśli ktoś nie ma haka) - mój kumpel w ten sposób schrzanił sobie szybę w yarisie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum