Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witajcie.
Od jakiegoś czasu próbuję uruchomić tempomat w swoim R75
Dziś po podłączeniu się Toaf'em znalazłem poniższy błąd.
Po usunięciu błędów ten za każdym razem powracał.
Koledzy co to jest?
_________________ Rover 75 CDTI na DJ...
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 25, 2016 19:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A włączyłes tempomat jak nalezy ?
Tyle że tutaj nawet jeśli nie jest zakodowany tempomat to nie wywala tego błędu.
Moim zdaniem błędu trzebu szukac gdizes w instalacji bądz w samym sterowniku ( najszybciej wrzucic inny na podmianke)
Zastanawiam się czy podczas zmiany radia nie trzeba było "przerabiać" kostek i coś zostało nie tak podłączone.
Postaram się w weekend rozebrać obudowę kierownicy i prześledzić przewody od kierownicy do radia/tempomatu.
A może rzeczywiście jest "uszkodzony" sterownik tempomatu....hm, sam już nie wiem
Jak się bawiłem tempomatem i szukałem rozwiązania jak go włączyć, to też taki błąd wygenerowałem Tyle, że u mnie wsio działa jak trzeba Więc zakoduj tempomat zgodnie z "how to" i sprawdź czy się coś zmieniło.
Swoją drogą do TOAF'a należy dorobić funkcję odczytów cyfrowych. Wtedy da się zdiagnozować czujniki sprzęgła, hamulca, przyciski w kierownicy.
A co do błędy to upewnij się, że masz tempomat od diesla a nie od benzyny.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Po obudowie, musi być biała. Czarna jest dla benzyny.
MaReK przeczytałem temat o którym wspomniałeś, ustawiłem tempomat na nieaktywny i NIC.
Sprawdziłem sterownik tempomatu - jest biały
Znalazłem też różnice w nr VIN w poszczególnych modułach - czy to może mieć znaczenie? Nie mogę zmienić VIN - komunikat error
Nie. Szukaj problemu w instalacji.
Dopóki TOAF nie będzie miał sprawdzania cyfrowych odczytów z przycisków, możesz skorzystać z INPA - to ten sam kabel.
Masz czujniki nad pedałami? Sprzęgła (biały), Hamulca (czarny) ? Chociaż niektórzy twierdzą, że nie ma różnicy jaki kolor... oczywiście tempomat włączasz na konsoli środkowej poprzez wciśnięcie przycisku i tenże się świeci? Może podłączyłeś się pod "grzane siedzenia" ? Chociaż wtyczki nie pasowałby chyba...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie. Szukaj problemu w instalacji.
Dopóki TOAF nie będzie miał sprawdzania cyfrowych odczytów z przycisków, możesz skorzystać z INPA - to ten sam kabel.
Masz czujniki nad pedałami? Sprzęgła (biały), Hamulca (czarny) ? Chociaż niektórzy twierdzą, że nie ma różnicy jaki kolor... oczywiście tempomat włączasz na konsoli środkowej poprzez wciśnięcie przycisku i tenże się świeci? Może podłączyłeś się pod "grzane siedzenia" ? Chociaż wtyczki nie pasowałby chyba...
MaReK czujniki nad pedałami mam.
Tempomat włączam na konsoli środkowej - lampka na przycisku zaświeca się na zielono....podczas jazdy po przekroczeniu 50km/h i wciśnięciu przycisków na kierownicy nic się nie dzieje. Kontrolka na zegarach nie zaświeca się.
Czujniki są dobrze zamontowane (dopchnięte do pedałów)?
Tak jest dociśnięte....muszę sprawdzić jeszcze dokładnie czujnik hamulca.
Ale czy wtedy też by się nie zapaliła kontrolka na zegarach? - jakby czujnik nie "stykał" z pedałem?
_________________ Rover 75 CDTI na DJ...
Ostatnio zmieniony przez uroczya Pią Kwi 29, 2016 11:21, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum