Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Co może być przyczyną bicia kierownicy podczas skręcania?
Nie ważne czy w lewo czy w prawo powyżej połowy obrotu kierownicą zaczyna nią szarpać jakby coś ze wspomaganiem było nie tak. Jeszcze całą drogę do pracy było ok, a przy parkowaniu zaczął się cyrk.
Kręciłem na postoju w obie strony do oporu i szarpie. Po zgaszeniu silnika przy kręceniu nic nadzwyczajnego poza zwykły opór nie wyczuwam. Zajrzałem po maskę to tylko jakby się poziom płynu wspomagania podniósł o ~1cm. Pompa pracuje cicho. Silnik podczas kręcenia pracuje równo.
Pasek klinowy się ślizga? A może zatarte łożysko amortyzatora może dawać taki efekt?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 13, 2016 15:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
O rzesz nie pamiętam, ale to bardzo możliwa opcja, bo po drodze do pracy mam wielką kałużę po deszczu i czasem nie wyhamuje na tyle na ile trzeba.
A to jest oznaka kończącego się paska czy to normalne, że mokry może się poślizgać?
seraph, Zależy trzeba sprawdzić lecz wyminić nie zaszkodzi gdyż to nie duże pieniądze . Ja tak miałem w Gulfie 3 jak padało (brak dolnej osłony silnika) , że jak skręcałem to tak nagle czasami wspomaganie robiło OFF w najmniej oczekiwanym momencie i trzeba było targać sie z kierownicą na rondzie ( nie polecam nie przyjemne uczucie) . Jeszcze czy Ci pasek piszczał . Ja bym najbardziej modlił się na Twoim miejscu żeby to jednak był ten pasek
też zdiagnozowałbym pasek - przerabiałem to u siebie, nie dość że stary to jeszcze wylało mi się trochę płynu na niego i efekt taki jak opisujesz, szarpanie kierownicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum