Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam!
Tak mnie ostatnio naszła pewna myśl. Ponieważ posiadam oddzielne komplety kół (opony + felgi) na lato i zimę to jedyną czynnością jaką wykonuję na zmianę sezonu jest ich wymiana. Jednak te koła maja już odpowiednio 3 i 4 lata, zastanawiam się więc czy nie należałoby zdjąć opony i sprawdzić czy coś się z gumą od strony felgi nie dzieje . Zresztą jak kiedyś jeździłem na wulkanizację to zawsze smarowali mi felge jakimś środkiem przy wymianie opon...
Czy należy to robić tj. zdejmować oponę czy raczej nie jest to konieczne i póki bieżnik jest ok to mogę dalej jeździć bez kombinowania?
Jak Wy postępujecie mając oddzielne komplety?
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 05, 2017 13:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
NoPE nie wnikam, bo wulkanizatorem nie jestem natomiast na logikę bez żadnego sposobu uszczeleninia połączenia felgi z oponą to raczej by ciśnienia w oponie nie było
Wykonana jest z miękkiego, elastycznego kauczuku i obejmuje całą wewnętrzną stronę opony, tworząc szczelne połączenie i zabezpieczenie przed dostawaniem się do środka powietrza i wody. Charakteryzuje się dużą odpornością na działanie środków utleniających, kwasów i zasad, dzięki czemu zastępuje dętkę w oponach bezdętkowych. Jej zadanie to niedopuszczenie do utraty ciśnienia powietrza oraz ochrona elementów wewnętrznych przed wnikaniem tlenu, ozonu i wody.
Współ z rantem i budową felgi powietrze nie uchodzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum