Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] Wymiana uszczelki pompy oleju a demontaż miski ol
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] Wymiana uszczelki pompy oleju a demontaż miski ol
Autor Wiadomość
mustek3 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 58
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Mar 16, 2017 14:35   [L-series] Wymiana uszczelki pompy oleju a demontaż miski ol
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam,

Tak jak w temacie. Mam do wymiany najprawdopodobniej uszczelkę pod pompą oleju. Czy do demontażu pompy oleju muszę odkręcić misę olejową i smok? Czy może smok jest przykręcony do bloku silnika?
_________________
http:
//www.autocentrum.p...999816319_2.gif
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 16, 2017 14:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 17, 2017 16:43   

Nie musisz odkręcać ani miski, ani smoka. Zdejmujesz koło pasowe i koło zębate, odkręcasz śruby i ogień ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
mustek3 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 58
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pon Mar 20, 2017 10:30   

Dzięki za szybką odpowiedź. Koło pasowe już ściągałem kiedyś, ale nie wiem jak ściągnąć koło zębate? Muszę mieć ściągacz czy da się jakoś podważać? Na wale jest stożek? Pytam, bo muszę zakupić wszystko wcześniej, a jak w trakcie mi coś wyskoczy to się robota przedłuży.

Mam suplement do Hondy Accord 96 Diesel i tam pompa oleju jest w ogóle pominięta. W Rave w dziale R600 Diesel też. Gdzie znajdę jakąś instrukcję, jak dokręcać śruby, itd?
_________________
http:
//www.autocentrum.p...999816319_2.gif
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 20, 2017 15:13   

Koło zębate dolne się ręką ściąga. Trzeba tylkonajpierw pasek rozrządu poluzowac.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mustek3 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 58
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Mar 21, 2017 10:26   

Z paskiem rozrządu to oczywiście trzeba ściągnąć:)

Teraz szukam informacji z jaką siłą dokręcić śruby na pompie oleju...
_________________
http:
//www.autocentrum.p...999816319_2.gif
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [K series] wyciek płynu chłodzącego z okolic pompy oleju
PTE Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 16 Sro Paź 27, 2010 09:48
PTE
Brak nowych postów [K series] Wymiana rolki napinającej pasek pompy wspomagania
rov987 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 10 Pon Lut 28, 2011 16:23
hudy23_1985
Brak nowych postów [L series] wymiana oleju w skrzyni PG1 - instrukcja+zdjęcia
skrzynia PG1, MFT94, wymiana oleju
lineumaciel Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Czw Lip 17, 2008 14:09
lineumaciel
Brak nowych postów [Silniki K-Series] Kolejny fotoporadnik wymiany uszczelki
storm Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Czw Wrz 18, 2008 21:22
Senn
Brak nowych postów [L-series IDT]Diagnostyka problemow pompy wtryskowej VP30
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 10 Pią Kwi 13, 2018 09:12
mentos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink