Wysłany: Nie Wrz 03, 2017 20:18 [R45]Regulacja świateł po regeneracji nie działa
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.
Oddałem lampy do regeneracji, zamontowałem w pojezdzie i niestety nie działa wcale regulacja świateł, zarówno elektroniczna sterowana silniczkami jak i ręczna.
Silniczki co prawda słychać, że działają jednak zero efektu.
Facet, który regenerował lampy mówił, że trzeba wymontować silniczek z lampy i wsadzić go ponownie, by ten trzepień silniczka dobrze wszedł, bo pewnie zeskoczyl.
Dziwi mnie jednak, że w obu lampach regulacja nie działa.
Niestety teraz nie ma go w Polsce i może sam dałbym rade to naprawić ?
Można te silniczki wyciągnąć bez demontażu lamp ?
Czy może coś połamał w środku i teraz kręci ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 03, 2017 20:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Wto Wrz 05, 2017 09:28
Spróbuj wyjąć silniczek,przekręcasz go tak żeby puściły zatrzaski i ciągniesz,jeśli poczujesz że ma opór to znaczy że trzpień siedzi w uchwycie który jest w odbłyśniku, jeśli wyjdzie bez oporu to znaczy że nie był prawidłowo zamontowany. Czasem trudno jest wcisnąć ten trzpień na miejsce. Musisz wyjąć żarówkę,trzymać odbłyśnik ręką i wcisnąć trzpień na miejsce. Możesz go posmarować smarem lub wazeliną żeby łatwiej wszedł. Najlepiej w tym celu wyjąć lampę.
Dzięki za odpowiedź, jak się okazało, silniczki to najmniejszy problem.
Problemem jest sam "fachman" który zabrał się za moje lampy.
Nawet po założeniu silniczków, regulacja nie działała i trudno by była sprawna jak lustra nie miały ruchu w środku.
Dwie lampy poszły na ponowne rozklejanie, wróciła jedna sprawna, natomiast w drugiej dalej regulacja nie działa.
Tak wyglądają lampy po drugim rozklejaniu :
Wygląda fatalnie, postanowiłem sam rozebrać tą jedną lampę z zblokowanym wkładem lustrzanym, bo już boje się mu oddawać, by całkiem jej nie zmarnował.
Zresztą mam teraz więcej wolnego czasu to przy okazji nauczę się czegoś nowego.
I teraz mam parę pytań, jako, że robię to pierwszy raz :
Chciałem mieć efekt przyciemnianych lamp, pomalował mi tak jak poniżej czarnym matowym sprejem. Tutaj wszystko jest ok ?
W odbłyśniku u góry znajduje się dwa małe odpryski sreberka - to coś poważnego ?
Pomiędzy tymi odpryskami znajduje się metalowa zaślepka, od czego ona jest ?
Czym najlepiej skleić i uszczelnić lampy ? Silikon sanitarny może być?
On mi uszczelniał silikonem i klejem do szyb z tego co zauważyłem.
Najlepiej pasowałoby by mi wywalić obecne obudowy, bo są strasznie pokiereszowane i przełożyć z anglika.
Wie ktoś czym się różnią lampy angielskie w R45 ?
Z samego efektu regeneracji, a raczej polerki też jestem średnio zadowolony, lampy co prawda coś się błyszczą, z daleka wyglądają fajnie :
Jednak z bliska, głównie lewa lampa, która była dużo bardziej żółciejsza od prawej dalej pozostała trochę zażółcona. Myślałem, że po polerce to zniknie.
Facet tłumaczył się, że to jest wypalone od środka i nie da rady tego usunąć.
Prawda to ?
Wyszło troszkę przydługawo, jednak mam nadzieje, że dostane odpowiedź choć na część z pytań.
Dobra już wszystko działa, wyczyściłem stary klej, skleiłem lampę silikonem bezbarwnym, złożyłem wszystko do kupy, regulacja działa, lampa nie paruje, jest git.
Szkoda tylko, że musiałem tracić czas na to, co powinna ogarnąć osoba która chwali się super efektami w ogłoszeniach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum