Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witajcie
Chcialem przeniesc z Rovera 75 CDT do MG ZT CDTi nastepujace czesci
Miedzianie przewody hamulcowe
Rolki akcesoriow
Spreżarka klimatyzacji (w R byla manualna tu jest climatronic)
Przednie wahacze ze wszystkim poza tarczami, klockami i sprezynami
Rozrusznik bo ten w R lepiej krecil
Czujnik ABS
Moje pytanie jest czy to mozliwe, czy czesci beda pasowac i ile mniej wiecej taka usluga moze kosztowac?
Pozdrawiam
_________________ Byl Rover 75 2.0 CDT jest MG ZT 2.0 CDTi
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 08, 2019 10:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Spreżarka klimatyzacji (w R byla manualna tu jest climatronic)
Nie jestem pewien czy sprężarka nie jest przypadkiem taka sama. Ale musisz zmienic całą nagrzewnice. Co do isntalacji - nie wiem, ale pewnie też cośtrzeba będzie.
tmk752 napisał/a:
Przednie wahacze ze wszystkim poza tarczami, klockami i sprezynami
Są takie same.
tmk752 napisał/a:
Rozrusznik bo ten w R lepiej krecil
jw.
tmk752 napisał/a:
Czujnik ABS
jw.
tmk752 napisał/a:
i ile mniej wiecej taka usluga moze kosztowac?
od 0 , jeśli robisz sam, to. w sumie nie wiaodomo ile sobie mechanik policzy. Ale demontaż kokpitu nie będzie tani. poniżej 1000 nie spodziewałbym się.
Nie dobra sorry chlopaki ale temat jest troche glupi. Przysnaje sie. Po prostu wiem ze R75 jest caly w oryginale i zal mi sie z nim rozstawac. Szczegolnie ze chetnych brak bo ludzie sie boja roverkow. W MG tez nic nie ma do roboty poki co. Sprawdzam sobie po prostu wszystkie opcje.
_________________ Byl Rover 75 2.0 CDT jest MG ZT 2.0 CDTi
Hah rozne bledy sie w zyciu popelnia... Zobaczymy czy sie na tym pomysle przejade. MG nie jest bez wad, bo wyszlo po czasie ze mial problemy z rdza podwozia. Wymienione progi z ladnym barankiem, tlumik nierdzewka z e49 itd, to byly symptomy ze nie trafilem na fana tylko na czlowieka ktory go prawdopodobnie ratowal. Mam 75 tez z CDT na wypadek gdyby nowy zakup okazal sie lipny. Zdarzylo mi sie ze wymienialem kolo, bo w pracy parkuje auto na bardzo spabym terenie i zobaczylem stan tego na co sie naklada felge (trzpien wystajacy). Rdza dosc zaawansowana w R75 0 rudej na tych elementach. Mam taki pomysl zeby przelozyc mu zawieszenie, tylko nie wiem czy przelozenie w calosci "mocowan kol" (wahaczy, amartyzatorow etc.) jest w ogole mozliwe do zrealizowania. Nie chcialbym zeby auto za pol roku nie zjechalo samo "z niewyjasnionych" przyczyn z trasy zatrzymujac sie na drzewie.
_________________ Byl Rover 75 2.0 CDT jest MG ZT 2.0 CDTi
w r75 i mg masz inne sprężyny, amory i chyba tez hamulce. Taka zamiana jest możliwa ale mg będzie wyższy, miększy i hamulce będzie miał słabsze
[ Dodano: Pon Mar 18, 2019 07:13 ]
Jeśli R75 masz na części to zainteresuje sie wahaczami z tylu, tymi na których siedzą sprężyny - jeśli sa w r75 dobre a w mg kiepskie to to warto przełożyć patrząc na cenę używek to jest to chyba najdroższa cześć tego auta, często droższa niż silnik
Czesc. Odkopuje temat. Zdecydowalem ze nie bede sprzedawac auto do auto skupu ani czekal bog wie ile na kupca. Wiec mozecie mi napisac co warto oprocz tylnych wahaczy i pompki wstepnej zachowac, pod wzgledem potencjalnych czesci do mg zt. Myslalem jeszcze o amortyzatorach, alternatorze.
_________________ Byl Rover 75 2.0 CDT jest MG ZT 2.0 CDTi
Na początek myślałem o wymianie całego zawieszenia, a sprężyny zostawić z MG. I zostawić sobie pompkę wstępną Pierburga, alternator, i czujniki wałka, wału. Czyli to co w nim wymieniałem. Nie jestem mechanikiem, ale Rover lepiej hamował wg mojej oceny. Więc sobie pomyślałem że jakby wymienić zawieszenie to już by był wielki sukces. A auto byłoby bezpieczne. Ktoś się orientuje ile taka zabawa mogłaby kosztować. Albo ile czasu by zajęła. Powiedzmy ze oddam auto do utylizacji i powiem ze to to i to mają wyciągnąć i chce te części spowrotem. Dostane za niego z 200 zł. Zawioze części do mechanika, a on mi to przełoży. Tylko musze mieć więcej informacji. Czy bym się z nim w jedna sobotę uwinął. No wg mojej wiedzy samochodowej to nie powinnien być jakoś super skomplikowane. Mogę na to przeznaczyć z 1000 zł? I będę zadowlony
_________________ Byl Rover 75 2.0 CDT jest MG ZT 2.0 CDTi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum