Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Drodzy użytkownicy Roverków (diesel)
Czy któryś z was jeździ z pompą podróbką pod maską za 170 zł???
Otóż padła mnie pompa i muszę wywalić troszkie grosza na nową. Orginał Pierburga jest w cenie 600zł a podróby od 170zł. Używaną ciężko znaleźć a pozatym nie wiem czy się opłaca.
Jest jeszcze opcja pod tytułem Regeneracja ale nie wiem gdzie można znaleźć takie usługi w Warszawie i czy to też opłacalna imprezka.
Proszę pomóżcie dobrzy zacni ludzie,
Jeszcze jedno- nie wiecie może czy jest różnica w pompie paliwa między CDT i CDTi czy są takie same?? Oczywiście cały czas mówimy o pompie progowej, tej przy akumulatorze.
Pozdrawiam wszystkich Roverzystów
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Maj 22, 2011 10:52, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 21:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 21:22
maciekstasio napisał/a:
Czy któryś z was jeździ z pompą podróbką pod maską za 170 zł???
Jeździ już sporo osób i nie narzekają. Tak że śmiało kupuj, tym bardziej że za 1 oryginał masz 3 podróbki z gwarancją. Jak chcesz mieć spokój i masz kasę kup Pierburg. Jeżeli nie chcesz inwestować kup najtańszą. Wychodzę z założenia, że części kupuje się w średniej cenie. Te drogie nie są warte swojej ceny, tanie też (choć czasami jest inaczej), a te średnie - cena adekwatna do jakości.
maciekstasio napisał/a:
czy jest różnica w pompie paliwa między CDT i CDTi
takie same
maciekstasio napisał/a:
o pompie progowej
dlaczego progowej?
Jest to pompa niskiego ciśnienia.
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Lip 11, 2010 07:44, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 07:09
apples napisał/a:
takie same
Tego nie jestem do końca pewien. W nowszych wersjach nie było pompy przy akumulatorze. Była tylko jedna w baku. Ale jeśli jest taka właśnie jak przy aku i ma przeznaczenie CDT i CDTI, to będzie pasować na pewno, bo tylko jeden model był ich. Czyli moga się różnić, ale pompy w baku.
Były dwa.
Pierwszy firmy Pierburg i z wygrawerowanym BMW na obudowie, drugi firmy Automotive z wygrawerowanym ROVER, obydwa typy wyprodukowane w Niemczech co także widnieje na pompie, ale nie wiem jaka jest dokładna różnica między nimi. Pewnie żadna.
apples napisał/a:
Jeździ już sporo osób i nie narzekają.
Rozmawiałem z mechanikiem z 4x4 Centrum, mają tam serwis Land Rovera, mówił, że pare razy taką pompę zakładał a potem klienci mu narzekali na spadek mocy, dlatego chciałem zapytać kogoś bezpośrednio kto z tym miał doczynienia.
Nie ma co, na nową mnie na razie nie stać, zaraz zamawiam podróbe, co bedzie to bedzie
samochód mi nie wchodzi na wiecej niz 3000 obrotow w pozycji neutralnej, do 2000 chodzi jak chodzil ale od 2-3K nie ma sily podczas jazdy i nie przekracza 3K, nie kopci, odłączylem MAF ale nie bylo różnicy, zadnych problemow z odpalaniem, nigdy tego nie zauważyłem, ale teraz słyszę moją pompkę paliwa gdy siedze wewnątrz drzwi/okna zamknięte, trochę wibruje, ale nie robi glosnego hałasu, czy wy tez slyszycie swoja?
Auto mam od 7 lat i tyleż samo czasu słyszę buczenie tej pompki w kabinie przez ok 50-60sek. po każdym przekręcenu kluczyka na pozycję, bez odpalania silnika. Po tym czasie następuje cisza. Auto jest słabo wyciszone,one, każde otwarcie drzwi powoduje hałas z komory koła zapasowego, gdzie zaczyna wyć wiatrak modułu tv ...
maciejk1980, potrzebujemy informacji jak wygląda ciśnienie wstępne paliwa. Odczyt dokonaj za pomocą programu do diagnostyki. Dedykowany dla R75 oprócz T4 jest TOAF.
Co do pracy pomp. Zależy od jakości, wieku, ilości przepracowanych godzin... generalnie w ciszy słychać pracę pompy na grodzi i można usłyszeć pompę w baku.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ok przyszla pompa STARQ niby 1.8 bara, zmienie i zobacze czy to zalatwi problem,jak nie to bedzie trzeba podlaczyc do kompa i zobaczyc, dzieki wszystkim
Auto nagle przestało wkręcać się powyżej 2500obr, po jakimś czasie dochodziło do 3500, czasami do 4000, potem znowu poniżej 3000 i tak w kółko. Po przejechaniu ok. 40km od pierwszego przypadku i odstawieniu auta na parking następnego dnia już nie odpalił.
Nie trzeba było się wpinać komputerem... pompka warczała jak wściekły buldog
Fabryczny Pierburg przeżył ok. 250000 km w okresie 16 lat.
Padł silnik, a konkretnie komutator - wytarty w 120% Szczotki też dość mocno zużyte.
Ślimaki w stanie idealnym, zero śladów zużycia.
Dzisiaj zamontowałem pompkę MaxGear'a (ok. 170zł).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum