Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2001
Witam.Mam R25 od grudnia zeszłego roku. Od samego początku zaczęła mi świecić żółta kontrolka (związana podobno płynem chłodniczym).Nagle mi zaczął dosyć dużo palić.Diagnosta powiedział,że sonda lambda,wymieniłem na uniwersalną i lampka sama przestała świecić i palił normalnie.Po 2 miesiącach znowu sie zapaliła i znowu zaczął "połykać paliwo",siadł też wskaźnik płynu chłodniczego.Zrobiłem ten wskaźnik przez wymiane czujnika ale kontrolka cały czas się pali i cały czas dużo pali.U mechanika podłączamy go do kompa i wyskakuje że mieszanka zbyt uboga ale sonda lambda ma niby prawidłowe wskazania.Jak wykasowujemy tą lamke kompem to zapala się po 1-2 dniach rano gdy silnik nie jest jeszcze dobrze rozgrzany.
Nie wiem co z tym robić bo spala mi ponad 10 l/100 km przy wcale nie szybkiej jeździe.Może ktoś miał podobne problemy.Czekam na odpowiedzi i z góry dzięki. Aha może ktoś zna dobrego elektronika z Zielonej Góry lub okolic?Nara
brt: poprawiłem temat
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Lis 23, 2010 09:28, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 11:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jezeli mowisz ze dobrze bylo przez dwa miechy, a teraz problem powrocil to znaczy ze znowu Ci sonda nawalila. Proponuje zrobic podmianke od kogos kto ma sprawna, ewentualnie zainwestowac w oryginal a nie uniwersalna.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Jezeli mowisz ze dobrze bylo przez dwa miechy, a teraz problem powrocil to znaczy ze znowu Ci sonda nawalila. Proponuje zrobic podmianke od kogos kto ma sprawna, ewentualnie zainwestowac w oryginal a nie uniwersalna.
Dokładnie, a żółta kontrolka to raczej "Check engine" związany właśnie z awarią sondy lambda lub innego czujnika odpowiedzalnego za pracę silnika, a nie problemami z płynem chłodniczym.
Z tego co wiem żaden Roverek nie ma lampki do temperatury - wszystkie mają wskaźnik bez kontrolki.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 21 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 11:19
Tak lekko go dławi na niskich biegach jak jest nie rozgrzany a na samym początku przef wymianą sondy lambda dławił się strasznie ale potem przestał tak mocno się dławić.
Tak lekko go dławi na niskich biegach jak jest nie rozgrzany a na samym początku przef wymianą sondy lambda dławił się strasznie ale potem przestał tak mocno się dławić.
Sprawdzić sondę miernikiem.
Sposób jest opisany w FAQ.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum