Wysłany: Pią Cze 01, 2007 13:50 [R416] Wymiana uszczelniaczy wałków i uszczelka termo
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
witam wszystkich problem ubywającego płynu już prawie opanowany tzn. popuszcza uszczelka termostatu chyba uszczelka. Termostat zamknięty w obudowie od strony trzech śrubek jest zabezpieczony uszczelką czy czymś innym i drugie pytanie chce wymienić uszczelniacze tylne od strony aparatu wałków rozrządu. I tu moje pytanie co musze mieć jeszcze poza uszczelniaczami, jakieś dodatkowe uszczelki bo chyba trzeba rozpołowić głowice, musze ściągać pasek rozrządu itp.prosze o wskazówki i rady + eykaz potrzebnych elementów. Dzieki za wszystki odpowiedzi pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 27, 2010 23:59, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 01, 2007 13:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Termostat zamknięty w obudowie od strony trzech śrubek jest zabezpieczony uszczelką czy czymś innym
termostat z dwoch stron jest uszczelniony oringiem
tzn. przy wejsciu termostatu do silnika jest oring
i po zdjeciu gumowego weza z drugiej strony tez jest oring
niestety nie mam ich wymiarow
a co do uszczelniaczy walkow, to nie trzeba rozpolawiac glowicy
uszczelniacze mozna wyjac zagitym drutem robiac w nich otworek
ale uwaga na boczne scianki alu glowicy latwo je porysowac
nowe dobrze sie wciska naciskajac klucz nasadowy chyba 32
musissz zreszta sobie dopasowac klucz do uszczelniacza
dzieki temu rowno go wcisniesz
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Termostat zamknięty w obudowie od strony trzech śrubek jest zabezpieczony uszczelką czy czymś innym
termostat z dwoch stron jest uszczelniony oringiem
tzn. przy wejsciu termostatu do silnika jest oring
i po zdjeciu gumowego weza z drugiej strony tez jest oring
niestety nie mam ich wymiarow
a co do uszczelniaczy walkow, to nie trzeba rozpolawiac glowicy
uszczelniacze mozna wyjac zagitym drutem robiac w nich otworek
ale uwaga na boczne scianki alu glowicy latwo je porysowac
nowe dobrze sie wciska naciskajac klucz nasadowy chyba 32
musissz zreszta sobie dopasowac klucz do uszczelniacza
dzieki temu rowno go wcisniesz
dzięki wielkie za odpowiedz, musze się za to zabrać bo zaczyna mnie już słabić ten drobny wyciek oleju i wyciek płynu z obudowy termostatu po pożądnym rozgrzaniu silnika. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum