Wysłany: Czw Cze 07, 2007 14:08 [Honda Civic] Problem z ciągiem
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
witam wszystkich Na forum Civica odeslano mnie z tym problemem do was
1)Jestem posiadaczem Hondy Civic 5D z 1997r 2.0TDi i
mam problem poniewaz odczuwam ze brakuje jej momentu obrotowego , turbo tloczy ale w malym zakresie obrotow wiem ze to diesel ale kiedys lepiej szla , moze to wina juz wyrobionego turbo jednak Szum sprezarki slysze , samochod przyspiesza dobrze na 2 i 3 biegu do ponad 80km/h pozniej zaczynaja sie schody jechac jedzie ale bez polotu ,zas na jedynce bardzo szybko wchodzi na obroty bez wyraznego przyspieszania <moze to dziwne ale wczesniej tego nie bylo> Samochod jest mego ojca ,jednak ja jestem jego glownym uzytkowinikiem przebieg ponad 150tys bez wyciekow itd.. biegi wchodza gladko i bez problemow jedyny minus to ten ciag ... Samochod bardzo zadbany i nieskatowany.. moze ktos mial podobny problem / ile kosztuje nowe badz uzywane turbo /od jakiego samochodu mozna przypasowac bo ten diesel to przeciez nietypowa jednostka
Pozdrawaim i dziekuje za pomoc
Brt: mały retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 00:17, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 07, 2007 14:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Do sprawdzenia dwie rzeczy:
1. odpiąc przepływomierz i zobaczyć, czy jest różnica w jeździe.
2. Sprawdzić szczelność węży pomiędzy turbo, IC i kolektorem ssącym.
Myślę, ze to nie jest wina turbiny jako takiej. Zeby je sprawdzić to wypadałoby zmierzyć ciśnienie doładowania i wszystko będzie jasne. Narazie jednak wykonaj pkt. 1 i 2 i jeszcze jedno. Na stronie klubowej jest techniczny FAQ i w nim pod hasłem [seria L] znajdziesz kilka info o swoim silniku. Jest tam też link do artykułu o sprawdzaniu błędów kompa. Warto zrobić odczyt
Na moj skromny rozum jesli nie bedzie roznicy to do wymiany... Bo jesli bedzie to znaczy ze jest sprawny (tak myslę)
No niestety z przepływką w dieslach tak jest, że jeśli jest uszkodzona to auto się muli na wyższych obrotach, a jak się ja odepnie to zaczyna jeździć prawie normalnie Dziwne, ale działa
[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 5:09 pm ]
A art o kodach błędów jest TUTAJ
z przepływką w dieslach tak jest, że jeśli jest uszkodzona to auto się muli na wyższych obrotach, a jak się ja odepnie to zaczyna jeździć prawie normalnie Dziwne, ale działa
To w takim razie ja przepraszam. Sugerowałem sie silnikiem benzynowym... (ale logicznie to niedorzeczne)
piter34 napisał/a:
No tak, jasne. Za dużo (nie)myślę dzisiaj.
I wyszło na to, że Piter dał się wpuścić
Nie kumam. Przecież jak nie będzie różnicy, to oznacza to, że przepływka nie spełnia swojej roli. Tak jakbyśmy zdjęli jeden przewód WN i nie było różnicy w pracy silnika.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Też to miałem .
Przeczytaj post Brt powyżej - jaśniej chyba nie można, ale tak jest, że jak przepływka sprawna - różnicy w pracy silnika niet (albo jest niezauważalna).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum