Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214 kanciak, Polonez 1.4]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:05
[R214 kanciak, Polonez 1.4]

Zamiana silnika
Autor Wiadomość
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Sob Lip 14, 2007 10:33   [R214 kanciak, Polonez 1.4]

Witam.

Poniewaz nosze sie z zamiarem wymiany silnika chcialem sie dowiedziec czy moge wykorzystac jeden z tych montowanych w Polonezach. Silnik w moim Roverku to 1.4 K16 103KM i ogolnie wyglada tak jak ten z poldka jednak mam watpliwosci czy nie obedzie sie bez jakichkolwiek przerobek. Wystarczy wyjac oryginalny i wsadzic ten z Poloneza??

Z gory dziekuje!!

P.S. Uzylem opcji szukaj i nie znalazlem nic na ten temat :(
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 14, 2007 10:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lip 14, 2007 11:53   

W R8 (potocznie zwany kanciakiem) jest montowany starszy typ silnika serii K (dłuższe tłoki inne tuleje, metalowy kolektor). Z pewnością w pierwszych Polonezach jest ten sam silnik, ale czy we wszystkich? Pewnie tylko AndrewS lub Senn będą potrafili odpowiedzieć.
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Sob Lip 14, 2007 12:35   

moj to wersja SEi z 95r (koncowka modelu). Silnik wyglada identycznie jak w modelach po 95r.
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lip 14, 2007 13:00   

marekpodcz napisał/a:
moj to wersja SEi z 95r (koncowka modelu). Silnik wyglada identycznie jak w modelach po 95r.

A nie masz przypadkiem metalowego kolektora dolotowego z polerowanym napisem "injection"?
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Sob Lip 14, 2007 13:45   

kolektor jest plastikowy koloru czarnego badz grafitowego. posiada jednak taki napis ale odlany tylko w tworzywie.

[ Dodano: Sob Lip 14, 2007 2:54 pm ]
kolektor wyglada dokladnie tak jak na zdjeciu
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Lip 15, 2007 20:09   

silnik bedzie pasowal, z ktorego roku jest ten poldek ??
przy zamianie KONIECZNE jest przelozenie kola zamachowego z Twojego Rovera do tego "poldkowego" silnika
jesli tego nie zrobisz istnieje duze prawdopodobienstwo ze silnik nawet sie nie odedzwie przy kreceniu

a BTW czeka mnie ta sama operacja, silnik z Seen'a poldka juz dawno lezy i czeka, ale naprawde nie wiem kiedy ja to zrobie
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Nie Lip 15, 2007 22:04   

dziekuje za odpowiedz. dawcy konkretnego jeszcze nie mam. pomysl wynikl z tego ze silniki z polonezow sa sporo tansze od tych pochodzacych z roverow :D jezeli moglbys jeszcze powiedziec (jezeli oczywiscie bedziesz wiedzial) czy wszystkie silniki 1.4 rovera z polonezow pasuja czy tylko z konkretnych rocznikow?? (bo to wywnioskowalem z twojego pytania) jeszcze raz dzieki i pozdrawiam!!
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 16, 2007 08:05   

ogolnie byla wczesniej seria K 1.4 rovera ktora miala wezsze kanaly ssace i wydechowe, potem juz w kazdej wersji 1.4, 1.6 byly takie same glowice, poznac to mozna po numerze glowicy nie pamietam teraz jaki to numer, zreszta mozesz sprawdzic u siebie, bo Ty masz pewnie juz ta nowsza, numer jest chyba kolo wtryskiwaczy i wyglada mniej wiecej tak "LHB ****** "
byc moze trafilo sie ze do poldkow najstarszych z tym silnikiem, czyli 94, trafilo sie komus ze mial ta starsza wersje
ale chyba moge zaryzykowac stwierdzenie ze do wszystkich poldkow byly juz wkladane te nowsze
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Pon Lip 16, 2007 08:44   

aha, no to juz chyba wszystko jasne, jeszcze raz dziekuje za pomoc. jak dojdzie do wymiany dam znac co i jak. pozdrawiam!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] 1,4 16V - silniczek krokowy 95r.(kanciak)
ferensiak Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
15 Pon Lip 08, 2013 17:50
mocu
Brak nowych postów [R214 SEi 1,4 16V '95r kanciak] Kod immo-kluczykiem
T4P1R Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Sro Sie 04, 2010 12:06
T4P1R
Brak nowych postów [R214] SEi r.95(kanciak) Zacisk hamulcowy - jarzmo
ferensiak Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
6 Wto Wrz 11, 2012 21:40
ferensiak
Brak nowych postów [R214 1.4 16v 1995r] Polonez Rover
Problem z odpalaniem po nocy
szakal_wawa Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
38 Pon Mar 23, 2009 18:23
Gość
Brak nowych postów [R214 SEi 16V '95 "kanciak"] Alarm przestał trąbić
T4P1R Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Pią Sty 15, 2010 10:01
T4P1R



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink