Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 216 1.6 GSI 93r.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:48
Rover 216 1.6 GSI 93r.

Jakie cisnienie w oponach? Klopoty z samochodem...
Autor Wiadomość
leondrago 



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 6
Skąd: Worcester



  Wysłany: Pon Sie 20, 2007 12:24   Rover 216 1.6 GSI 93r.

jestem amatorem motoryzacji. Siedze w Anglii i kupiłem rovera od polaka ;( . Mam z nim strasznie kłopoty. Mianowicie nie wiem jakie cisnienie mam ustawic w kołach bo wydaje mi sie caly czas ze samochod siedzi na nich. Nastepnie mam problem z odpalaniem. Gdy samochod jest zimny bez problemu, ale gdy pojade gdzies dalej zgasze go i próbuje odpalic ponownie to startuje ale obroty mu spadaja i umiera na jakies 5 min. Potem odpalam trzymam na gazie i jakos daje rade, ale musze cos z tym zrobic bo codzienny dojazd do pracy 30 mil to nie blachostka. Aha dodam ze mój sachod posiada automatyczna skrzynie biegow.... a to pewnie jest wazny szczegół. Z góry dziekuje za kazda pomoc.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 20, 2007 12:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sie 20, 2007 13:03   

Jaki masz rozmiar opon?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
leondrago 



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 6
Skąd: Worcester



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 13:11   

175/65 r 14 Pisze tak bo jak mowilem wczesniej nie znam sie zbyt :/ , ale bardzo chce sie wszystkiego nauczyc.... bo nie moge uwierzyc ze rover z silnikiem hondy 16v moze sie psuc i nie da sie tego naprawic samemu. Dzieki za odpowiedz :D
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sie 20, 2007 13:36   

Ustaw ciśnienie z przodu 2,2 bar, a z tyłu 2,1 bar.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
leondrago 



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 6
Skąd: Worcester



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 14:21   Dzieki

Fajnie super wiedziec bo jak narazie mam chyba na wszystkich 3.5 bar.... nie wiem czemu ale takie cisnienie mialem ustawione od poczatku. Ale czy samochod nie usiadzie mi na tych oponach?? bo nawet teraz widze takie jakis dziwnie odstajace naloniki na dole koła. Wiesz no tak mi sie opona płaszczy. Czy tak powinno być?? Jak mógłbyś mi jeszcze pomóc z tym gasnacym silnikiem i spadajacymi obrotami. Wymieniłem kopułke i to kółko w silniczku krokowym (chyba to sie tak nazywa). Ten czarny obok sinika do ktorego sa doprowadzone kable od swiec. Mechanik powiedział ze to chyba to i zazyczył sobie 200 funtów gdzie ja to kupiłem nowe i wydałem 18 :P . mam nadzieje ze to to bo stare czesci były strasznie popalone i wyrobione. Aha wczesniej jeszcze mechanik wymienił mi jakies pudełeczko w środku tego silniczka.... (takie z metalem na wieszku). Jeszcze raz dzieki i przepraszam ze pisze w tak nie sprecyzowany sposób ale kurcze jestem amatorem i dopiero sie rozwijam.... Pochłaniam wiedze i nawet zauwazam zmiany bo nigdy wczesniej nie potrafiłem nic zrobic przy samochodzie. Czekam na odpowiedzi. :D :mrgreen:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 14:30   

leondrago napisał/a:
Wymieniłem kopułke i to kółko w silniczku krokowym (chyba to sie tak nazywa). Ten czarny obok sinika do ktorego sa doprowadzone kable od swiec. Mechanik powiedział ze to chyba to i zazyczył sobie 200 funtów gdzie ja to kupiłem nowe i wydałem 18

to chyba jest kopułka rozdzielacza właśnie ;)
leondrago napisał/a:
Aha wczesniej jeszcze mechanik wymienił mi jakies pudełeczko w środku tego silniczka.... (takie z metalem na wieszku). J

to palec rozdzielacza nie mają nic wspólnego z silnikiem krokowym ;)
jeśli masz silnik serii D to silniczek krokowy wygląda tak jak na poniższym obrazku pozycja 1

_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sie 20, 2007 14:46   

leondrago napisał/a:
takie z metalem na wieszku

Na czym? :shock:

leondrago napisał/a:
Jak mógłbyś mi jeszcze pomóc z tym gasnacym silnikiem i spadajacymi obrotami.

Przyjrzyj się silnikowi krokowemu oraz temu nr 2 na fotce (zawór termiczny obrotów ssania).

Co do ciśnienia, to ustaw tyle ile napisałem. pamiętaj, że masz to ustawić w barach, a nie w jakiejś innej jednostce imperialnej.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 14:53   

piter34 napisał/a:
a nie w jakiejś innej jednostce imperialnej.


buhahahahah :lol: :lol: :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 14:57   

piter34 napisał/a:
Co do ciśnienia, to ustaw tyle ile napisałem. pamiętaj, że masz to ustawić w barach, a nie w jakiejś innej jednostce imperialnej.


O właśnie to mi przyszło do głowy, może masz 3,5 ale w innej jednostce ciśnienia - szczerze mówiąc nie wiem co tam na wyspach jest powszechnie w użyciu. Gdyby było 3,5 bar to gwarantuję, że opona byłaby sztywna (bez ugięć), a plomby powypadały by ci na większych nierównościach ;) . Nie wspomnę już o jeździe na mokrej nawierzchni. Sprawdź więc dokładnie i ustaw jak radzi Piter.
 
 
leondrago 



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 6
Skąd: Worcester



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 16:54   

kurcze wszystko swietnie poprawiłem wam humor bo sie nie znam... no ok... ale co z tymi obrotami i jak to zrobic... bo jesli mi zgasnie gdziesz np w pracy to kurcze ale transport do domu to 200 funtow razem z samochodem... Jesli macie jakies pomysly to bede wdzieczny... :D . Dodaje zdjecia na jednym jest moj samochod (mam do niego sentyment), na drugim silnik i ta czarna osłona którą wymieniłem razem z tym kółkiem w środku, na trzeciem dodaje czesc ktora znajduje sie w tym rozdzielaczu i zostala wymieniona przez mechanika.... prosze pomóżcie mi... :cry:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sie 21, 2007 09:45   

Na pierwszej fotce od góry jest cewka zapłonowa, a na drugiej czerwoną strzałką jest zaznaczona kopułka.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ Rover 214 ] Jakie radio pasuje do Rover'a 214 kanciak?
christeros Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Sro Lip 16, 2014 03:49
Inttruz
Brak nowych postów [ 214 1.4 '93 ]rover 214, półośka
nodi1974 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Sro Paź 21, 2009 15:12
AndrewS
Brak nowych postów [Rover 216] Zawieszenie tył
kanos1 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Sro Lis 16, 2011 17:43
kanos1
Brak nowych postów [Rover 218 SD '94]- nie pali
Curley Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Pią Sty 24, 2014 22:51
Curley
Brak nowych postów [Rover 414 sli] Nie odpala
egm Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Nie Mar 06, 2011 19:30
walkie



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink