Wysłany: Sob Paź 27, 2007 18:35 [R200 Vi '97] Silnik działa na 3 i pół cylindra ?!
Witam. Byłem dziś u mechanika z prośbą o garść porad, obsłuchał silnik i powiedział że ogólnie jest ok. ale pracuje na 3,5 cylindra. Zasugerowałem świece bo nie mam pojęcia kiedy były wymieniane (co najmniej 1,5 roku temu), enigmatycznie stwierdził że dobrze by było gdyby to tylko świece. Skubaniec nie chciał za friko zdradzić nic więcej Zastanawiam się czy może jest to związane z lekkimi draganiami (stałymi) silnika przenoszonymi na cały samochód i kangurkami szczególnie podczas jazdy w korku, najczęściej na dwójce przy bardzo delikatnym gazie? Czy ktoś z forumowiczów jest w stanie coś na ten temat powiedzieć?
Pozdro
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 18:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Silnik może działać na 3 lub na 4 cylindry - na 3,5 "se ne da"... Wymień świece i sprawdź kable (spryskaj lekko wodą pompką do kwiatów - jeżeli mają przebicia to będą iskrzyć)
To tak na pierwszy ogień
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 20:24
Sprawdż to co sugeruje poprzednik a jak to nic nie da to zrób pomiar kompresji czy nie ma różnicy między cylindrami , może któryś zawór jest nieszczelny(nagar lub coś podobnego)
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 46 Skąd: Berlin
Wysłany: Pon Paź 29, 2007 08:27
idz do innego mechanika ktory zna roznice miedzy praca na 4 cylindry i na 3.
mozliwe sa swiece ale bardziej prawdopodobny jest uklad zaplonowy- przede wszystkim kable. nie wiem dokladnie ale w Vi chyba nie ma rozdzielacza z palcem? czy sie myle?
jak masz takie ustrojstwo to se dokladnie obejrzyj palec i sprezynke/weglik od kopulki
z lekkimi draganiami (stałymi) silnika przenoszonymi na cały samochód i kangurkami szczególnie podczas jazdy w korku, najczęściej na dwójce przy bardzo delikatnym gazie
mam podobnie i wlasnie jestem po wymianie kabli WN i swiec a objawy dalej sa
ale tak jak napisal przemo 285 na kazdym cylindrze mam inna kompresje
poradzcie co mam zrobic zeby kompresja byla prawidlowa i wszedzie rowna
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 46 Skąd: Berlin
Wysłany: Sro Paź 31, 2007 16:27
JohnnyB napisał/a:
na kazdym cylindrze mam inna kompresje
poradzcie co mam zrobic zeby kompresja byla prawidlowa i wszedzie rowna
do wyboru do koloru:
*glowica do splanowania
*uszczelka glowicy do wymiany
*zawory do wymiany
*pierscienie uszczelniajace tloka
*cylinder/tlok
i jak w lotku moga wystepowac w roznych kombinacjach
powodzenia
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum