W Hyde pisałem o mojej niespodziance...postanowiłem temat tutaj napisać bo stan sie pogorszył...
Dziś rano jak zwykle o 7.30 wyjazd z garażu
Zalałem go olejem bo prawie nic nie było wszystko ok motor zapalił elegancko...Tak coś mnie tknęło żeby zobaczyć jak wygląda rura wydechowa...cała czarna jak bym ją wsadził do oleju przepalonego,przed wyjazdem taka nie była,mówię nie mam czasu wsiadłem i pojechałem ku mojemu zaskoczeniu po nagrzaniu auto zero życia w sobie,leniwie przyspiesza jak bym miał 60KM,zamulone...w drodze powrotnej z warszawy auto już miało lenia...rywalizacja z Autem o mocy 75KM była w ogóle nie możliwa,auto pod lekkie wzniesienia w ogóle nie reagowało na pedał gazu,na prostych przyspieszał ale nie tak jak powinien,spalanie benzyny przy prędkości w sumie stałej 110km/h bo juz nie chciałem mu więcej piłować bo wiedziałem że coś nie tak wyszło 8,5 litra w trasie,jak przy prędkości 110km/h wyszło o wiele za dużo...Śmiem twierdzić że owa usterka stała się podczas jazdy.Wcześniej samochód nie miał problemy żeby sie osiągać prędkości 190km/h i więcej
Dodam że silnik suchutki,przepustnica sucha nie jest zapluta olejem,filterki wszystkie w porządku,aaaa co bardzo istotne zauważyłem dziś rano że gdy motor zimny wali z rury niebiesko/granatowym dymem delikatnie,jak mu za pompowałem gazem to nie było widać nic przez chwile tyle dymu,po nagrzaniu zero dymu...Najbardziej zaskakuje mnie to że stało się to tak nagle i przy przebiegu 119 ( wczoraj wskoczył) wszystko udokumentowane,kurde nie wiem co robić ?
Głowice ściągać HGF był robiony jak autko miało 115 tys i był robiony elegancko sam robiłem...nie wiem poradźcie coś...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kolin Wto Gru 11, 2007 18:12, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 09:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam poczytaj poczytaj posty które pisałem a szczególnie brak mocy i słaba reakcja na pedał przyspieszenia oraz ostatni post dotyczył spec od roverkow w warszawie lub na Podlasiu proponuje tez podjechać do serwisu Rovera w Starych babciach i podpiąć pod kompa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
dzięki za info w takim razie może badanie ciśnienia w cylindrach coś powie Wiem jak to jest jak auto nie pracuje jak potrzeba męczyłem sie z tym prawie rok. Tak jak opisywałem w swoich postach czekam właśnie na nowa sondę i zobaczymy na pewno napisze kilka słów na ten temat.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 17:42
Dobra świece są w stanie eleganckim,takie jak powinny być,co myślicie o tym żeby głowicę zwalić i zobaczyć jak to wygląda tam,gumki na zaworach,pierścienie panewy przy okazji itp
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 18:00
piter34 napisał/a:
Ja myślę, że bardzo to chcesz zrobić i zrobisz to niezależnie od naszych podpowiedzi
W sumie masz rację bo gdybanie na sucho jest nic nie warte...powiedźcie mi czy jak głowicę ściągnę to czy uszczelka pod głowice nowa czy mogę założyć tą co jest ?
Pewnie jutro,albo pojutrze to rozkręcę dziś mi sie nie chce śnieg pada
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 22:26
Ok tak też myślałem
Krótak lista co kupię
-Nowy olej Mobil 1 5w40
-Filtry powietrza,oleju,paliwa
-Uszczelniacze
-Uszczelka pod głowicę
-Pasta uszczelniająca
-Możliwe ze popychacze bo 2 są do wywalenia
-Płyn do ukł chłodzenia
P.S jakie uszczelniacze polecacie ? bo te orginalne to drogie są jakiś zamiennik w miare OK cenna/jakośc
Poprostu będę remontować głowicę jak już sciągnę,a dół zobaczymy jak się ma chodź moim zdaniem bardzo dobrze bo na taki wyglądał 5 tys km
Odpiszcie szybko na uszczelniacze bo jutro zamawiam klamoty
FAI to dobra firma, ja mam uszczelke glowicy wlasnie tej firmy, chyba Tomi kiedys pisal ze zamienniki kiepsko wytrzymuja, ale wtedy chodzilo chyba o firme Ajusa czy jakos tak
PHJOWI napisał/a:
mógł pierścionek na tłoku pęknąć , zobacz też jak wyglądają świece
ale czy wtedy nie powinien kopcic zawsze , a nie tylko jak jest zimny??
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Lis 29, 2007 15:47
Chłopaki wszystko pieknie idzie,aż nagle odkręcam dwie ostatnie śruby głowicy i nagle klucz przeskoczył i nie da sie już jej ponownie obrucić ani w lewo,prawo co radzicie jak ja wykręcić pomóżcie
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Lis 29, 2007 20:06
Obłuż wszystko ładnie szmatami u góry rozwierć łep śruby , najpierw mniejszym wiertłem póżniej dużym (w ten sposób zetniesz cały łep) następnie odkręć wszystkie pozostałe śruby , głowice zdejmij wyciągając ją do góry przez całą długość śruby rozwierconej a następnie uszkodzone śruby wykręcisz ręką (nie trzeba ruszać miski olejowej) po naprawie wszystko umyj wydmuchaj i po robocie
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
jeśli dobry torx to nie moze przeskoczyc ale ja jak odkrecałem głowice to zerwałem łebki tak o polowe a potem nie było wyjścia nakrętka dwunastka migomat i fest przyspawałem i dwie szpilki puściły odrazu oczywiście wszystko trzeba było ładnie obłożyłem zeby odpryski nie padły gdzie nie trzeba!!! i wzasadzie to powinno wymienic sie wszystkie szpilki na nowe bo jesli pare jest nowych a pare starych (przeciągniętych), to nie zwsze bedą rowno trzymac głowice i niema pewności ze równomiernie bedzie ona doodrecona
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum