Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Mam problem z czujnikiem ABS PP w moim Roverku '96. Wychodzi na to, że ma o 0.1 Om mniejszą oporność niż pozostałe. To najprawdopodobniej powoduje albo ciągłe testowanie pompy ABS, lub załączanie kontrolki ABS i odłączanie układu.
Pytanie: czy dopuszczalne jest rozwiązanie ze wstawieniem dodatkowej oporności 0.1 Om w okablowaniu?
Czy trzeba po prostu wymienić czujnik na inny?
Jeżeli tak, to czy jest sens kupować czujnik "z demobilu", czy szukać (i gdzie) nowego?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 14, 2011 22:22, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 12, 2008 11:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pon Maj 12, 2008 11:26
nie bawiłbym sie kolego we wstawianie dodatkowej rezystancji w instalacje...
Moim zdaniem to trochę "rzeźbiarstwo jest", a tkie rozwiązana na dłóższą metę się nie sprawdzają....
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
stanowczo odradzam
to jest uklad hamulcowy, oszukanie kompa poprzez wstawienie dodatkowej opornosci akurat w tym wypadku jest ryzykowne
to ze czujnik ma taka opornosc swiadczy ze cos zlego z nim sie dzieje, moze np. w srodku korodowac itp.
jedyne co mozna zrobic to wstawic opornosc zastepcza i zobaczyc czy kontrolka ABS wogole zgasnie, oczywiscie na postoju
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum