MAP sensor to czujnik ciśnienia dołądowania. Znajduje sie na ścianie grodziowej (taki szaro-czarny) i dochodzi do niego wtyczka z 4 kabelkami oraz wężyk ciśnieniowy od turbiny. Zobacz czy czasem gdzieś kabelki nie są uszkodzone, a jeśli nie , to podmień na inny na próbę.
Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 1 Skąd: wielka brytania
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 11:04
mam problem z porannym odpalaniem silnika,jest to silnik diesla nie tak dawno wymienialem pompe wtryskowa.Teraz kazdego ranka musze "podpompowac"ompka reczna paliwo i wtedy jakos mozna odpalic,potem juz niemam problemu z odpalaniem.Po przejechaniu kilkunastu kilometrow zapala mi sie katrolka check engine lecz nic sie niedzieje,ciekaw jestem czy jest ktos kto moze mi cos poradzic,wydaje mi sie ze moze to byc pompka paliwowa albo silnik krokowy?a co wy otym myslicie?prosze o pomoc
nie masz silnika krokowego ani pompki paliwowej Obsługę układu paliwa spełnia u Ciebie pompa wtryskowa (zarówno zaciąga paliwo ze zbiornika jak i podaje na wtryskiwacze). Może jakiś zawór w niej nie trzyma i dlatego paliwo Ci przez noc ucieka. Załóż dodatkowy zawór zwrotny gdzieś pomiedzy pompą wtryskowa a filtrem paliwa. Co do check engine to w Twojej wersji silnikowej nie da się go samemu sprawdzić. Skoro nic się nie dzieje to olej tą kontrolkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum