Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Lip 24, 2008 21:13
Z tego co czytałem na angielskim forum to 56 powoduje spadek mocy nawet w porównaniu do 46 (chyba nawet jakieś wykresy były). Podobno silnik dostaje za dużo powietrza, i wszyscy którzy próbowali wrócili do 52. Może ma to sens z grubszymi przeróbkami głowicy (kanały, zawory itp)
Sachar, dokładnie. Na dolocie mozna zainstalowac przepustnice zrobiona z wiadra i pokrywki od garnka a i tak nic to nie da Do tego nalezy obrobic kanaly w glowicy i zapodac wieksze zawory. Najlepszym wyjsciem jest zaopatrzenie sie w glowice VVC i robic na sztywny walek ssacy. Swoja droga bardzo drogi gips
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lip 25, 2008 07:06
Czyli tzw. "solid cams kit" - zestawik w którym są jednoczęściowe wałeczki, zaślepki w miejsce "młynków", często regulowane kółka itd. Secik podstawowy 599 funciaków. Rozszerzony 1299
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Lip 25, 2008 09:35
Pogubiłem się, czyli 52mm mogę wrzucić ale 56 nie bo i tak nic nie da bez dodatkowej rozbudowy!?! Wie ktoś gdzie najtaniej kupie K&N 57i dolot, strasznie duża rozbieżność w cenach i przydałby się ktoś polecony! Wydech też mnie interesuje z K&N lub JanSport raczej cena zadecyduje, będę wdzięczny za namiary i opinie!
p.s. chce już zrobić wszystko przy okazji HGF
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tak jak Sachar napisal. Sporo to kosztuje bo nie ma fabrycznego walka jednoczesciowego ktory by podszedl pod glowice VVC na ssacych. W sankach sa wieksze srednice po obu stronch.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lip 27, 2008 09:26
jesli zakladac wydech jansport ( a to nie janspeed przypadkiem ?:> ) to kompletny razem z kolektorem wydehcowym. Jak bedziesz patrzyl to zobacz ile kolektor kosztuje i rzuc na forum cene:)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Lip 27, 2008 11:17
No tak JanSpeed:
Wydech 295 GBP
Sportowy Cat 255 GBP (pamiętamy o tym że na mgultimate był test no i cat uja daje)
Zwykły 90 GBP
Kolektor 330 GBP
Jak dla mnie to 295 + 330 + przesyłka z 50 (2160PLN)
Dolotu z tej firmy do F nie ma.
K&N
Dolot 57i kit 325PLN
Jeszcze coś dopisze jak znajdę
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lip 27, 2008 21:53
4 przepustnice 45 przykręcane bezpośrednio do głowicy + wtryski + airbox lub po jednym lejku na każdą przepustnicę. Taki secik daje + dużo koni To takie moje marzenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum